****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 8****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

Tähkis
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 54.4 kg
Viikkopudotus: -400g
Pudotus yhteensä: -4.7kg
Punnituspäivä: Torstai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 72,8kg
Pudotettu yhteensä: -8,0kg
Viikkopudotus: -0,5kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

SK83
Pituus 161 cm
Aloituspaino 73,1 Kg
Tavoitepaino 62 Kg
Paino nyt 73,1 Kg
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä Maanantai
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 77,7kg
Pudotettu yhteensä -2,7kg
Viikkopudotus -1,7kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

äippä71
aloitus 28.12
pituus 162
alkup. 77.2
tavoite 71
paino nyt 74.8
viikkop+ 200g
kokonaisp. -2.4 kg
punnitus maanantai
*************************************************************

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,3 kg
viikkopudotus +1kg!!!
kokonaispudotus +200gr
Tavoitepaino: 55kg
*************************************************************

Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 63.4 kg
Pudotettu 4.9 kg
Viikkopudotus -500 g
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

autumn84
aloitin 16.1.2009
pituus 158cm
aloituspaino 70,0kg
tavoitepaino 60,0kg
paino nyt 66,9kg
kokonaispudotus 3,1kg
punnitus torstaisin
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,3 kg
Pudotettu 4 kg
Viikkopudotus 0 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************
Viikkopuodotus yht. 1,9 kg
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,3 kg
Pudotettu 4 kg
Viikkopudotus 0 kg
Punnituspäivä maanantai

Paino jumittaa, nää maanantaipuntaroinnit on aina tätä. :/ Mutta ens viikoksi lupaan painon oleven 90 ja jotain. Jos niin ei käy, niin sitten täytyy ottaa kovat keinot käyttöön. |O
 
Mä otan punnituspäiväksi ainakin joksikin aikaa torstain. On näitä reissuja useampana vkonloppuna nyt, niin ihan sen takia. En halua aina punnita maanantaina reissun jälkeen. Ehtii pahimmat turvotukset ainakin laskea torstaihin mennessä ;)
 
Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 72,8kg
Pudotettu yhteensä: -8,0kg
Viikkopudotus: -0,5kg
Punnituspäivä: maanantai

Paino sentään putoaa, vaikka muuten olotila ei ole kovin kummonen :| mutta särkylääkkeiden voimalla vaan etiäppäin.

 
Hei,

Saanen vielä liittyä seuraan,
hoikempaa heinäkuuta täälläkin haetaan.

B)
SK83
Pituus 161 cm
Aloituspaino 73,1 Kg
Tavoitepaino 62 Kg
Paino nyt 73,1 Kg
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä Maanantai




Elikkä tästä lähtee, viikon kuluttua sitten katsotaan miten tämä uusi ruokavalio vaikuttaa =)

Mukavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Tässä punnitusta viikon tauon jälkeen. Viime viikolla oli plussaa niin otin sit tosi tiukan viikon ja tulosta tuli. Tai siis ainakin suurin nestepöhö lähti taas =)


Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 77,7kg
Pudotettu yhteensä -2,7kg
Viikkopudotus -1,7kg
Punnituspäivä: Maanantai


Hyvää viikonalkua! Ja tervetuloa SK83!
 
äippä71
äippä71
aloitus 28.12
pituus 162
alkup. 77.2
tavoite 71
paino nyt 74.8
viikkop+ 200g
kokonaisp. -2.4 kg
punnitus maanantai


ja eikun samassa junnaa paino.. enemmän vissiin pitäisi kuluttaa tai syön liian vähän...
no , hiljaa hyvä tulee. kolmisen kiloa olisi enää pudotettavaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähkis:
Mä otan punnituspäiväksi ainakin joksikin aikaa torstain. On näitä reissuja useampana vkonloppuna nyt, niin ihan sen takia. En halua aina punnita maanantaina reissun jälkeen. Ehtii pahimmat turvotukset ainakin laskea torstaihin mennessä ;)
Mä taidan tehdä ihan saman tempun. Masentavia omat maanantaipuntaroinnit, kun viikonlopun nestekertymät näkyvät vaakalukemassa. Helposti tulee sellainen olo, että tekis mieli luovuttaa koko homma.
Avaan kyllä maanantaisin uuden ketjun, mutta oman painon ilmoitan (ainakin toistaiseksi) torstaisin.

Tervetuloa SK83!
 
Juu ei hyvin mene... Tänään kävin punnitsemassa ja tulos oli: yli sen lukeman kuin aloituspaino tammikuun 13.pvä. Jossain menee pieleen. Paino laskee muutaman sata grammaa/vko ja sitten taas nousee takaisin aloituslukemiin, tai ylikin.
Eli:
häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,3 kg
viikkopudotus +1kg!!!
kokonaispudotus +200gr
Tavoitepaino: 55kg

La tuli kyllä syötyä herkkuja (miehen synttärit) mutta liikuin myös 2h sauvakävellen, crosstreinaten ja päälle vielä gymstick-jumppaa. Sunnuntain ratsastustunti oli myös tosi rankka. Joten voi olla että nesteet kerääntyivät herkuttelun ja liikkumisen (ja menkkojen) yhteistyönä, mutta kylläpä silti syö naista tämä tulos. Tämä viikko menee keitolla ja salaatilla, herkuton loppuviikko tiedossa. (vaikkei tuollainen totaalikieltäytyminen taida kovin auttaakaan..)

Joku kontrolli tähän touhuun pitäisi saada.Millä ihmeellä te muut saatte painon tippumaan? Nyt niitä vinkejä, ennen kuin vaivun totaaliseen epätoivoon... :headwall:

Viime viikon liikunnalla kulutetut kalorit olivat 2650 kcal sykemittarin mukaan. Jos 7000kcal on kilo, niin jotain olisi pitänyt jo tapahtua. Vaikea on uskoa että syön noin paljon liikaa, esim. töissä kävelen koko ajan yms. joten peruskulutuskin pitäisi olla jonkinmoinen. Pitäisiköhän taas tarkistella syömiset kiloklubissa parin viikon ajan..? Kuitenkin tulee syötyä melkolailla samaa päivästä toiseen. Äh.. Vaikeata..
 
Tervetuloa SK83 joukkoon mukaan!

Joojoo22, kiva kun saan punnituskaverin torstaille :)

Häkkyrä, älä vaivu epätoivoon! Mun kokemus on se, että liikunta loppujen lopuksi näyttelee aika pientä roolia tässä laihdutuksessa. Mä oon ollut lähes totaalisesti ilman herkkuja ja karkkia (ainoat poikkeukset harvat kyläilyt ja totta kai reissut) ja mun paino on tähän asti ainakin tippunut aika tasaisesti. Nyt voi kyllä odottaa vähän hitaampaa tahtia, kun tavoitepaino lähenee... Mun vinkki on se, että syö säännöllisesti 5krt päivässä terveellisiä ja kohtuu kevyitä annoksia ja jättää herkut kokonaan pois. Keskittää ennemmin ajatukset syömisen tarkkailuun kuin liikunnan määrään. Mut eihän nää keinot välttämättä kaikille sovi. Tsemppiä!
 
Niinhän se tietty on, mutta mulla tosta liikkumisesta ja liikunnasta on tullut sellanen rutiini ja hyvällälailla "pakko" Ja kun koiria omistaa niin liikkua on pakko. Lisäksi persettä ja reisiä pitäs kiinteyttää joten ei uskalla liikuntaa hylätäkään. Enempi se on siis ihan henkistä hyvinvointia :D Alkaa ahdistaa jossei pääse kunnolla hikeen ainakin pari kertaa viikossa..

Tämän päivän sapuskat ois jotain tällästä: (kirjotin ne just kiloklubiin = 1226kcal)

aamupala: 2 ruispalaa, päälle floraa, 2 juustosiivua ja broilerleikkele, kahvia (maitoa)
lounas: makaronilaatikkoa (broilerinjauhelihaan+kasviksia joukkoon), sekavihersalaattia (salaatinkastike)

välipala: kahvia (maitoa) ja jugurtti
päivällinen: marjasmoothie (leseitä,puolukkaa, mustikkaa, mustaherukkaa, maitoa), kiivi
iltapalaksi: 2 ruispalaa, juustoa, tomaatti, kurkkua, floraa, broilerleikkele, teetä

Aamupalaksi välillä myös esim. all bran-muroja ja maitoa, lounaaksi keittoja, riisiä&broilerinsuikaleita, perunaa&nakkikastike,spaghetti&tomaaattikastiketta yms. Salaattia (melkein) joka lounaalla tai sitten salaattia on mukana töissä, yleensä höystettynä raejuustolla tai tonnikalalla.

Muuten sapuskat on melko samoja päivästä toiseen. Hedelmiä, leipää ja jugurttia välipalana.

Tietysti noissakin vaikuttaa annoskoko enemmän kuin mikään muu. Pyrin siihen että 1-2perunaa menee ja pastaa/riisiä/kastiketta kauhallinen (oiskohan joku1,5dl) ja sitten salaattia lopun edestä..

Miltä tuo kuulostaa?

Ja ne herkut,kompastuskivi.. Lauantaina meni sipsejä,keksiä, suklaahippukakkua, laskiaispulla jne.. Heh, ei tarvinne enää miettiä miksei paino tipu (tuon kun näki kirjoitettuna...) :kieh:
 
Joo, mä oon ehdottomasti liikunnan kannalla myös! Ei ollut tarkoitus tossa edellisessä kommentissa liikuntaa mitenkään väheksyä. Ajatuksena oli se, että suurin painotus ois ruokavaliossa ja liikunta sitten hyvänä tukena. Ite liikun kans useamman kerran viikossa ihan kunnolla ja se on mulle myös ihan "elinehto".

Nuo sun syömiset kuulostaa mun korvaan ainakin ihan hyvältä. Herkut on kyllä se kompastuskivi täällä myös. Ärsyttää nytkin älyttömästi, kun viikonlopun syömiset meni reissun takia plörinäksi ja nyt laskiainen on ollut muka hyvä syy herkutella, vaikka tarkotus oli pysyä ruodussa! No, ei auta masentua. Nyt on jatkettava vaan tiukemmalla linjalla.
 
Justiinsa katoin että sillä viikolla kun liikuin ihan älyttömän huonosti,niin paino laski 58,3kg, nyt sitten viimeviikolla liikuin ihan hyvin (28km, 7h45min) niin paino nousi aivan järjettömästi. Miten ihmeessä noista saisi sen tasapainon? Niin että paino laskisi, vaikka liikkuukin, jos se kerran liikunnan vaikutuksesta nousee noinkin selkeästi... Äsht.. Miten se voi ikinä laskea jos haluan kuitenkin liikkua?

Kävin juoksemassa intervallityyppisen lenkin. Mahtava ilma, tosin loppumatkasta se otsalamppu olisi jo ollut tarpeen. Pimeys osaa edelleen yllättää.. Nyt venyttelemään ja sitten saunaan!! Taisi kadonnut tsemppi löytyä lenkkipolulta :)

ps. mä en ees hokannu et nyt on laskiainen.. Jäipähän sekin pulla (=nekin pullat) syömättä :D
 
Mä taidan torstaina vasta ilmotella tuloksia (poikkeuksellisesti). Tuli viikonloppuna syötyä aika epäterveelisesti grillil, pitsaa ja karkkia. Sit ihan niin ku toi ei olis riitäny niin söin eilen sipsi pussin kokonaan :ashamed: Näitten kaikkien takia oon turvoksissa ku pullataikina. nyt ku oon illat töissä ja katon lapsien syövän karkkia ja muuta hyvää niin on itelläkin ruvennu tekeen hirveesti mieli eikä taho ollenkaan pysyä ruodussa! pitäis jotenki vaan päästä siitä eroon!

Käveltyä silti tulee jonkun verran. Oon yrittäny kävellä töihin sen 2 km ja sit töissä tulee ihan mukavasti vällillä käveltyä kuten tänään.
 
Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 63.4 kg
Pudotettu 4.9 kg
Viikkopudotus -500 g
Punnituspäivä maanantai


Oho ja hups,meinasin ihan unohtaa kirjata tänne ku maanantaina en kerinny.Mut pääasia et muistin ennen kuin uusi ketju olis taas aloitettu
:saint: :saint:
Eli ihan tyytyväinen oon pudotukseen ku viikloppuna kuitenkin tuli herkuteltua.Salilla kuitenkin kävin kumpanakin päivänä viikonloppuna ja tein vähän raskaamman ohjelmankin.Kävin myös pe ja la hiihtämässä(eilenkin olin)16 vuoden tauon jälkeen,ja kivaa oli =)
Salilla oon käyny viikolla taas jokatoinen päivä tekemässä kummatkin ohjelmat putkeen(mulle tehty 2-osainen ohjelma,erikseen ylävartalo ja alavartalo,lyhyt mutta intensiivinen ohjelma,teen nyt kuitenkin ne kummatkin peräkanaa :ashamed: )
Koiran kanssa oon talsinut tällä viikolla hiukan lyhyempiä lenkkejä,vaan 1-1.5 tunnin mittasia...jospa tänään kerkeis vetästä taas 3 tunnin lenkin..tai sitten viikonloppuna ku on oikeesti aikaa.On se kumma miten vuorokaudesta noi tunnit voi loppua kesken!!!
 
Loma oli ja meni, mutta sairastelu jatkuu...vuoroin lapset ja vuoroin me aikuiset,ei kivaa lainkaan..Eli liikunta on ollut koko ajan nollassa, mutta paino on silti hiukan laskenut, aamulla puntarissa oli lukema 66,9!!

autumn84
aloitin 16.1.2009
pituus 158cm
aloituspaino 70,0kg
tavoitepaino 60,0kg
paino nyt 66,9kg
kokonaispudotus 3,1kg
punnitus torstaisin

Lapset kutsuu joten ment'v' on!
 
Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 54.4 kg
Viikkopudotus: -400g
Pudotus yhteensä: -4.7kg
Punnituspäivä: Torstai

Nyt vasta ilmottelen painoni. Ihan kiva kun kuitenki vähän alaspäin mennyt..kun vkonloppu ja tälläkin viikolla tiistai meni herkutteluksi.

Nyt oon tiukkana ens viikon torstaihin asti. Silloin lähetään reissuun taas 4pväksi, jonka jälkeen saa taas niitä pöhötyksiä laskea muutaman päivän.... No, sen jälkeen on muutama viikko ihan normaalia arkea, niin on taas toivottavasti helpompaa tämä keventyminen. Toivottavasti ens viikolla painolukema alkais jo 53lla, yritys kova siihen =)

Mukavaa viikonloppua kaikille. Mä alan pullia leipomaan, mutta nyt en syö itse yhtään!! Laskiaispullat tuli syötyä niin nopsaan ja lapset haluavat niin kovasti lisää niin eikun leipomaan :D
 
Mulla edessä juhlaviikonloppu. Tyttö täyttää 1-vuotta ja herkkuja pöydät ja kaapit täys.
Saa nähdä miten toi itsekuri pysyy :/ No, maanantai voi vaaka näyttää plussaa.

Mielettömän ihanaa viikonloppua kaikille :wave: =)
 
iltaa kaikille,
olen edelleen mukana. Ollut kiirettä, ja nyt menkkaturvotuksetkin menossa. Ilmoittelen punnituksia taas ehkä ensi pinoon.

Niin, ja on ulllut sorruttua muutamankin kerran, herkkuihin jos toisiinkin. Ja se näkyy nyt vaa'allakin, vaikkei painoa ookkaa paljoo tullut,niin ei se kyllä laskenutkaan ole...
 
Terveppä terve!Tulin vaan ilmoittamaan että tuli eilen herkuteltua ja aamulla kävin vaakalla ni tulin siihen tulokseen että taidan punnita itseni oikeesti vasta torstaina kanssa...vissiin niiku vähä turvoksissa eilisten sipsien ja karkkien ja limujen jälkeen,vaaka meinaan näytti tasan 65 kg,hitto..
 

Yhteistyössä