****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 9****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,3 67,6
Pudotettu: 3,8 kg
Viikkopudotus -700 g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Pata-ässä
Aloittanut: 01.01.2009
Pituus:163cm
Aloituspain: 73,9kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 70,1kg
Pudotettu yhteensä: -3.8kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Tähkis
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 53.1 kg
Viikkopudotus: -1.3kg
Pudotus yhteensä: -6kg
Punnituspäivä: Torstai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 71,5kg
Pudotettu yhteensä: -9,3kg
Viikkopudotus: -1,3kg
Punnituspäivä: maanantai *************************************************************

SK83
Aloittanut 23.2.2009
Pituus 161 cm
Aloituspaino 73,1 Kg
Tavoitepaino 62 Kg
Paino nyt 72,5 Kg
Pudotettu -600g
Viikkopudotus -600 g
Punnituspäivä Maanantai *************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,5kg
Pudotettu yhteensä -3,9kg
Viikkopudotus -1,2kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 90,6 kg
Pudotettu 5,7 kg
Viikkopudotus 1,7 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************
Viikkopudotus 6,8 kg!!!
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 90,6 kg
Pudotettu 5,7 kg
Viikkopudotus 1,7 kg
Punnituspäivä maanantai

Oli tarkoitus ilmoittaa lukema vasta torstaina, mutta kun tänä aamulla näytti 1,7 kg miinusta, niin riemulla ilmoitan tuloksen tänne.
Ryhdistäytyminen siis tuotti tulosta ja ens viikolla (viimeistään torstaina) täytyis päästä ihan uudelle kymmenluvulle. Eli uudella innolla eteenpäin! B)
 
Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,5kg
Pudotettu yhteensä -3,9kg
Viikkopudotus -1,2kg
Punnituspäivä: Maanantai

Aloitin keskiviikkona kokeilemaan jos karppaus sopisi mulle ja sillä on lähtenyt ihan hyvin. Oon nyt alkuun sillä aloitus induktiolla jossa hiilihydraatit on 20g/pvä. Nyt oon oppinut jo vähän laskemaan hiilareita kun oon laittanu kaikki syömiset kiloklubiin. Oon ollut kiinnostunut karppauksesta jo pitemmän aikaa mut oon ollut ihan varma ettei se sovi mulle kun oon sellanen hiilarihirmu. Nyt alkaa jo helpottaa kuitenkin, eikä tee mieli samanlain leipää, pastaa ym. :D
 
SK83
Aloittanut 23.2.2009
Pituus 161 cm
Aloituspaino 73,1 Kg
Tavoitepaino 62 Kg
Paino nyt 72,5 Kg
Pudotettu -600g
Viikkopudotus -600 g
Punnituspäivä Maanantai

Ihan jees, varmaan olisi ollut vähän parempi tuo tulos mutta viikonloppuna oli työporukan saunailta, tyytyväinen kyllä olen että en yön pimeinä tunteina, enkä seuraavana päivänäkään sortunut roskaruokaan, muuten oltais varmaan plussalla.

Tänään alkoi elämäni ensimmäinen Nutrilett kuuri, sellainen 5 pv pyrähdys, antaa vähän potkua persuksille.

Hyvää viikkoa kaikille ja onnea upeista pudotuksista :flower:
 
Vau, mitä pudotuksia teillä! Antaa itsellekin tsemppiä, kun te noin hyvin onnistutte pudottamaan. Mä ilmotan painoni sitten torstai-aamuna ennen reissuun lähtöä. Nyt mennyt ihan mukavasti, jopa viikonloppu kevyellä linjalla =)

Tää ketju on kyllä hyvä siinä mielessä, että ihmiset tosissaan yrittää ja saa tulosta. Se kannustaa mua itteeni ainakin kans yrittämään tosissaan. Kun joskus nää laihdutusketjut on menny siihen, että kaikki vaan kertaavat mitä ovat herkutelleet ja kuinka paljon painot on nousseet..se ei hirveesti kannusta ketään, niistä onkin sitten tullut sellasia "yhdessä lihomisketjuja" :D Mut tää on huippu, jatketaan samaan malliin! Ja tottakai välillä paino nousee/junnaa paikallaan, tulee mässäiltyä jne., sehän kuuluu tähän hommaan, mutta että täällä kaikilla yleisfiilis on kuitenki positiivinen ja kunnon yritys kohti tavoitteita. Hyvä me :flower: !!
 
Moikka :wave:

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 71,5kg
Pudotettu yhteensä: -9,3kg
Viikkopudotus: -1,3kg
Punnituspäivä: maanantai

Viikonloppuna tuli herkuteltua, mutta onneksi se ei näy viikkopudotuksessa.
Vaatteet ovat käyneet jo isoiksi, mutta uusi hankitaan vasta sitten kun tavoitepainoon on päästy.

Tosi hyviä viikkopudotuksia joojoo22 ja Tilsu :flower: =)
Tähkis: Mä olen kanssasi ihan samaa mieltä. Tämä ketju on tosi hyvä juttu!

Reipasta viikonalkua kaikille ! =)
 
Hienosti on lähtenyt kaikilta painoa, ja Tarumaa, sullahan on tippunut melkein 10 kg pois, onnea! :flower:
En olis uskonut, että laihdutus tuntemattomien kanssa motivoi näin kovasti. Viime viikolla "lupasin", että paino alkaa luvulla 90 ja jotain, ja se oli mielessäni (melkein ;) ) joka kerta kun meinasin alkaa herkuttelemaan. Ja nyt siis lupaan, että ens viikolla päästään kasikympin puolelle. Kyllä tämä tästä, hitaasti mutta varmasti.
Tsemppiä kaikille tähän viikkoon! :flower:
 
Heips!
No oho, mahtavia pudotuksia monilla! Hienoa! :)

Täällä ei mitään uutta. Mä oon varmaan tän ketjun se "lihotaan yhdessä"-tyyppi :LOL:
Kävin vaakassa samaa näytti kun viime viikon lukema. Jos ensi viikolla ei jotain tapahdu niin kyllä ihmetyttää..
Kiloklubiin olen kirjannut kaikki syömiset mahd. tarkkaan. Kalorit pyörivät 1200-1700 välillä (ohjelma suosittelee 1690 kaloria) Tuota nyt yritän jonkin aikaa, tuleepahan tarkastettua paljonko sitä oikeasti syö..(ja mitä..)

Mutta on tästä selkeästi jotain hyötyä ollut. Kävin aamulla juoksemassa 5km lenkin ja syke pysyi koko lenkin n.80% maksimista, ja jaksoin helposti juosta koko pätkän, vaikka alusta jolla juoksin oli melkoisen pehmeä ja vastasatanutta luntakin oli vielä muutama sentti tullut. Eli kunto sentään ehkä on nousussa :)

Mutta ehkä tuo muutaman kilon pudotuskin vielä onnistuu.. Ei pidä luovuttaa.. (vaikka välillä tekisikin mieli) Kyllä se tästä! Ja mahtavaa tsemppi-apua tästä ketjusta kyllä on, se on totta. Kiitokset siis siitä teille muille laihduttajille :)
 
Pata-ässä
Aloittanut: 01.01.2009
Pituus:163cm
Aloituspain: 73,9kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 70,1kg
Pudotettu yhteensä: -3.8kg
Viikkopudo1tus: - en oo mitannu pariin viikkoon,enkä jaksa hakee edellisist ketjuista
Punnituspäivä: maanantai

Prkl,mun piti tää viikko ottaa iha kunnolla,kuntoilla ja syödä terveellisesti. Noh, alkuviikosta nous kova kuume,jossa edelleenkin. Olo ihan kauhea. Syöminen ei onnistu, kurkku niin kipeä,ja korviinkin sattuu nieleskellessä JA PALJON. Tämän vuoksi siis juominenkaa ei oo tainu olla riittävää, huulet iha verillä ja kuivat ja halkeilevat:(
Nälkä kylläkin vaivaa,mut ei oo puhtia alkaa tekee ruokaa saati et tiskatakki pitäs,jos haluis ruokaa laittaa,ku kaikki kattilat ja pannut likasina. Mut olo tosi voimaton...
Ja tilasin sit eilen pizzan,mut se ei terveellist kyl oo. Mut pakko se kai jotai on syyä, ja paino onneks oli tänää sama ku eilen. Hyvä ettei se pizza siin näkyny,ainakaa viel:)

Eipä täs muuta...
 
Pata-ässä: Parantele itsesi vaan kuntoon. Kun on kipeä, niin on ihan sama mitä syö, jos vaan jotakin saa alas. Ei sillä painolla ole niin väliä silloin kun sairastaa. Sitten kun on taas terve, niin palaa takaisin "terveelliseen ruokavalioon". Muistat vaan juoda tarpeeksi nesteitä.
(sorry, mun ammatillisuus nous taas pintaan. Hoitaja on aina hoitaja)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarumaa:
Pata-ässä: Parantele itsesi vaan kuntoon. Kun on kipeä, niin on ihan sama mitä syö, jos vaan jotakin saa alas. Ei sillä painolla ole niin väliä silloin kun sairastaa. Sitten kun on taas terve, niin palaa takaisin "terveelliseen ruokavalioon". Muistat vaan juoda tarpeeksi nesteitä.
(sorry, mun ammatillisuus nous taas pintaan. Hoitaja on aina hoitaja)
heh,nitäpä tost ammatillisuudesta,ku ittekki oon hoitaja. Mut joo,eiköhä tää täst... Hope so.
 
Laitan nyt päivää aiemmin painoni eli tämän aamun painon, kun aamulla en ehi ja sit reissus en pääse koneelle.

Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 53.1 kg
Viikkopudotus: -1.3kg
Pudotus yhteensä: -6kg
Punnituspäivä: Torstai

Tyytyväinen oon! Viikko mennyt mukavasti

:)
 
Täällä edelleen sairaana. Lekurissa käyty,ja antibiootitha mä sain. Angiina
(sekä korvatulehdus) mulla siis, ihmekkös ku nielaseminen sattuu pirusti,ja eilenkää en pystyny syömään juur mtn. Juominenki kivuliasta. Nyt ainaki lääkkeet,et josko oloki alkais helpottaa.

Jotain positiivista tässäki, mun paino on alimmillaa ku aikoihin. Tänäänkin painoin 69.4 eli 2.päivässä pudonnut jo 700g.

muok.
 
H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,3 67,6
Pudotettu: 3,8 kg
Viikkopudotus -700 g
Punnituspäivä: maanantai

Eli tässä olis nyt tän viikon tuloksia. Ihan hyvin on paino tippunu vaikka en oo lenkille päässy 2 viikkoon. Varmaan tulee kuitenki töissä käveltyä sen verran, niin ja herkuteltua on tullu kans joka viikonloppu mut oon sen sallinu itselleni.

Paranemisia Pata-ässälle!
 
Kaikille näyttäis tulleen miinusta tälle viikolle, hienoa!

Pakko hehkuttaa, että tänä aamuna oma vaaka näytti kasilla alkavan kymmenluvun! Pari vuotta sitten oisin ollut ihan rikki moisesta hirmuluvusta, mutta nyt se on juhlimisen arvoinen juttu. Katsotaan mikä on luvu maanantaina, luvassa kun on parit kyläilyreissut viikonloppuna...

Pata-ässälle pikaista paranemista! Korvatulehdus ja angiina ovat yksistäänkin ikäviä juttuja, saati sitten yhdessä. Itse oon joskus sairastanut molempien korvien tulehduksen ja angiinan samanaikaisesti, ja muistissa on vieläkin kuinka kipeä silloin olin. Toivottavasti sait kunnon hevoskuurin ja tuut pian kuntoon.
 
Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 64 kg
Pudotettu 4 kg
Viikkopudotus +600 g g
Punnituspäivä maanantai

Siis ANTEEKSANTEEKSANTEEKS!!!Mä sit unohdin tulla to päivittää tietoni...parempi sit vaa kiltisti kuitenkin ma pitää se punnituspvä vaik mitkä herkuttelut olis takana.
Kauhistuttaa jo etukäteen huominen punnitus ku meil oli eilen tyttären ja kummitytön kanssa tyttöjen ilta...katottiin elokuvia ja herkuteltiin...hups keikkaa...

No tohon edelliseen painoon oli onneks muitakin syitä kuin syöminen,oli taas se aika kuukaudesta.Huomasin tuossa että huomennahan on myös mittanauhapäivä,jännittää.Oon kyllä kuluneellakin viikolla joka päivä ollu punttiksella ja tehnyt sen lisäksi koiran kanssa pitkii lenkkei.Eilen en ollu salilla enkä lenkkipolulla,pidin vapaapäivän liikunnasta...
Hyviä tuloksia teillä muilla!Jatkakaa samaan malliin
:flower: :flower:
 
Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 64 kg
Pudotettu 4 kg
Viikkopudotus +600 g g
Punnituspäivä maanantai

Siis ANTEEKSANTEEKSANTEEKS!!!Mä sit unohdin tulla to päivittää tietoni...parempi sit vaa kiltisti kuitenkin ma pitää se punnituspvä vaik mitkä herkuttelut olis takana.
Kauhistuttaa jo etukäteen huominen punnitus ku meil oli eilen tyttären ja kummitytön kanssa tyttöjen ilta...katottiin elokuvia ja herkuteltiin...hups keikkaa...

No tohon edelliseen painoon oli onneks muitakin syitä kuin syöminen,oli taas se aika kuukaudesta.Huomasin tuossa että huomennahan on myös mittanauhapäivä,jännittää.Oon kyllä kuluneellakin viikolla joka päivä ollu punttiksella ja tehnyt sen lisäksi koiran kanssa pitkii lenkkei.Eilen en ollu salilla enkä lenkkipolulla,pidin vapaapäivän liikunnasta...
Hyviä tuloksia teillä muilla!Jatkakaa samaan malliin
:flower: :flower:
 

Yhteistyössä