KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
pääseekö mukaan?

mulla kiloja pitäs karistaa reilu 30 :ashamed:
nyt siis painoa jotain 107, pitää aamusella tarkistaa...
Kyllä niin ottaa päähän ku on tämmöseen jamaan itsensä päästänyt...
Milläs tyylillä te laihdutatte?
Mä ajattelin ottaa ruokapäiväkirjan käyttöön ja laskeskella kaloreita...
 
No tottahan tähän joukkoon mahtuu, tervetuloa vaan Eeyore!
Itse en nyt ole tälle viikolle vielä punninnut, aavistus on vähän huono, olen hellinyt itseäni tavoilleni uskollisena ruualla, kun maailma on ollut kova ja muutenkin on vituttanut. (anteeksi ruma kielenkäyttöni ), palaan kohta asiaan, kun saan tuon kiljukaulan hiljaiseksi, hän ei halua mennä nukkumaan päikkäreitä, eikä jaksa valvoa kuin huudon voimalla, (huoh! ) mutta palaillaan asiaan.
 
Tervetuloa vain Eeyore

Ite yritän nyt oman pääni mukaan laihduttaa, siis yritän miettiä ite, että mitä syön ja kuinka paljon. Tosin aika huonolla menestyksellä... Löytyy kyllä tuo painonvartijoiden syö ja nauti romppu, joten sen apuun tässä täytyy vissiin luottaa kun ei oikein itekseen tunnu onnistuvan.

Selkeästi olen nyt huomannu kun laivatuliaisia (suklaata, suklaata ja suklaata) puputin, että makeanhimo on hirveä. Koko ajan on tunne, että pakko saada jotain hyvää!!! Onneks huomenna tanssi, joten vähän liikuntaa tähänkin ämmään :)

Maanantai on punnituspäivä :)
 
Täällä yks pullukka joka tahtois mukaan. :ashamed: Pituutta 160cm ja painoa 76kg.Mulla olis eka tavoite päästä tuohon 60 kiloon.Mä meinasin pisteitä laskea,katsotaan onnistuuko.Laitan aina maanantaina painoni näkyville eli maanantaina vaaka päivä. :)
 
Berry 76 :hug: Meikäläinen herkutellut lauantaista asti, ja tänään otin itseäni niskasta kiinni, Nutrilett kuurilla jos jaksaisin viikon olla...Puntari näytti tänä aamuna 79,6kg :headwall: Housut kyllä reisistä ja vatsan kohdalta löystyneet, mikä lie vaikka paino noussut... No maanantaina uudet kuulumiset :wave:
 
berry76 :hug: .
No niin, lomat on sitten vietetty tältä syksyltä. Viikko oltiin ihan perheen keseken, ja eipä tullut syötyä ihan niin karpisti kuin ois pitänyt. Oluttakin tuli latkittua, mutta mutta: paino oli laskenut vimeviikosta - 100grammaa!!!! Olin ihan varma että plussaa on tullut niin että ropisee.
Jes, nyt sitten takas ruotuun ja seuraavan kerran herkutellaan sitten jouluna!
 
höh, täällähän on hiljaasta koko ajan...

no laitan nyt kumminki taas painoni tänne..eikääs vaaka näytti nyt 105kg eli pudotusta on tullut reilu kilo :)

Kirppunen: Mistäs lukemista olet aloittanut ja mikä on päämäärä?
 
Huomenta!
Alaspäin on tultu viikon aikana. Taisi olla aikas paljon nestettä se viimeviikkoinen lukema,kun nyt näytti puntari 87,3kg:a.

Niin tämän projektin aloitin 93,5 kiloisena, joskus tuossa suuskuun puolella. Ja vakaa tarkoitus olisi laihduttaa tuonne 60-65, silloin olisin normaalipainoinen bmi:n mukaan. Pituutta minulla on vaivaiset 162 cm, joten aikas tuhtiin kuntoon oon päässyt :kieh: Ja olen laskenut, että noin puolen kilon pudotusvauhdilla olisin niissä mitoissa joskus ens jouluna, siis vuonna -08. Huoh, masentavan hitaastihan tämä paino laskee, mutta minkäs teet!

Hiukan hiljaiseksi on tämä ketju tullut, mutta minä en ainakaan merkkaakaan muuta kuin viikkopunnitus tuloksen, vaikka käynkin joka päivä vilkaisemassa ketjua.

Mutta tsemppiä vaan taas kaikille.
 
No niin, hei vaan kaikille! Kiitokset haleista.. Pikkuhiljaa täällä toivutaan ja täytyy myöntää, että vanha tuttu lohduttaja eli herkut on ollut viime viikolla kuvioissa. Nyt kuitenkin oon valmis aloittamaan taas uudella innolla laihdutuksen ja yritän pitää tätä pinoa vähän ylempänäkin!

Eli aamupaino 104.9kg, sama tais olla silloin edelliselläkin kerralla. Ja yritän siis syödä terveellisemmin ja pienempiä määriä sekä lisätä liikuntaa. Tuo viimeisin onkin kyllä helpoin, sen verran sohvaperuna oon normaalisti. Tänään keli estää ulkoilun, kun poika on räkänen ja yskii, joten pilates dvd:n kaivoin jo eilen näkyville ja sitä tuossa päivällä ajattelin taas kokeilla. Mies lupasi, että pääsen myös yksin kävelemään, sitä olenkin jo kaivannut.

Tuosta vauva-asiasta vielä, juteltiin miehen kanssa vihdoin kunnolla keskenmenosta ja kerroin omasta vauvahalustani. Päätettiin, että ensi kesänä aloitetaan yrittäminen, sinne asti siis yritän painoa pudottaa reilusti ja myös nukkua oikein hyvin =) Ehtii myös kuopus hieman isommaksi sitten. Ja ehdin töissäkin piipahtaa, vaikka heti tärppäisikin. Joka tapauksessa nyt on kyllä motivaatio hyvä ja tahtoa löytyy!

Mites muilla menee? Mä muuten oon samanpituinen kuin sinä suloinen ja tuo sinun painosi tuntuu mun tilanteessa melko kaukaiselta haaveelta vielä.. Tavoitteena on, että alussa ainakin putoaisi n.1kg/viikko, sittenhän se tasoittuu, kun rasva alkaa palaa. Jouluun mennessä eli n. 2kk siihen aikaa, ois kiva olla reilusti alle 100 kuitenkin =) Sanotaan nyt viralliseksi tavoitteeksi 98 kg jouluaattoon mennessä, tuo tieten on suht realistinen vai??

Mutta mukavaa alkanutta viikkoa ja extratsempit kaikille pudotukseen!
 
mä oon välillä käyny lukemassa teiän juttuja ja viimein "uskaltauduin"mukaan.. :) ..josko sais sen motivaation takas kun olis tausta tukea..eli oon nyt reilun kuukauden laihduttanu tosissani,hyvin meni kunnes viime vkolla "karkas mopo"totaalisesti,söin ku hullu!nyt morkkis ja harmittaa...HALUAN NIIN PALJON LAIHTUA!!!
Eli tällä hetkellä painoa olis 88,5..näin "vähän"en oo painanu viimiseen 6n vuoteen..olisin ihan onnellinen jo -10kg tiputuksesta..miksi se on niin vaikeeta..nyt on pakko lähtee hakee tyttöä eskarista..
 
tervetuloa mertzi80, joukkoonhan mahtuu, vaikka isoja ollaankin.
Itse katosin karkkimaahan pariksi viikoksi, eli syyslomaan yhdistetty totaalirepsahdus, jotka tuntuvat olevan mulle aika tavanomaisia, mutta huoh, taar alan yrittää.
On ollut jotenkin niin raskas ja kurja kesä ja syys, että on noita motivaatio-ongelmia, mutta kuten sanoin, yritystä olisi taas. Kerron miten käy, tavoitteeni on ehkä liian suuri, mutta pidän siitä vielä kiinni. Tsemppiä.
 
Mua ei oo kyllä luotu laihduttamaan..oon kahdehtinu ihmisiä jotka pystyy isoihin 30kg ja ennemmänkin tiputuksiin.esim mun äiti(lihoo kyllä aina takas mut silti)..04 kesällä painoin 104 eli 15kg miinusta tähän pvään,mut aikaaki meni 3v..jotenkin tuntuu et taasko tää oli tässä ku itsekuri pettää totaalisesti..karkki on mun heikkous ja se et syön ruokaa ihan liian isoja annoksia..en tajua lopettaa siinäkään vaiheessa vaikka maha jo ihan täynnä..en aseta mitään tavotteita itelleni vaan oon onnellinen jokaisesta tippuneesta kilosta!
 
Noh, minun tarina on se että aloitan laiharin joka maanantai ja laihari kestää tiistaihin :LOL: Tältä tytöltä ku ei löydy pätkän vertaa itsekuria. Jääkaapin ovi on vähän väliä auki kun etsin sieltä jotain suuhun pantavaa.
Olen 28v 167cm ja 88,1kg näytti vaaka aamulla!!!!!
Perheeseeni kuuluu mies ja 1v10kk poijjan kloppi sekä läjä eläimiä kun maatilaa asutetaan..eli asutaan korvessa ja en kehtoo ajella saleille tms. kun lähimpään kaupunkiin on n.40km.
Siispä olen haalinut kotiin mm. crosstrainer vempaimen, joka on toiminut tähän asti lähinnä pyykinkuivaustelineenä :LOL: Sekä olen ostanut kaikenlaisia jumppavideoita ja kirjoja mutta yksin ei tule alettua hommiin..viimeisin ostos on tanssimatto xboxiin :headwall: Jostakin luin että siihen jää koukkuun ja hiki virtaa..saas nähdä :whistle:

Niin ja töissä kun olen ravintola/kahvilassa niin siellähän sitten tiskit notkuu wiinereistä ja rasvakeittimestä tulla tupsahtaa ihana ranskanperunan tuoksu silloin tällöin :kieh:

Nyt ajattelin aloittaa noi pv:n pisteilyn kun sattuu tuo romppukin olevan laatikossa pölyttymässä..Katsotaas miten tytön käy :eek:

Innolla olen lukenut muiden saavutuksia ja ajatellut että josko minäkin joskus..
 
Uusille tervetuloa!

Mulla heti kyllä pääs repsahtamaan tää juttu :kieh: Käytiin mun vanhemmilla ja eihän sitä muistanutkaan ettei karkkia passais syödä. Useampi tuli syötyä+lakritsinauhaa :headwall: No, sain sentään päivällä sen pilateksen aloitettua, joten jotain kai kulutinkin enemmän kuin aiemmin eli jospa ne ei ainakaan sitten viikon kuluttua näkyis painossa. Muuten päivä on sujunut ihan mallikkaasti, aamulla söin puuron ja muutenkin tasaiseen tahtiin oon syönyt jotain kunnollista. Siis ennen noita repsahduksia. Kestää kyllä aikaa ennenkuin oppii ettei heti oo käsi karkkikipolla! Toivottavasti huomenna sää sallii ulkoilun, kävelemässä ois tosi kiva käydä. Kun yksin vielä pääsen =) Kotiäidin omaa aikaa :whistle:

Jep, mutta huomenna toivottavasti sujuu ilman suurempia mokia tää juttu!
 
Eeyorepaino oli reilu 2 vuotta sitten 93,6kg tuon pikku neidin jälkeen ja siis painoin ennen kun lopetin tupakanpolton ja tulin raskaaksi 68kg :whistle: Tavoite on ensi kesäksi 65kg. Ja tavoite olisi vuoden päästä painaa 60kg.

Äsken kävin puntarissa 79kg. Nuo yövuorot on pahoja, tein 4 yön putken ja yöllä kun tulee mussutettua vähän ylimääräistä. No nyt otan itteeni niskasta kiinni tavoite 6.12 mennessä, jollon siis lähtö lämpöön B) on 75kg.

 
suloinen: saahan siihen muutki vastata :D mielellään toki kaikki niin pääsis jyvälle muiden tilanteesta, miten on edistyny yms.

Mä ajattelin jotta jouluna painais 97kg, sillai tais mennä jos puotos on kilo per viikko. Ellen muista nyt väärin.

Mä oon tykänny keventäjät palvelusta, kiva ku näkyy kalorit eikä niittä tartte ite laskeskella. Ja ympyrässä näkyy hh, prot ja rasvan osuudet ja vieres on malli miltä pitäis näyttää. Ei ihan oo menny yksiin :LOL:
 
Mites muilla menee? Mulla syöminen pysynyt, ainakin omasta mielestä, hyvin hallinnassa, mutta liikkuminen on taas jäänyt huonojen ilmojen takia vähiin. Kotitöitä tehdessä tulee tietenkin hyötyliikuntaa, mutta ois kiva päästä ihan kävelylenkille. Jotain herkkuja olen itselleni kehitellyt, eli maitorahka+vaahdotettu rasvaton maito+marjoja+vähän sokeria. Ihan hyvää on!

Mielenkiinnolla odotan jo maanantaita, mitä puntari näyttää. Tosin mulla ilmeisesti alkoi nyt menkat, joten turvotus taitaa tulla kehiin mukaan... Voi sen piikkiin laittaa, jos ei paino ole pudonnut toivotusti :whistle:
 

Yhteistyössä