KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Allapollo
Tuo dieetti ei ole mulle ennestään tuttu, enkä tiedä, miten vaikuttaa, jos ei ihan kirjaimellisesti sitä noudata. Ite meinasin jättää ton sellerin pois tosta sopasta ja lisätä tilalle jotain, kun en minäkään selleristä pidä. Kahvia aion juoda päivittäin, muuten oon kun persiille ammuttu karhu :D
Ton maidon vaihdan rasvattomaan piimään, kun en oo maitoo juonu kahteenkymmeneen vuoteen. Ruisleipäsiivun aion syödä, jos leivänhimo yllättää. Jos en sitä syö, niin sit sorrun ja menee koko limppu kerralla...
 
Minusta tuntuu et se on ihan sama, miten nuo kasvikset syö. itse meinasin tehdä raasteita, salaattia ja ihan höyrytettynä vedellä. Uunikasviksetkin ois mukavia. Lisäks aattelin kokeilla, et jos soseuttas ton sopan. Tykkään kyllä kasvisruuista, mut sosekeikko on mun mielestä kivempaa syödä. Tuo banaanin määrä mua kyllä vähän hirvittää, kun se närästää ihan hirveesti ja kovettaa vatsaa. Ei oo kiva jos parin päivän päästä joutuu vessassa istumaan lusikan kanssa, jos meinaa jotain tuhdimpaa saada tehtyä... :ashamed:
 
Pitäis huomenna kipaista sitten kauppaan heti aamusta, jos aletaan tuohon juttuun? Ollaanko me siis alkamassa? :wave: Ja mun on kyllä pakko kans saada ainakin aamulla kupillinen kahvia, muuten tulee kamala päänsärky.
 
Joo joo, aletaan huomenna sille sopalle!
Itse pyrin viikkoon, mutta älkää mua mestatko, jos en jaksakaan. Eihän sitä tiedä, jos ei kokeile.
Tuo ruisleivän ja muu leivän puute saattaa ajaa mut lähikoivuun jo tiistaina, mutta yritän kuitenkin.

Sitäpaitsi söin just valtavan dallaspullan, joka oli vielä aivan raakakin ja maistui pahalle taikinalle, mutta kun ekan haukun otin, en saanut suutani lopettamaan, ennenkuin koko märkä köntti oli mahassani ja nyt mua harmittaa...siis oma selkärangattomuuteni ja lisäksi se valintatalo, joka myy kalliilla raakoja pullia.

Hermot on ollut kireällä viime aikoina, saas nähdä, mitä tällainen itsensäkiduttaminen siihen vaikuttaa...toivottavasti ei taas lapsen opettaja soittele, että "ku ei teidän laps ole taaskaan ollut mun mieluisella tavalla täällä koulussa.." saatan sanoo rumasti, jos hermot tästä vielä kiristyy.
Olis joskus sellainen stressitön kuukausi, niin olisi vähän helpompaa tämä laihduttaminenkin. Joo, tiedän kyllä, että pienet ne on huolet mullakin, kun ei mitään isoa ongelmaa ole, mutta harminsa kullakin ja toiset taitaa kestää stressiäkin paremmin, kuin toiset, itse en ole koskaan ollut oikein hyvä stressitilanteissa.
Huomenna sitten puntarille. saas nähdä, mitä näyttää luvut, dallaspulla painaa jo puoli kiloo...ainakin raakana!
 
Tein eilen sopan valmiiks, maistoinkin ja se on kyllä aikasta pahaa. Sellerin jätin siis suosiolla pois. Tuota kun viikon syö niin...
Aamun paino oli 94,9 eli 1.4kg pudonnu. Kyllä tämä tästä taitaa sittennii iloks muuttua!
 
Jaa-ha, taas viikon kohokohta: tuloksen ilmoittaminen. Ihan niin hyvään tulokseen en päässyt mitä se viikolla enteili mut paino oli kuitenkin 93:lla alkava eli 93.6kg.Viikkopudotus oli sit -900g! =) Nyt sain kirittyä aikataulun kiinni kun viime viikolla tuli se inhottava 0-tulos!

Vai meinatte naikkoset ottaa järeämmät keinot käyttöön. Mitähän lukemia ens viikolla saamme lukea? Onnea koitokseen! :heart:
Mitähän minä repäsisin.. Noh koitan syödä mahd. vähän.. mulle tuli muuten perjantaina ne allevon tuotenäytepussit. Tilasin miehenkin nimellä niin niitä on 10kpl. Periaatteessa vaikka kaks päivää olis niillä, kun suositus on naisille 5 pussia päivässä. Liikuntaa tuli viime viikolla jopa 9,5h. Tällä viikolla tulee vähemmän..uskoisin niin...

torstaina menen tytön kanssa baby bioon. Pitää semmoinen extremematka kokeilla...kerkeekö sitä leffaa kattoo ees sivusilmällä!! |O


Niin ja, hienoa Mileko! :flower:
 
Ei Ei Ei Ei!

Mikä hitto nyt tökkii?? +400g viimeviiosta ja lukema taas 82,2kg, enhän minä pääse ikinä sinne alle 80 lukemaan, vaikka niin varma olin silloin kun sain sen alle 85 lukeman, että helposti mennään ja sillleen, mutta ei nin ei.
NO pitää meikäläisenkin jotain keittolinjaa miettiä, en kylläkään tuota kaalikeittodieettijutskaa, kun se ei kaiketi sisällä proteiinia, kuin yhtenä päivänä???? Niin keitto ja siihen lihaa, kun tulee kuiten kuntoiltuakin niin paljon. JOspa se oisikin lihasta, mikä kasvaa :whistle: :whistle:

Mutta muuten Minska tosi hieno tulos, onnea siitä, minäkin yritän ensiviikolle saada parempia lukemia. Raivostuttavaa, kun kuukauden on suunnalleen ollut sama paino, heilahteluja puoleen ja toiseen, mutta siis noin yleislukema on tuon 82, aaaargggggh. Mitenhän mun 65 käy? Ensisyksy lähestyy jo kovaa vauhtia, ei oo ku 8 kuukautta siihen, pistää pelin aika jännäksi.
 
Heippa. panin tuossa sopan porisemaan, mutta:
täältä löytyi aikalaila erilainen ohje tuohon soppaan: http://www.kauneusjaterveys.fi/article114230-1.html
siinä ei porkkanoita ollenkaan, selleriä paljon enemmän, vihreää paprikaa punaisen sijaa, eikä sipulikeittoja ja muutakin pientä erilaisuutta. ja kamalinta: kahvi ja tee täysin kiellettyjä! IIk!
No kokeilen nyt ensin tällä ohjeella, josta on nyt puhuttu ja jos ei ole tehokasta, pitää varmaan ottaa tuo mehiläisdieetti käyttöön. Mutta tuo kahvittomuus ei taida onnistua, mikähän siinä on niin pahaa, kuona-ainettako lie koko kahvi?
Pitänee lähteä muuten puntarille, että on sitten mihin vertailla.
 
Kohti kapoista uumaa 28.tammikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 107,5___ -0,5______ 2,5____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____97,1____-1,0_______7,8 ____90kg 05/08
daizz ______120,0 _____________________________
hopeapaju _ 117,6____114,4___ +1,0_______3,2_____77kg
kirppunen___93,0 _____78,6____-0,6______14,4___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______94,9____-1,4______ 0,5 ____75kg
Minska80 __ 100,6_____93,6____-0,9______ 7,0____ 85kg 06/08
suloinen ___ 93,5______82,2____+0,4______11,3____65kg 09/08
vadelmainen
 
Heissan!

Täällä on keitto vasta porisemassa, sen verran myöhäseen venyi ylösnousu :whistle:
Paino putosi peräti kilon! Juhuu, ihanaa, että välillä näinkin. Alkaa tuntua hieman realistisemmalta tuo, että toukokuussa painaisi 90kg.

Saapa nähdä miltä keitto sitten maistuu, todennäköisesti :x :snotty: Mutta mitäpä sitä ei kokeilisi :LOL: Ja kaiken lisäksi, ostin jopa toiseenkin keittoon tarvikkeet, jos sattuu ettei riitä viikoksi tuo yks soppa-annos! Aika paljolta kyllä näytti nyt kun sen kattilaan sain, tai siis puuttuuhan siitä vielä osa, mutta kumminkin. Tuon yhden kattilallisen aion kyllä syödä vaikka väkipakolla :kieh:

milekolle onnea hienosta pudotuksesta!
 
No jopas oli pahaa soppaa. Yök. sitä sitten viikoksi popsimaan...lienee parempi, että pakastais osan, ettei loppuviikosta kasva karvaa pinnalla, vois olla vielä inhottavampaa, ( jos mahdollista )

Ja mulla ois paino nyt 107,5, eli -0.5 kg ( vaan ) viikossa, oisko taas tuo viikonlopun repsahtelu nostanut, kun viikolla näytti jo paremmalta.

Taidan olla sillain onnellisemmassa asemassa muihin soppailijoihin nähden, että tykkään kovasti kaalista ja selleristä, mutta eihän tuohon soppaan meinaa oikein makua saada ilman kiellettyjä aineita, joten ovat nekin aika vastenmielisessä muodossa siellä nautittavana. saas nähdä, maistuuko kaalisoppa ja selleri enää viikon päästä.

Jos jaksaa olla energinen ja tehdä koko ajan jotain, niin jää vähemmän aikaa haikailla ruoan perään, joten kotityöt kunniaan! Oliko tässä laihdutusporukassa muita kotäitejä minun lisäkseni? en jaksa lukea koko ketjua, mutta omasta mielestäni kotona ollessa on hankalampaa olla syömättä, kuin töissä. Toisaalta töissä napsin koko ajan keksiä sun muuta, että molempi parempi...Tsemppiä kaikille, käykää kertomassa välillä, mitä kuuluu. Tukea tarvitaan tähän loputtomaan urakkaan.
 
allapollo Mä keitin tuon kukkakaalista ja tykkään kyllä kaikista aineksista mitä keitossa, saa nyt sitten nähdä, miltä se maistuu :whistle: Mä olen kotosalla tällä hetkellä ja kieltämättä syöminen on liiankin helppoa. Toisaalta töissä on hirveästi houkutuksia, siis karkkia ja suklaata, ja tauolle on liian helppo ostaa aina jotain mukaan :/ Nyt yritän pudottaa kotosalla painoa ennen töihin paluuta, katsotaan miten muijan käy. Ja siis vaikka puoli kiloa tuntuisi vähältä, niin kaikki on alaspäin, mulla oli pitkään samassa paino ja se oli turhauttavaa :headwall: Mutta nyt taas näyttää valoisammalta :D
 
Voi hitsinvimpula...Berryhän otti ison harppauksen eteenpäin.. (olen pitänyt suo mun "kilpasiskona"! :heart: Nyt täytyy vyötä kiristää kun te vaan tän viikon soppailette.. Kuvitelkaa et jo TÄN VIIKON perjantaina alkaa helmikuu..siis apua!!! Kannattais tän kotiäidin kattoo joskus kalenteria..elikkäs minäkin lukeudun kotiäitien kastiin..tyttöskä jo 8kk! Meidän iskä aloittaa ens maanantaina isyyskuukauden..se onkin vähän erillaista arkea kun meitä onkin kaks jakamassa tän arjen! JOten päiväunet sit kunniaan! :heart: Oon miettinyt et onneksi tyttöä ei ole ollut koliikkivauva, muuten väsyessäni olisin saattanut syödä mitä sattuu..joten tuon "kiltin" tytön takia olen jaksanut panostaa omiin parempiin elintapoihin.

Suloinen, don't worry!! :hug:
 
Hienoja pudotuksia teillä! Suloinen nuo jumitukset ja nousut kuuluu tähän painonpudotukseen, mutta eipä se hirveesti kyllä lohduta kun tahtois sitä miinusmerkkiä eteen :) :hug:

Minun tilanteeni :ashamed: paino tänäaamuna 114,4 eli kilon taisi tuoda nuo esikon synttärit mukanaan. Tosin söinkin vaikka kuinka paljon. Meinaa jäädä vielä päälle, mutta tämän päivän aikana yritän karistaa tuon syömisvimman taas harteilta veks...
 
No niin, soppaa on maistettu ja taidan olla outolintu, sillä tykkäsin siitä :whistle: ainakin tuo yks lautasellinen meni ihan ok alas, voihan se olla, että alkaa tökkiä parin päivän jälkeen.. Pakastaa täytyy mun myös, tuota keittoa tuli kyllä paljon, melkein täynnä on 4 litran kattila eli on siinä syödä asti. Mitä hedelmiä aiotte syödä tai olette jo syöneet? Mä ajattelin myös punnita itseni nyt tällä viikolla joka päivä, ihan mielenkiinnosta. Eli kuinka tuo dieetti sitten alkaa pudottamaan niitä kiloja.. Jos siitä sais lisämotivaatiota sitten, jos alkaa soppa tökkimään :kieh: Niin ja hedelmistä, söin aamulla omenan ja päivällä keittoa odotellessa yhden purkin ananaspaloja. Kohta vois vaikka appelsiinin popsia, täytyy tieten illalla yrittää vielä lautasellinen syödä sitä keittoakin.

Minska, hyvin sulla meni myös! Mä myös oon pitänyt sua 'kilpasiskona', painot kuitenkin suht lähellä toisiaan ja samoihin aikoihin aloiteltu. =)
 
Mä käyn töissä, teen 3 vuorotyötä, mut pelkästään vaan ilta- ja yövuoroa. Töissä ei juurikaan kerkee iltavuorossa syömään, mut se kostautuu, kun illalla tulee kotiin, niin vois syödä vaikka mitä. Yövuorossa tekis mieli napostella koko ajan jotain. Viime yö meni 3 appelsiinilla ja 1 päärynällä ja sit pari irtonamia kaverilta :p Saas nähä miten ens yönä käy. Olen siis kotihoidossa töissä ja ammatilta lähihoitaja. Iltavuorossa tulee ihan kivasti kyllä liikuntaa, kun ravaa rappukäytäviä ees taas. Yövuorossa joko on tosi rauhallista eli istut ja katot telkkaria tai oot koneella tai yrität tehdä jotain hyödyllistä... tai sitten kun sattuu vauhdikas yö niin aamu viiteen asti oot koko ajan liikenteessä.

Ajatukset jo viikonlopussa, en ole kuukauteen herkutellut ja ihanaa saan lauantaina neitokaisen synttäreillä mässätä ja kunnolla, etenkin voileipäkakku on niin hyvää :whistle: Ja tulee vielä mun veli avokkinsa kanssa pitkästä aikaa käymään, niin joutuu ehkä illalla pari saunasiideriä ottamaan.
 
:wave: Täällä olis yks matti-myöhänen joka kaipais hieman taustatukea tähän painon pudotukseen! Painoa tällä hetkellä on 94 kiloa, 99 lähdettiin liikkeelle! Tarkoitus olis ainakin tuonne 70 kiloon päästä! Nyt vaan on motivaatio totaalisen hukassa! :headwall:
 
Ei muutako Mötky remmiin vaan. MInä aloitin siitä 94:stä ja nyt tänään paino oli tosiaan surullisesti hiemna noussut, mutta ei muutako uutta yritystä vaan.
En vaan vieläkään oikeen keksi mikä sitä nyt nostaa, kun samanlailla on tullut syötyä kuin ennenkin, enkä oo edes herkutellut millään?????Salilla kävin kyllä viimeviikolla kaksi kertaa, oiskohan se jotain nesteturvotusta taasen??? No tänäänkin otin sitten oikeen urheilun kananlta ja kuntopyöräilin tunnin ja kävin vielä kävelemässäkin ainakin 45 minuuttia. Huh huh, jotain tarttee tehrä, notta pääsis edes sinne alle 8:lla alkavaan numeroon. Joku 65 tuntuu nyt niiiiiiiiiiiin kaukaiselta tavoitteelta, että onkohan se enää edes realistista.
No eipä muutako tsemppi päälle ja onnittelut kaikille pudottaneille :flower:
 

Yhteistyössä