KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti


Mä pinnaan huomisesta punnituksesta. Söin viimeyönä suklaa-toffee nameja 300g yövuorossa :ashamed: Äsken vetäsin geisha ja fazerina patukat ja sit vielä paistettua riisiä ja kanaa. Ja illalla teen friteerattuja banaaneja ja kyytipojaksi vanilja jäätelöä :xmas: Ja ainiin söin myös ½ pussia noita uusia valkosipuli sipsejä, että hyvin pyyhkii!
Voi h*lvetti kun ei oo itsekuria :headwall:
 
kirppunen Samanlaiset fiilikset täälläkin :kieh: Tuon soppakuurin jälkeen on ollut ihan PAKKO syödä kaikenlaista mihin en ole koskenut kuukausiin :snotty: Luulen, että plussaa tulee reilusti, mutta aion kuitenkin puntarilla käydä. Näpäyttää vähän itseäni surkean tuloksen muodossa. Toivottavasti muilla tulee paljon pudotusta :wave:
 
Huomenta leidit!!!

Puntaripäivä: saldo -500g. Eli nyt paino 80,7 kg, jokohan ensviikolla pääsis alle sen kasinkympin??? Ainakin tuskastuttavan hitaasti on nyt tämä viimeinen 5 kiloa tippunut, kun silloin alkuun muka hehkutin, että helposti menee seuraava vitonen rikki, joopajoo.
No onhan tässä ollut joulua ja reissua, että hyvä kun oon edes tässä ajassa saanut tippumaan. En ole edes uskaltanut laskea, onko enää edes realistista päästä siihen 65 syyskuun loppuun mennessä, huoh.

No anyway tällai edelleen jatketaan, eli yhden keittoruoan olen alkanut syömään tavllisen lämpimän ruoan sijasta, nyt näyttäisi tämä toimivan.

Tällaista tänään, mitenkäs muut? Niin ja hyvä kirppunen, että kävit siellä puntarilla, en tiedä sinusta, mutta mulla ainakin on niin, että jos ratkeaa herkuttelemaan ja sitten lintsaa vielä punnituksen, saattaa herkuttelu jäädä päälle, eikä uskallakaan sitten käydä puntarilla, että jos vaikka on tullut aivan kauheesti lisää. Kiva ettei sulle ollut tullut lisää, ja niinkuin ennekin on todettu, niin kaikki pudotettu on kuitenkin miinusta, onnittelut siitä.
Sullahan on muutenkin pudonnut tosi hyvin, minä olen pitänyt sinua vähänniinkuin "kilpasiskona", kun suunnalleen samankokoisia ollaan, samasta painoista ollaan lähdetty ja sama tavoitepainokin meillä on. JOten perässä tullaan, mutta ei haittaa vaikka pääsetkin nopemmin tavoitepainoon kuin minä, kunhan vaan tsempataan toinen toisiamme sinneasti, eikös vaan!!
 
Kävin muuten kurkkaamassa noita omia painoja, ja 26.11 oon painanut tasan 85kg, joten aikas hidasta on nyt kyllä ollut tämä pudotus, mutta ehkä se on van niin, että elimistö tarvii jotain tasoitus aikoja, kun mullakin oon kuiten jo jonkin verran tippunut tuota painoa.
Joten kaikille yritän tässä toitottaa, että kärsivällisyyttä naiset, vaikka tämä joskus tai monestikin tuntuu piinaavan hitaalta tämä tiputus, niin eihän se väliä vaikka se kuinka hitaasti tapahtuisi, kunhan vaan pääsisi joskus siihen tavoitep<inoon.
 
Kohti kapoista uumaa 11.helmikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 106,0___ +2,5______ 4,0____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____96,0____+0,4______ 8,9 ____90kg 05/08
daizz ______120,0 ____118,0_____________2,0______
hopeapaju _ 117,6____114,0___ -1,0_______3,6_____77kg
kirppunen___93,0 _____78,8____-0,2______14,2___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______94,9____-1,4______ 0,5 ____75kg
Minska80 __ 100,6_____92,3____-1,6______ 8,3____ 85kg 06/08
Mötky _____ 99,0 _____92,7____ -1,3_______6,3____ 70kg
suloinen ___ 93,5______80,7____-0,5______12,8____65kg 09/08
 
Hei vaan!

Hyvä kirppunen pudotustuloksesta! Mulla oli onneksi vain +400g, pelkäsin kyllä paljon enempää. Oon unohtanut juoda vettäkin tavallisen verran, joten toivottavasti tämän viikon vedenjuonnilla sais lähtemään tuon lisäksi vähän enemmänkin, viikon kuluttua siis yritän saada -tuloksen.. Suloinen, niin se hitaasti tippuu ja kun sulla on jo painoa pudonnut reilusti, niin hitaammasti tippuu koko ajan. Mutta hyvä suunta sulla on, mä oon varma, että viimeistään 2 viikon kuluttua sulla alkaa paino seiskalla :D
 
no heippa,
vaikka tiesin, että plussaa tulee, niin silti lievä järkytys oli tämä: + 2,5 kg! Yhyy, eli paino nyt 106. No, oli kyllä tosi ikävä viikko ja söin ihan, mitä mieli teki. Tais se soppaviikko olla liian kurja, kun tuntui, että pitää vetää kaikki, mikä ei pakoon juossut, heh!
mutta hällä väliä, taas mennään ja yritetään tällä perussetillä saada ens maanantaihin se puoli-kokonainen kilo veks.
Mutta oli kyllä sillain ihana viikko, että mussuttaminenhan on ihanaa ja pulla hyvää ja kakku ja karkki ja pihvi ja niin edelleen. Nyt on sormet turvoksissa ja muutenkin aika pallo olo. Lähden tästä vettä juomaan ja kevyttä jounasta vääntämään. tsemppiö kaikille, koitetaan olla tiukempana (ainakin mä).
 
Mulla paino aamulla tasan 114 kg, eli kilon lähti vaikka sen eteen en tehny yhtään mitään. Herkuttelin, en liikkunu tasan yhtään ylimääräistä, ruoka-annokset oli valtavia kun salaatti jäi... Mutta hyvä näin, yritän nyt ottaa paremmin itseäni niskasta kiinni ja paneutua terveemmän elämän saloihin :)
 
Heippa,

Me ollaan savossa sukuloimassa ja mutsin vaaka näytti aamulla 91.3kg. Se viimeksikin näytti vähän alakanttiin joten oisko todellinen paino 1 kg enemmän?! Täällä on ihana kun saa levätä ja kerätä voimia arkeen. Mummot kilpaa hoitaa tyttöä. Meinattiin miehen kanssa tehä jotain kahestaan..leffaa tai keilaamista ja ravintelisyöpöttelyä! :heart:

Hyvin on teillä viikko mennyt ja eihän se haittaa et keittoviikon jälkeen paino nousee hetkellisesti! HYVÄ ME!!
 
Minen viittiny maanantaina ees vaakalla käydä :(
Edellisenä maanantainakaan et painoo tänne laittanu, kun viituitti niin kauheesti. Sillon oli siis painoa taas +1,2kg. Minen ymmärrä mikä tässä oikein mättää. Vaikka en sortunu kertaakaan, söin kevyesti, käytin crosstraineria... silti paino nousee... |O
Nyt sitte edellinen viikko meni syödessä suruun :ashamed:
Tämä viikko menee samaa rataa ja katellaan sit ens maanantaina, mitä teen.
Kai mun pitäis ruveta jälleen alle 600 kalorin dieetille, ni paino tippus. Mut sitä ei kyl kauaa jaksa...
Mitähän minä oikein teen väärin :headwall:
 
Hei mileko, eläpä lannistu!!! Kun monestihan tuo liikuntakin, varsinkin, jos kovasti harrastaa, saattaa lisätä painoa/tehdä nesteturvotusta kudoksiin, joten ollos huoleti, jos ei kauheesti tuu mässäiltyä niin täytyyhän sen painon silloin tippua, ainakin jossain vaiheessa. Ja ainakin mulla tuo liikunta lisää ainakin seuraavan päivän painoa, jos vaikka oon käynyt kuntosalilla.
Nyt vaantsemppi päälle, kyllä me tähän pystytään!!
 
Ai niin ja jotkut pitää ruokapäiväkirjaa, joka sekin voisi olla hyödyllinen kapistus, jos oikeen alkaa tökkiä tuo painonpudotus, siitä voisi vähän seurata ja laskeskennella noita kalorimääriäkin, että menetkö sitten, kun syöt kevyesti, jo liian kevyeksi. Sekään ei oo hyväksi, jos liian pienillä kalorimäärillä yrittää kitkutta, alkaa vaan elimistö panttaamaan noita vararasvoja.
Enpä ole mikään asiantuntija, mutta jos näistä vähän saisi vinkkiä.
 
Mitäs teille kuuluu? Meidän pino on hieman hiljainen ollut tällä viikolla.. Mulla ei oo kyllä ollut yhtään nyt tsemppiä tässä hommassa, joten plussaa odotan huomennakin :headwall: Ei kai auta kuin yrittää ryhdistäytyä, mutta ens viikonloppuna on taas synttärit tiedossa, joten liikaa on houkutuksia tarjolla lähiaikoina..
 
JIHUU JIPPIIIIIIII!!!!!

79,3 kg tänä aamuna!! Joskin sitten paluu totuuteen, oon nyt kohta puolessa välissä tätä urakkaa, että kyllä tässä saa vielä monet kerrat pettyä viikkopunnitustuloksiin. Mutta tänään pitää unohtaa ne murheet ja olla tyytyväinen tästä saavutuksesta.

Mitenkään erityisesti en aio juhlistaa/palkita itseäni. Mutta sitten kun pääsen alle 80 lukemaan aion ottaa itselleni, jo pitkään haaveilemani tatuoinnin.
Itseasiassa aioin ottaa vanhan, itsetehdyn :ashamed: päälle sen, kun se on niin kamala. Ja siinäpä tavoitetta, sekä vähän "porkkanaa" kun saa sellaisen hienon tatskan, sitten kun paino alkaa kuutosella. Mutta siihen on kyllä matkaa, noh, eiköhän tämä tästä samalla kaavalla, kuin tähänkin asti.

Meidän pino on kyllä ollut hiljainen tällä viikolla, mutta yritetään kirjoitella kuulumisia ahkerammin, niin ei tiputtais niin kauas, jos vaikka saatais uusiakin mukaan, meitä kun on aika vähän :(

Mutta taidan lähteä tästä aamukahvilla, mukavaa viikonalkua kaikille!!!!
 
No niin!
2 viikkoo on nyt sitten menny syöden kaikkea mitä oon kiinni saanu :ashamed:
Paino tänä aamuna 66,8kg ja uudella innolla käyn pudottamaan. Jospa tämä sittennii alkais sujua. Tosin synttäriputki meilläkii lähenee, mut otetaan sit arkena tiukemmin...
 
Siis aloin lukemaan tarkemmin tuota omaa kirjoitusta, niin sitten kun pääsen alle 7 alkaavaan lukemaan otan sen tatskan!! Höh, minähän olen jo nyt alle kasikympin ;) minähän olen, minähän olen!!!!!! Ei vissiin ihan oo vielä sisäistänyt tätä uudella numerolla alkavaa lukemaa meikäläinen :headwall:
Hienoa mileko uutta yritystä vaan, meillä oli kans noita synttäreitä loppu ja alkuvuodesta, mutta kun itse en niinkään ole makean perään, mulla ei tullut mitään kauheita kiusauksia, joskus pienen kakun palan maistoin, mutta ei siihen onneksi jäänyt koukkuun, se on kyllä salakavalaa tavaraa tuo sokeri, miten siihen jää niin herkästi kiinni??
 
Kohti kapoista uumaa 18.helmikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 106,0___ +2,5______ 4,0____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____95,7____-0,3______ 9,2 ____90kg 05/08
daizz ______120,0 ____118,0_____________2,0______
hopeapaju _ 117,6____114,0___ +-0_______3,6_____77kg
kirppunen___93,0 _____78,8____+-0______14,2___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______96,8_________________ ____75kg
Minska80 __ 100,6_____92,8_____________ 7,8____ 85kg 06/08
Mötky _____ 99,0 _____92,7______________6,3____ 70kg
suloinen ___ 93,5______79,3____-1,4______14,2____65kg 09/08
 
Ensiksi, suloinen aivan hirmuisesti onnea uudelle kymmenluvulle pääsemisestä! :flower: Olet kyllä sen tatuoinnin ansainnut!

mileko Laitanko tuon painon sun aloituspainoksikin? Hirmuisesti tsemppiä pudotukseen, kyllä se onnistuu :hug:

Mulle tulikin miinusta :eek: Tosi yllättävää, mutta positiivista siis :D 2 vuotta sitten viimeksi olin lähellä tätä painoa. Nyt yritän tosissani tsempata ja saada tuon 90 kg toukokuussa todeksi. Menkat alkoi tänään, joten sen takia on hieman pjaska fiilis, mutta jospas se tästä. Tällä viikolla ajattelin myös käydä testaamassa, vieläkö pysyn pystyssä sukset jalassa :LOL:
 
berry varmasti pääset siihen 90 kg:eek:on toukokuuhun mennessä.Huomasin juuri,että sullahan on lähtenyt kans kiloja paljon, jo kohta 10 kiloa. Aatelkaapa se vaikka voipaketteina, miten iso kasa niitä on tuo 10 kiloa. Ja sitten kun ajattelee, kuinka raskasta on kantaa vaikkapa tuo ta meikäläisen pudottamaan 14 kiloa, niin aika määrä läskiä sitä on tullut kannettua. Ei ihme, jos vähän on portaissa puuskuttanut :LOL: :LOL:
 
Berry
Anna olla vaan tollee kun oot jo laittanu. Muistuttaa mua joka kerta kun sen nään, et mitä on tullu tehtyä... :D

:flower: Kaikille pudottaneille ja :hug: kaikille joille plussat.

Minä asetin nyt tavotteeks kympin tohon kesäkuun alkuun. On se nyt sitten kumma jos sitä ei saa putoomaan :kieh:
 
Täällä sama paino kun viikko sitten. Syöty on valmisruokaa ja roskaruokaa, koska tämän emännän selkä teki viime torstaina tiltin ja jumissa on vieläkin. En ole päässyt yhtään liikkumaan, kramppaa niin h*lvetisti tuota selkää :headwall:
No jotain positiivistakin kuului perjantaina, sain vakipaikan töistä :D ja sillon perjantaina kyllä herkuteltiin koko perheen voimin sen kunniaksi. No kunhan tästä selkäkivusta tokenen niin sit vasta alan taas tsemppaamaan. Mut tsemppiä ja onnea muille!
 

Yhteistyössä