KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
kirppunen Voi sentään, selkäkipu ei tosiaankaan ole kiva juttu! Paranemisia :hug: Ja hyvä kuitenkin ettei plussaa tullut. Onnea vakipaikasta :flower:

mileko Ok, annetaan olla noin :D Tsemppiä tälle viikolle db
 
Suloinen Onnea alle kasikymppiselle :) Hieno homma!!

Kirppunen Onnea vakipaikasta ja toivottavasti selkä helppaa pian!

Onnea Berrylle miinuksesta, hyvin on sullakin painoa lähtenny.

Mulla paino 114, eli samassa pysy, ihme kyllä. Vieraita oli viikonloppuna ja syömingit sen mukaiset:pullaa, karkkia, jäätelöä... Vaikea saada taas jutun juonesta kiinni!

Olisko ihan tyhmä idea perustaa salattu kerho meille? Sais vähän enemmän kertoa joistakin elämäntilanteista yms. kun täällä julkisesti. Siinä vain se huono puoli, että sitten uusia eksyy vieläkin harvemmin mukaan...
 
kerho?? mikä kerho??missä???kertokaa mullekki...mukana oon...
Ja arvatkaas tämä tyttö on hiihtänyt nyt kahtena pvänä.... :D B) ihan hyvän lenkin...tuolla jäällä..ollu nii komeet kelitki...ja oon parantunu aika hyvin fluntsasta..ja olo rupee olee normi..tosin mitä te tytöt vedätte ruokahaluun joka tuntuu kasvavan urheilemisesta...???tuntuu et maha ei täyty ollenkaa...tulee liia kevyt olo tai jtn.. :LOL: :LOL:
 
heippa,
olipas ihan pyllystä tuo viime viikko, en jaksa edes kertoa, mutta hermot meni vähän joka toinen päivä. en saanut minkäänlaista ryhtiä itseeni ja pikemminkin herkuttelin koko viikon, kuin laihdutin. paino samassa, ei muutoksia.
ja nyt sitten sunnuntaina alettiin sairastaa koko perhe. lapset oksentelee , minä kuumeilen ja ukko on melkein liikuntakyvytön. tosi kivaa. unenpuute on kamala. enpä odota ihmeitä tältäkään viikolta, mutta kai tämä tästä ohi menee.
kerhohomma vois olla ihan kivaa, en ole kyllä niistä ollut aiemmin kiinnostunut, mutta mikä ettei?
 
Mie käyn perustamassa kerhon ja jos tuntuu ettei ota tuulta purjeisiin niin palataan tänne :) Laitan sitten yksityisviestillä teille salasanaa niin pääsette tekemään hakemusta (joka on ihan läpihuutojuttu tässä tapauksessa ;) )

Nonni, yksäriä on laitettu tulemaan Berryn listassa majaileville :) Jos nyt kuitenkin joku jäi välistä niin hihkaskaahan :) Ja jos uusia/vanhoja kiinnostuneita on niin eiku salasanaa tivailemaan :)
 
suloinen, http://kaksplus.fi/kerhot/ Tuossa linkki :) Etusivulta löytyy myös, kun rullaa alaspäin hiirellä, oikealla puolella.

Laitoin hakemuksen, en jaksanut hirmuisesti perustella :whistle: Kävin eilen hiihtämässä ja voi veljet, että oli yöllä käsivarret kipeinä! Piti ihan särkylääke ottaa, että sain nukuttua. Huomaa ettei ole liiemmin ole rasitettu niitä, ei enää tarvi kuopustakaan niin kannella. Mutta tälle talvelle on siis hiihdetty, hyvä minä :D
 
Tultiin eilen kotiin. ryhmässä kerkesin käymään. Paino oli tänä aamuna 92.8kg joten loppukiri olis paikallaan kun 1.3 pitäis olla 91 kilua. Tuossa just jumppapalloon pumppaan ilmaa. Sunnuntaina tulee tv-jumpaa pallon kanssa. Hyvät hintaerot oli niissä. Kesportissa jopa 29,90 ja top sportissa vaan 12,90?.



Pitää tohon kerhoon panutua vähän paremmalla aikaa!

pidetään me tytöt lippu korkealla... Tavoitteet häämöttää jo niin lähellä!


Hyvä berry, kohta jo 10 kiloo lähtenyt! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mötky:
Minäkin laitoin hakemuksen... :wave:

Nyt iskee taas epätoivo.. plussaa näyttää ja paljon :kieh:
Voiko menkat nostaa painoa 2 kiloa??? Olo on ainakin ku pikku possulla.. :headwall:
Tulen tänne teidän ketjuun kommentoimaan tätä menkkajuttua jos sopii:)

Mulla oli tänään vain 100 g pudotusta ,menkat alkamassa ja olo myöskin kuin possulla :snotty: Pisteissä olen pysynyt ja meidän ryhmänohjaaja lohdutteli tänään sanomalla että hänen 30 vuotisen ohjaaja-ajan kokemuksella menkat voivat nostaa painoa 1-2kg,nestettä kerääntyy joillekkin niin paljon!!

Tsemppiä!Ei luovuteta,kyllä tää possuolo helpottaa pian :wave:
 
Tänä aamuna oma vaaka näytti 92.5kg! Joten kyllä se mutsin vaaka sen kilon laittaa alakanttiin. Tosi ihanaa kun on pysynyt aikataulussa ja ei haittaa vaikka ens lauantaina oliskin vähän päälle 91...suunta on oikea! Hiljaa hyvää tulee ja uskon et hitaammalla tahilla painon pysyminenkin on varmempaa jatkossa!

Berry: Mäkin kävin kotopuolessa hiihtelemässä.. aivan ihanat kelit oli.. sai jo arskalaseja käyttää!
 
Heippa!

Nyt tuli mulle parin viikon paussi tähän laihikseen :/ Mullahan on ollut noita selkäkipuja jonkin aikaa...no toissa yönä kivut sitten jo yltyi tosi paljon mikään lääke ei auttanut. Kävin eilis aamulla labrassa ja yllättäen CRP olikin yli 140 :eek: No eikun taksilla keskussairaalaan ja siellä tutkittiin ja huhkittiin ja yön siellä sitten jouduin viettämää. Keuhkokuvissa löytyi jokin tiivistymä, no keuhkopussintulehdus tällä hetkellä diagnoosina. Veriviljelyt ja vaikka sun mitkä näytteet on otettu ja kuuri aloitettu. Olisivat vielä osastolla halunneet pitää, mut sain kuitenkin luvan lähteä kotiin kun lupasin olla tekemättä mitään ja herkästi pitää sinne takasin lähtee jos siltä tuntuu. Nyt sitten saikulla ensiviikon vielä, toivottavasti lähtee paranemaan tämä tauti. Mut nyt en viikkoon streessaa millään dieetillä itteeni vaan syön hyvällä ruokahalulla. Tosin ruoka ei oikeen maistu ja olo on aikamoisen heikko vielä. Mut kyllä se tästä taas elämä tokenee=)
 
kirppuselle toipumisia, ota rauhallisesti, että elimistö jaksaa parantua.
meilläkin on ollut oikein ihanaa, kaikki vatsataudissa (paitsi minä, mulla vaan kuumetta ja yhden illan oksettava olo), ukolla meni selkä hiihtäessä (lue: kaatuessa), kipulääkkeitä tuossa popsii ja vessassa laukkaa. lapset on nyt jo paranemaan päin ja tämä mamma vaan paisuu...kun pitää koko porukkaa kattella koko ajan, niin on niin stressaavaa :kieh: :kieh:
plussaviikolta näyttää pahasti, mihinkähän mun motivaatio karkaa koko ajan? oisko mulla joku ikäkriisi, kun masentaa niin **tusti?
koittakaa olla reippaita ja vähäkalorisia!
 
Huomenia.. Me lähdetään tänään ajelemaan taas savoon.. keretään viikko olemaan ennen kuin mieheltä loppuu isyyskuukausi ja töihin paluu koittaa! Pääsee taas uimaan ja hiihtämään..ihanata! Paino oli tänä aamuna 92.4kg. Koskaan oma vaaka ei ole nuin vähän näyttänyt! =) Huhtikuun lopussa on mutsin 60vee juhlat. Siihen on aikaa 2 kk joten tuommoinen 4kg pudotus olis kiva siihen mennessä! Olisin sit jo 88kg. WOU! Eilen jo aurinko muisti pilkahduksellaan! Kesä on täällä ihan pian! Nyt kaikki loppurutistuksia ottamaan niin voidaan olla tosi tyytyväisiä ja iloisia PITKÄSTÄ PINNISTYKSESTÄ!! :heart:
 

Yhteistyössä