Kohti kevennystä 2016

Lähdetkö mukaan haasteeseen?

  • Kyllä, aloitan laihdutuksen

  • Kyllä, jatkan laihdutusta

  • En tällä kertaa


Results are only viewable after voting.
Hei, lainasin otsikon Mammamyyltä. Viime vuonna näyttäsi oleen toimiva laihdutusryhmä. Löytyisikö nyt uusia tai vanhoja laihduttajia keskustelemaan ja tsemppaamaan urakassa. Tai onko tietoa, missä muualla laihdutuksesta voisi keskustella. Tavoitteeni on karistaa 5-7 kiloa pysyvästi. Olen jonkinsortin jojolaihduttaja. Punnitushetkeksi ajattelin joka viikon ma-aamun. Ikää on 38v, pituutta on 162cm ja

ma 9.5.2016 lähtöpaino on 67,3kg.

Toivon sinulta lukija, että vastaat galluppiin.
 
Tuli pehmeä lasku urakkaan. Söin loput irtokarkit :unsure:. Mutta nyt ne ei ole enää häiritsemässä. Vielä on muffineja ja donitseja äitienpäivästä, mutta ne pitää jättää muulle perheelle.

Aloitatko rukkanen painontarkkailun säännöllisin väliajoin vai otatko vain alkupainon?
 
En ole malttanut olla käymättä välivaa'alla. Tänään paino näytti 66,3 kg. Normaalia vaihtelua varmaankin.

Ennen täällä oli vilkkaita laihdutuskeskusteluja, mutta ovatko kaikki nyt noilla puhtaasti laihdutukseen keskittyneillä sivustoilla? Vai ovatko kaikki jo kesäkunnossa? Olisi niin kiva saada joku muu mukaan tsemppaamaan.
 
Löysin viimeinkin vaa'an ja järkytyin 67 kiloa vaikka luulen jo painon vähän tulleen alas. Bikinikuntoon en pääse tänä kesänä mutta kyllä mä shortsit jalassa ilkeän kohta liikkua kun paino kerääntyy vaan vyötärölle... Lämmin ilma sai innostumaan lenkkeilystä vähän liikaakin ja nyt on sääret kipeät. Huomenna haen kuukauden salikortin, vaikka eihän yksin liikunta laihduta vaan ruuan vähentäminen.
 
Eilen vaaka näytti 66,1 kiloa. Ei tämä vielä kyllä oikein laihdutuskuurin tunnusmerkkejä täytä. Juusto maistuu liian hyvälle ja karkkejakin hain pussin kaupasta. Toivottavasti sinulla menee paremmin.
 
Tänä maanantaina en viitsinyt edes raportoida painoa, kun viikonloppuna oli pizzaa, jäätelöä, karkkia ja sipsejä. No se oli 66.8. Eli siinä lähtöpainon nurkilla pyöritään.

Mutta eilen löysin toivottavasti viimeinkin motivaation. Ostin toissapäivänä polarin sykemittarin. Se innostaa liikkumaan. Lisäksi löysin eilen kaapista motivaatioshortsit. Noin 5cm liian kapeat. Ehkä olisi mahdollista mahtua niihin jo kesän lopuksi. Löysin myös toiset shortsit ensi kesää varten. Ne ei mene edes reisistä ylös.

Ne motivaatioshortsit lojuu nyt tuossa tuolin päällä koko ajan muistuttamassa tavoitteesta.
 
Orlistat - https://euroclinix.net Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
 
Viimeksi muokattu:
Kilojen karistaminen saattaa olla suuri urakka. Se vaatii myös mielentilalta isoja ponnisteluita. Usein lapsien kanssa ajankäyttö ei salli useiden tuntien hukkaa esim. spinning tai muiden vastaavien ryhmäliikuntatuntien muodossa.

Itse olen tyytynyt harjoittelemaan kotona aina ajan salliessa. Sopivien treenimetodien löytäminen voi olla myös iso homma. Itse löysin yksinkertaisen ja helpon appin, jonka avulla olen saanut treenaa kotona.
Kyseisen aplikaation löydät osoitteesta www.treenaakotona.com
 

Yhteistyössä