Koira pissitetty, suihkussa käyty, jäätelö laitettu pakastimeen....

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
haukotus sentään sun kanssa. Eikö yhtään väsytä?
No sehän tässä onkin, kun ei väsytä. Mutta kyllä mua sitten taas talvella väsyttää tämänkin edestä, kun on pimeää, kylmää ja märkää.

 
Voi, että olet ollut reipas. Mä olen kukkunut töissä ja nyt sitten väsyttää niin. No kotiin muutamaksi tunniksi nukkumaan ja kun tytön päiväuniaika, niin lähdetään ajamaan Lounais-Suomesta Keski-Suomeen. Olisitko kenties matkan varrella, niin tullaan maistamaan jäätelöä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
haukotus sentään sun kanssa. Eikö yhtään väsytä?
No sehän tässä onkin, kun ei väsytä. Mutta kyllä mua sitten taas talvella väsyttää tämänkin edestä, kun on pimeää, kylmää ja märkää.
aaa, sä elät vissiin valon määrän mukaan :D Eipä tuo väsytä täälläkään, ois saatu nukkua ja lasta myöten kaikki oltu hereil viimesin tunti.

Niin ja voisit tulla meille pakkaan matkalaukut kun kerran kukut, ei oikein huvittas rueta kasaan tavaroita kasaan :| :|
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Päivänkakkara81:
Voi, että olet ollut reipas. Mä olen kukkunut töissä ja nyt sitten väsyttää niin. No kotiin muutamaksi tunniksi nukkumaan ja kun tytön päiväuniaika, niin lähdetään ajamaan Lounais-Suomesta Keski-Suomeen. Olisitko kenties matkan varrella, niin tullaan maistamaan jäätelöä :p
Mä olen pääkaupunkiseudulla eli en ihan osu matkan varrelle :) Ylen Areenalle on näköjään tullut viides osa tiededokumentista, joten taidan katsoa sen ja sitten aamiaisen tekoon.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
aaa, sä elät vissiin valon määrän mukaan :D Eipä tuo väsytä täälläkään, ois saatu nukkua ja lasta myöten kaikki oltu hereil viimesin tunti.

Niin ja voisit tulla meille pakkaan matkalaukut kun kerran kukut, ei oikein huvittas rueta kasaan tavaroita kasaan :| :|
Valon mukaan elän. Syyskuun lopusta maaliskuun loppuun mun kuuluisi olla talviunilla :D
Mihis te olette aikeissa matkustaa?

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Pitäs yllättäen lähtee ajeleen mökille :) mut mä olen alkanut vihaan pakkaamista kun sitä saa ihan vähän väliä tehdä :/
Pakkaaminen ei kyllä ainaole kovin mukavaa. Ja jotain unohtuu joka tapauksessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Pitäs yllättäen lähtee ajeleen mökille :) mut mä olen alkanut vihaan pakkaamista kun sitä saa ihan vähän väliä tehdä :/
Pakkaaminen ei kyllä ainaole kovin mukavaa. Ja jotain unohtuu joka tapauksessa.
sepä ja sitten kun pitää ajatella monen ihmisen tavarat niin ihan varmasti jotain jää matkasta, mut jos tärkeimmät olis mukana :) Se inhottavin osuus on sitten vasta edes kun sieltä palaa, siis laukkujen purkaminen voittaa vielä pakkaamisenkin inhotus listalla :$
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Keittiönoidalta kysyisin että miten pitkään olet hereillä ilman unta???
Kesällä eli valoisaan vuodenaikaan 2 vuorokautta ... siis 48 tuntia ... ei tee tiukkaakaan. Mutta vastaavasti pimeään vuodenaikaan jo 8 tuntia hereillä on liikaa.


 
öööö
Ai... Mulle 26h on takaraja,sen jälkeen en pysy enää pystyssä. Nuorempana kyllä pystyi olemaan pidempään muttei enää. Eilen heräsin klo.09.Työt alkoi klo 16 ja vuoro loppuu klo 08.Kotimatka kestää vajaan tunnin ja kaupan kautta kotiin ja peiton alle...
 
Non compos mentis
Mä pakotin itseni unille, koska mun pitäis saada tämä essee kirjoitettua. Kyllä mä pystyn pandanakin kirjoittamaan, mutta haluan hyvän arvosanan. Mitään mielenkiintoista ei illalla tapahtunut, joten ei ollut vaikeaa. Liian monen unettoman yön jälkeen mulla ois koira pakastimessa, jäätelo suihkussa ja oma itte ulkona pissalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä pakotin itseni unille, koska mun pitäis saada tämä essee kirjoitettua. Kyllä mä pystyn pandanakin kirjoittamaan, mutta haluan hyvän arvosanan. Mitään mielenkiintoista ei illalla tapahtunut, joten ei ollut vaikeaa. Liian monen unettoman yön jälkeen mulla ois koira pakastimessa, jäätelo suihkussa ja oma itte ulkona pissalla.


 

Yhteistyössä