koiraa ei rokotettu

  • Viestiketjun aloittaja oon tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
oon tyhmä
koirani on reilu 2 v. eikä sitä oo ikinä rokotettu. Pentu rokotukset jäivät silloin aikanaan en muista mistä tyhmästä syystä ja en ole kehdannut mennä eläinlääkäriin siksi. Nyt kuitenkin harmittaa kun ei ole ikinä rokotettu ja pelkään että kuolee vielä sen takia. Oon niiin tyhmä.
 
"vieras"
Minäkään en kyllä rokotuta koiraani; oletteko yhtään tietoisia siitä, millaista myrkkyä ne rokotukset sisältää???? Koirani ei ole eläissään ollut sairaana ja ikää nyt 3 vuotta. Eikä siis yhtään rokotusta ole annettu, eikä aiota antaa.
 
[QUOTE="aapee";27727504]no himputti. Tiiän. Pelottaa ajatuski siitä touhusta. Yhtään tiedä miten toi koira käyttäytyis siellä. Varmaa sekois siitä piikistä.[/QUOTE]

Kyllä ne eläinlääkärit ovat tottuneet rimpuileviin ja hankaliin potilaisiin. Rohkeasti vain rokotuksille.
 
[QUOTE="vieras";27727505]Minäkään en kyllä rokotuta koiraani; oletteko yhtään tietoisia siitä, millaista myrkkyä ne rokotukset sisältää???? Koirani ei ole eläissään ollut sairaana ja ikää nyt 3 vuotta. Eikä siis yhtään rokotusta ole annettu, eikä aiota antaa.[/QUOTE]

Siis joo. Vedetään koko lääketiede samantien vessanpöntöstä. Ei ole mitään hyötyä ihmis-eikä eläinkunnalle koko touhusta. :headwall:

Ap:lle, ei se asian pelkääminen nyt tässä auta. Kyllä ne eläinlääkärit ovat nähneet kaikenlaista koiraa ja osaa hoitaa kyllä hommansa.
 
[QUOTE="vieras";27727505]Minäkään en kyllä rokotuta koiraani; oletteko yhtään tietoisia siitä, millaista myrkkyä ne rokotukset sisältää???? Koirani ei ole eläissään ollut sairaana ja ikää nyt 3 vuotta. Eikä siis yhtään rokotusta ole annettu, eikä aiota antaa.[/QUOTE]

Onneksesi lähes kaikki muut Suomessa koiransa rokotuttavat. Sen vuoksi ei penikkatautia, tarttuvaa maksatulehdusta, parvoa ja rabiesta ei juuri ole ja koirasi on suojassa. Sen sijaan kennelsyskää on vuosittain liikenteessä. Toivottavasti et vie koiraasi toisten koirien läheisyyteen eikä kannata metsässä irti pitää ettei saa rabiesta joiltain kapiselta ketulta.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
"vieras"
Onneksesi lähes kaikki muut Suomessa koiransa rokotuttavat. Sen vuoksi ei penikkatautia, tarttuvaa maksatulehdusta, parvoa ja rabiesta ei juuri ole ja koirasi on suojassa. Sen sijaan kennelsyskää on vuosittain liikenteessä. Toivottavasti et vie koiraasi toisten koirien läheisyyteen eikä kannata metsässä irti pitää ettei saa rabiesta joiltain kapiselta ketulta.
No höh, minua olis haluttanut kuulla niitä ihmisiä, jotka ei lapsiaan rokotuta... Mutta siis joo, täytenä provona tuon heitin tuon en rokotuta koiraani -kommentin. Ei mulla edes ole koiraa. Haluttais vain tietää, kuinka moni jättää lapsensa rokottamatta ja rokotuttaa silti koiransa, kun käsittääkseni tosiaan melkein 100% koirista rokotetaan?

Sori provo, himpura kun kukaan rokotusvastainen ei tarttunut..
 
"vieras"
Hei, jospa käykin tuuri ja saisit hyvän eläinlääkärin joka ei syyllistä vaan kehuu kun tulit sentään ja neuvoo seuraavan rokotusajankohdan kanssa?

Mä en ole ikinä ymmärtänyt eläinlääkärien ammattitaidottomuutta siinä kun niin moni näkee hyödylliseksi keinoksi sen asiakkaan syyllistämisen!
Haukutaan koirat lihaviksi vaikka sen ajan voisi käyttää neuvoen miten koiran saisi laihtumaan.

Syyllistetään rokotukset unohtanutta, onpas tosi tehokas keino saada se asiakas palaamaan seuraavalla rokotuskerralla.

On ihaniakin,osaavia eläinlääkäreitä, meidän kohdalla se suhde on ollut yksi ihana / kuusi kamalaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27727794]Hei, jospa käykin tuuri ja saisit hyvän eläinlääkärin joka ei syyllistä vaan kehuu kun tulit sentään ja neuvoo seuraavan rokotusajankohdan kanssa?

Mä en ole ikinä ymmärtänyt eläinlääkärien ammattitaidottomuutta siinä kun niin moni näkee hyödylliseksi keinoksi sen asiakkaan syyllistämisen!
Haukutaan koirat lihaviksi vaikka sen ajan voisi käyttää neuvoen miten koiran saisi laihtumaan.

Syyllistetään rokotukset unohtanutta, onpas tosi tehokas keino saada se asiakas palaamaan seuraavalla rokotuskerralla.

On ihaniakin,osaavia eläinlääkäreitä, meidän kohdalla se suhde on ollut yksi ihana / kuusi kamalaa.[/QUOTE]

Tuo lihavuuskohta on sellainen, mikä oikesti on ongelma. Jokaikinen lemmikinomistaja tietää miten eläimen saa laihtumaan, mutta kun pitää työntää herkkua suuhun ja muka rakastetaan, vaikka oikesti tehdään pahaa. Eläinlääkäreiden pitäisi olla tiukempia. Tätini kissa painoi eläessään 9,8 kg vaikka oikea paino olisi ollut 5 kg. Täti vain naureskeli eläinlääkärin ohjeille ja syötti joka päivä kissalle kermajäätelöä.
 

Yhteistyössä