Koiraperheet!!


Kuinka usein teillä siivotaan, lähinnä siis imuroidaan?
Mä just toissapäivänä vedin imurilla ja mopilla koko alakerran ja nyt tuntuu että taas on karvakaaos pitkin lattioita ja tekstiilejä! :headwall:

..onneksi yläkertaan ei tuolla turrella ole asiaa, pysyy edes joku paikka siistinä!
 
tiittariina
Meilä imuroidaan lähes joka päivä ja pahimpaan karvanlähtöaikaan aamuin illoin.. rankkaa on mut mitä sitä ei tekis rakkaittensa eteen?.. niin ja nyt ku nää talvet on mitä on ni lattioita saa luututa kans koko ajan ku kaikki loska kantautuu sisään.
 
Voi helvata, miten te jaksatte?! Minäkin raskaana ja ei kuulosta inspiroivalta alkaa joka päivä imuroimaan! Mulla menee melkein puoli tuntia että saan alakerran imuroitua ja sen jälkeen oon ihan loppu! sitten pitäs vielä mopata päälle... huoh.. :eek:
 
Kauheita siivousintoilijoita täällä :eek: Meikäläinen imuroi toooosi harvoin. Hyvä jos kerran viikossa jaksaa, vaikka meillä on kaks kissaa ja koira. Tosin sitten kun vauva syntyy ni muuttuu varmasti ääni kellossa.

Muoks. Ja nuo harvakseltaan suoritettavat imuroinnitkin hoitaa mies, en minä :ashamed:
 
2-5 kertaa viikossa, riippuen keleistä.

Mutta täällä kyllä koiran lisäksi sotkua tulee kolmesta muksusta, kissasta ja kanista. Lisäksi kun päivittäin pyörähtää tossa tallin ja kanalan puolella ja kuskaa sieltä kengissä ja vaatteissa vähän purua, karvoja, höyheniä ja ties mitä, niin ei auta.
 
Aava
Apua!! Mä imuroin kerran viikossa. Meillä on koira, mutta olemme tarkoituksella valinneet koiran, josta karvaa ei lähde. Nyt tulossa toinen koira ja sekin valittu niin ettei karvaa lähde....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Kauheita siivousintoilijoita täällä :eek: Meikäläinen imuroi toooosi harvoin. Hyvä jos kerran viikossa jaksaa, vaikka meillä on kaks kissaa ja koira. Tosin sitten kun vauva syntyy ni muuttuu varmasti ääni kellossa.
varmasti! ainakin kun vauva alkaa viihtyyn lattialla ei oo kiva kun on suu,silmät,vaatteet karvassa ja hiekassa.
sillon kun oltin vauvaton perhe ei sillon imuroita kun pari kertaa viikossa.
 
AKK
Helepottaa huomattavasti kun on oven vieressä pyyhe millä puhistaa koiran tassut ja mahan alusen ku tullaa pihalta.. jos oikee kurakeli nii samantie koira suihkuu. En tajua tätä siivousintoa mitä täälä on??? siis kerran päiväs joskus useemmi??? haloo.... no jokaisen oma asia tietysti mut oikeesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AKK:
Helepottaa huomattavasti kun on oven vieressä pyyhe millä puhistaa koiran tassut ja mahan alusen ku tullaa pihalta.. jos oikee kurakeli nii samantie koira suihkuu. En tajua tätä siivousintoa mitä täälä on??? siis kerran päiväs joskus useemmi??? haloo.... no jokaisen oma asia tietysti mut oikeesti.
kyllä teoriassa käytännössö ei onnistu meillä ainakaan.
2 isoa koiraa paksut pitkä karva pyyhkeestä ei mitään hyötyä kokeiltu on monet kerrat,kahta koiraa en saa suihkun alle varsinkin kun molemmat inhoaa vettä.
 

Yhteistyössä