Koivuhalko pillussa. Voiko tehdä rikosilmoituksen?

  • Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Apua
Mentiin viime perjantaina jatkoille kaverin kanssa. Kaveri meni makuuhuoneeseen nukkuun iskemänsä miehen kanssa. Mä jäin olohuoneeseen juomaan paikalla oli jotain 5-6 miestä. Meni muisti ja sammuin sohvalle. Kun heräsin aamulla miehet olivat lähteneet ja housuni olivat lattialla ja halko työnnetty sisälleni:( paitakin oli ylhäällä ja tissit paljaana. en muista mitään oon nyt viikon miettinyt asiaa, itkenyt. En sanonut edes kaverille mitään. Jotenkin hävettää:/
 
no just
Ei mitään syytä tehdä rikosilmoitusta. Pojat tuulettivat vain toosaasi halon voimin ja toimivat parhaaksesi. Toivottavasti ei jäänyt tikkuja tavaraan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mitä te tekisitte? Antaisitte asian olla?
Kyllä minä olisin tuossa tilanteessa mennyt tekemään sen rikosilmotuksen heti ja samalla olisi tutkittu onko siellä sisällä muutakin kuin halkoja, tarkoitan nyt lähinnä siemennestettä yms. että onko muutakin tapahtunut kuin halkoilu. Mutta ihan oikeasti, pitääkö itsensä tuollaiseen tilaan juoda?
 
Vieras
Viime perjantaina katseltiin ja ihmeteltiin onnelassa kun viereisessä pöydässä erittäin kännissä oleva muija antoi ison mies porukan kokeilla tavaransa tiukkuutta. Olikohan sattumalta ap kyseessä? Vuoron perään miehet kokeilivat ja muija vaan nauroi!
 
Tahveliini
Siis jos tää juttu on totta, ni toihan kuulostaa ihan kauheelta!!!! Ihan sama minkä kokonen se kepukka on ollu, todella törkeetä. VÄLITTÖMÄSTI ilmotat sinne kyttikselle ja käy tutkituttaa ittes ettei oo tauteja tullu (hyvin todennäköstä et sun sisällä on käyny muutakin ku se kepukka. JA että kehtaatte irvailla tollasesta asiasta. V.ttu mitä porukkaa!!!!!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Viime perjantaina katseltiin ja ihmeteltiin onnelassa kun viereisessä pöydässä erittäin kännissä oleva muija antoi ison mies porukan kokeilla tavaransa tiukkuutta. Olikohan sattumalta ap kyseessä? Vuoron perään miehet kokeilivat ja muija vaan nauroi!
Ei oo totta... Missä baarissa? :eek:

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä