kokeillaanpa tälläistä : seuraava kertoo aina, mitä muistaa edellisestä :D

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä muistan sut, mutta en muista sun kirjoituksia. Olitkos aika kova käyttämään sanansäilää? :saint: Tuon sun profiilissa olevan pilkunnus***an muistan jostain :D

Jaa-a. Varmaan riippuu mikä on kenenkin mielestä kovaa sanansäilän käyttämistä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Pitäisköhän mun vaihtaa nimimerkkiä, kun mulle ei koskaan kenestäkään jää mitään mieleen. :'(
Todellakin, koska sun nikistä jää mielikuva että muistaisit kaikki pikku detaljit mitä joku on vuonna kivi ja kilpi sanonut... muoks. tai siis kirjoittanut täällä palstalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
olisi mukavaa jos jokukaan muistais jotain ku oon palstaillut 10 vuotta :D
Mä muistan susta, että olet auttavainen ja positiivinen. JA sun nimimerkkisi on eestiksi pippurinen äiti. Mutta et ole eestiläinen?
kiitos, yritän olla =) ja juu en ole eestiläinen nimimerkistä huolimatta, mutta pikkupiikkis muisti et Tornion seudulta =)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Pitäisköhän mun vaihtaa nimimerkkiä, kun mulle ei koskaan kenestäkään jää mitään mieleen. :'(
Todellakin, koska sun nikistä jää mielikuva että muistaisit kaikki pikku detaljit mitä joku on vuonna kivi ja kilpi sanonut... muoks. tai siis kirjoittanut täällä palstalla.

Hehe, ei mulle vaan. Mulle tulee vaan mieleen palstavitsi, eli että tää Tiimarivihko naureskelee niille jotka kerää kaikista infoa. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
olisi mukavaa jos jokukaan muistais jotain ku oon palstaillut 10 vuotta :D
Mä muistan susta, että olet auttavainen ja positiivinen. JA sun nimimerkkisi on eestiksi pippurinen äiti. Mutta et ole eestiläinen?
kiitos, yritän olla =) ja juu en ole eestiläinen nimimerkistä huolimatta, mutta pikkupiikkis muisti et Tornion seudulta =)
Mä muistan siksi kun vaikkei oo mun kotiseutu, niin kumminkin on sukujuuria sielläpäin. Muistan muitakin täältä jotka on sieltäpäin (narikka 83, hyytikyppynen ainaskin ja joku muukin oli... tulee kohta mieleen...)
 
Rukoilijasirkka
Lode on pieni ja hoikka ja sillä on pitkät ripset ja se on nätti ja hieman semmonen söpön peikon näköinen. Aamukuvassa ainakin oli vähän. Siis peikon näköinen. Hyvällä tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Lode on pieni ja hoikka ja sillä on pitkät ripset ja se on nätti ja hieman semmonen söpön peikon näköinen. Aamukuvassa ainakin oli vähän. Siis peikon näköinen. Hyvällä tavalla.
Minä olen pikkuinen peikko, Bootykin sen tietää. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Pitäisköhän mun vaihtaa nimimerkkiä, kun mulle ei koskaan kenestäkään jää mitään mieleen. :'(
Todellakin, koska sun nikistä jää mielikuva että muistaisit kaikki pikku detaljit mitä joku on vuonna kivi ja kilpi sanonut... muoks. tai siis kirjoittanut täällä palstalla.

Hehe, ei mulle vaan. Mulle tulee vaan mieleen palstavitsi, eli että tää Tiimarivihko naureskelee niille jotka kerää kaikista infoa. :D
Joo, olen todennut jossain ketjussa että sarkasmia on selvästi kehissä :).
 
IhanaValo
Miulle jää hirmu huonosti mieleen mitään..tai no, hetken saatan jotain muistaa mut se on lyhyt hetki..Pitäis oikeesti ottaa tiimarinvihko ja kynä kauniiseen käteen ja kirjuttaa ylös kaikki. :xmas:
Monetkin nikit kuulostaa (=näyttää ) tutuilta, mut sen kummempaa ei useinkaan tuu mieleen. Varhaisdementia :ashamed:
 
rukoilijasirkka vaihtoi vähäksi aikaa nikkiä huumekoiraksi.

hra majurilla on kissa.

Scarlett kertoo hyvin avoimesti omasta elämästään palstalla.

keittiönoidalla on iso koira.

Mutta minustapa ette tiedä mitään. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miulle jää hirmu huonosti mieleen mitään..tai no, hetken saatan jotain muistaa mut se on lyhyt hetki..Pitäis oikeesti ottaa tiimarinvihko ja kynä kauniiseen käteen ja kirjuttaa ylös kaikki. :xmas:
Monetkin nikit kuulostaa (=näyttää ) tutuilta, mut sen kummempaa ei useinkaan tuu mieleen. Varhaisdementia :ashamed:
susta tulee mulle vaan aina se biisi mieleen :D
 

Yhteistyössä