Kokemuksia ABC-matkarattaista

Ollaan hankkimassa HYVIÄ matkarattaita ja nyt ovat eteeni tulleet yhdet jotka täyttää kaikki kivat vaatimukseni. kunnon makuuasento, iso,suojaava kuomu, iso tavara kori, isot pyörät jne.. mukava väri =)
Eri abc:ltä juuri nuo ABC Desing Primo rattaat

Tässä linkki kuvaan: http://www.baby1.fi/epages/Baby1.axl/?ObjectPath=/Shops/Baby1/Products/4895611/SubProducts/4895703-0003

Nyt mieluusti kuulisin kommentteja kyseisistä rattaista, millaiset olleet käytössä, hyviä huonoja puolia!

Kiitos jo paljon etukäteen, heille jotka vaivautuu =)

Minä ja Nellan 4kk äiti
 
Just noista ei ole kokemusta mutta tutuilla oli ABC-yhdistelmät ja ne ainaki oli "halpikset" eli laatukin sen mukaista. Nitisi ja natisi vaikka kuinka öljysi.

Ehkä ton hintaluokan matkiksissa kannattais luottaa ns parempiin merkkeihin.
 
Tätä mä vähän oon pähkäillytkin kun maksavat tuolla baby1 sen 218e ja minusta se on aika paljon, kun alle satasenkin jo saa. Myyjä kyllä vakuutteli, kun ovat maahantuoja että tätä ratasta ei ole tullut ainuttakaan takaisin ja antavat sille 1v täystakuunkin.
Nuo miellyttävät vaan älyttömästi mun silmää ja ovat kaikinpuolin sen puitteiset mitä matkarattailta haluan.
Ääh... ärsyttäväää kun ei osaa päättää.
Myin tänään meidän gracot huutonetis. ennättivät olla puol tuntia myynnis niin joku osti =) Hyvät he niistä saavat, eihän niissä mitään vikaa ollutkaan. mä en vaan pitänyt niistä =(

Kertokee lisää, ken tietää!
 
aika kalliithan nuo on..
mulla on abc:n matkikset,mutta eivät ole uudet.
Mutta siis hyvät on ne ainakin,hyvä iso tavara-kori ja muutenkin ok:t :)
ainut huono noissa että nuo etupyörät käy välillä "heittelehtimään" ihmeellisesti.. mutta se voi tietysti liittyä siihen kun ovat siis käytössä kuluneet jo nuo. että ei välttämättä ole uusissa sitä vikaa.
Mutta siis,itse maksoin 10e noista ehkä 5v vanhoista rattaista,enkä ikinä yli 200e maksais uusistakaan :)
Mutta se on ihan tietty omasta rahatilanteesta yms kiinni :D
niin joo,ja meillä myös abc:n yhdistelmät ja ne on kyllä ollut hyvät myös,eivät nitise ja natise niikuin joku mainisti.. eikä ne nyt ihan halpikset olleet,390e maksoivat ja halvimmat (emman) vaunut taitaa olla 199e.
Juu,mutta enpä tiedä oliko tästä nyt mitään apua.. :whistle:
 
Jahvetti, tuota itsekin oon ihmetelly et tän päivän useammissa rataissa on just tuo "kahden käden" työntöaisa joka minusta on kans ainut miinus puoli noissa.. Kuitenkin työnnellessäni rattaita, ne tuntu ihan ok:lta ja niitä pystyi ohjaamaan hyvin myös yhdellä kädellä.
Mutta kumma juttu joo, et niin yleistä =(
 

Yhteistyössä