Kokemuksia Baby Biosta taaperon kanssa?

Oletteko käyneet Baby Biossa taaperon kanssa ja miten on sujunut? Tarkoitan lähinnä, että onko siellä yleensä pelkästään vauvoja ja onko muita häirinnyt, jos joutuu kulkemaan ympäriinsä kävelevän ja kupsahtelevan taapertajan perässä? En ole ikinä noissa käynyt, mutta käsittääkseni yläikäraja on 2 v :)
Vai oletteko sitä mieltä, ettei taaperon kanssa kannata mennä, jos ollaan sitten koko ajan vaan meno ja touhu päällä?

Eikös siellä jaeta jotain tuotenäytteitä/lahjakasseja, minkälaista tavaraa niissä on ollut?

Kiitos jos joku jaksaa vastailla :flower:
 
Olen ollut 9kk-n. puoltoistavuotiaan kanssa melkein joka kuukausi ja täytyy sanoa, että kivasti on menny! Meillä on paljon syötävää ja kirjoja mukana niin on jaksanut hyvin! Olen ollut kaverin kanssa jolla melkein samanikäinen lapsi ja lapset ovat päässeet kävelemään siinä välissä kun lapsilla on myös omat paikat! (olipa vaikeasti selitetty) :)
Paras paikka on ollut siellä keskellä niin ei ne portaat saa taaperon menohaluja liikkeelle :D
Lahja kasseissa on kaksplus lehti ja jotain ruoka/sose näytteitä ja joskus äideille rasvoja/muotoilu tuotteita yms. eli elokuvalipun hinnan saa melkein aina "takaisin" Rohkeasti vaan leffaan koska ainahan voi lähteä kesken pois jos taapero kyllästyy...
 
Me kävimme monesti noin yks vuotiaaks ja parilla viime kerralla tyttö oli jo kävelyiässä, mutta hyvin kaikki meni! Meillä taas viihdyttiin parhaiten ihan eturivissä, siinä on "omaa" lattiaa, mihin levittää pieni alusta ja laittaa lelut ym. Tyttö yleensä tosin seilas ees taas muutaman muun lapsen kans, kävivät kokeilemassa miltä valkokangas tuntuu jne. Leluja lapset käyvät hakemassa milloin mistäkin, ja leffan jälkeen onkin aikamoiset vaihtarit kun lelut etsii omistajaa =) .

Tosi kivaa on aina ollut ja jälkeenpäin mä olen ainakin jopa voinut sanoa, et elokuvatkin tuli nähtyä, eli ei koko reissu ole mennyt pelkäks lasten juhlaks, kyllä siinä äitikin on nauttinut. Elokuva-valinnat ovat musta jotenkin saman tyyppisiä kaikki, sellasia "tyttöjen leffoja", mut eipä sitä kieltämättä kovin mutkikkaita juonikuviota pystyis seuraamaan, kun ainakin toinen silmä seuraa mitä muksu tekee.

Meillä kans on eväät ollut jees juttu, äidillä sekä tytöllä ;) :p . Ja niinkuin aiemmin tuossa jo sanottiin, kannattaa lähteä koittamaan ehdottomasti, poishan sieltä aina pääsee!

Pitäkäähän hauskaa =) !
 
Vauvana käytiin usein ja hyvin meni, mutta kun poika lähti liikkeelle niin täytyy kyl sanoa että se siitä sitten... Joudun juoksemaan pojan perässä ihan kokoajan, hän vetää ylös-alas portaita ja kyllästyy hetkessä yhdessä paikassa olemiseen. Omiin leluihin ei jaksa keskittyä kun on muita lapsia ja niiden leluja on ympärillä jne... Eli mun elokuvan katsomisesta ei tule yhtään mitään. Eli tapauskohtaista tämänkin, muilla näyttää menneen ihan hyvin eli ei muuta kuin kokeilemaan.
 
Meidän poika ei juuri paikoillaan ole Baby Biossa pysynyt, on leikkinyt ja touhunnut ja itse on tietysti pitänyt sitten pojan perään katsoa. Onneksi elokuvat yleensä ovat sellaisia ettei haittaa vaikka ei koko ajan pysty täysillä seuraamaan. Vaikka leffakokemuksemme ovat vauhdikkaita olleetkin, aiomme kyllä mennä taas tässä kuussa.

Ehdottomasti kannattaa kokeilla. Mukaan vaan positiivista mieltä ja huumorintajua =)
 

Yhteistyössä