KOKEMUKSIA BUZZADORISTA

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
tosi kivaa ja kivoja buzzauksia on ollut mulla on ollut ruoka kokeiluja 2kpl ja mehulinko kokeilu(koneen sain omaksi.Hopottajat on vähän samanlainen kokeilu ryhmä ja kuulun myös sinne.Buzzadorilla on nyt kokeilussa malacon karkit,fantan limu,pepsodent hammastahna ja fonectan avain.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
tosi kivaa ja kivoja buzzauksia on ollut mulla on ollut ruoka kokeiluja 2kpl ja mehulinko kokeilu(koneen sain omaksi.Hopottajat on vähän samanlainen kokeilu ryhmä ja kuulun myös sinne.Buzzadorilla on nyt kokeilussa malacon karkit,fantan limu,pepsodent hammastahna ja fonectan avain.
Kuullostaa kivalle ja niin miun kaverikin kertoi,jotenkin vaan eppäilen että olis koira haudattuna :ashamed:

 
bb
Mä liityin joskus viime talvena siihen. Vasta nyt tuli ekat kampanjat joihin on pyydetty mukaan. Malacon karkkeja on nyt luvattu postittaa, samoin tuota hammastahnaa :) Ei mua ainakaan epäilytä, ihan kiva juttuhan tuo vaan on kun saa ilmaiseksi jotain testattavaksi :)
 
hyvä on....mäkin olen buzzador ja mullakin on mehulinko ja nyt tuli just kutsu että pääsis kokeilemaan Knorr Vie Kids, sieltä tulee 6x3 pakettia Philadelphia juustoakin on päässyt koeilemaan ja barilla-pastaa. Tyttäreni kuuluu myös perheineen siihen ja heille on tullut purkkaa ja nyt fantaa kokeiltavaksi ja buzzattavaksi. Suosittelen...kivaa ja helppoa.
 
siisii
Täälläkin yksi tyytyväinen Buzzaaja :) Olen saanut pasta-paketin ja purkat kokeiltavaksi, nyt on tulossa hammastahnaa. Ei pienintäkään valittamista, kaikki on sujunut moitteetta, kiva saada uusia tuotteita ilmaiseksi ja palautteen antamiseenkaan ei liikaa kulu aikaa. Suosittelen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mistä pääsee, mitä maksaa jne???
tai siis se tärkein eihän tuosta ite köyhdy??


[quote="Lisää kokemuksia,musta kun myös tuntuu että tässä on joku koira haudattuna?
Sitoutuu tietämättään ties mihin ja kohta kolisee postiluukusta hirmunen lasku.[/quote]

ei maksa mitään ja joku voi sinut kutsua mukaan ja itse saa päättää mihin lähtee mukaan ,eli vapaaehtoista touhua on.Ja ilmasta.
 
Karamelli84
Mua kiinnostas liittyä tollaseen mukaan. Olen kova vastaamaan kaikenmaailman mielipidekyselyihin aina ym... Antakaa vaikka linkkiä tai jotain jossa voisi liittyä ja saada lisää tietoa aiheesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karamelli84:
Mua kiinnostas liittyä tollaseen mukaan. Olen kova vastaamaan kaikenmaailman mielipidekyselyihin aina ym... Antakaa vaikka linkkiä tai jotain jossa voisi liittyä ja saada lisää tietoa aiheesta.

Laita viestiä heidiS80@hotmail.com tai käy itse registeröitymässä


http://www.buzzador.com/index.php?option=com_content&task=view&id=61&Itemid=43&lang=fi <----------- sopimusehdot ja oikealla yläkulmassa rekisteröidy kohta ,mulla sama nimimerkki myös buzzadorissa joten jos haluaa laittaa sen Buzzador, joka värväsi -Käyttäjätunnus kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
*naarisee* mieekkii tahoon... :xmas:
Mä vois liittää sut jos haluat ?Ja myös muutkin halukkaat laittakaa yv:tä tulemaan jos haluutte lisää tietoa tai mukaan testailemaan uutuus tuotteita.
Mä tahdon mukaan! :wave:
laitoinkin alas jo ohjeet mutta jos haluat voi rekisteröidä sut jos haluat


 
Alkuperäinen kirjoittaja Karamelli84:
Oisin laittanut yv:ä heidiS23:lle mutta en osannut... :LOL: en oo oikein hyvä käyttään tätä palstaa vielä. mutta kiinnostais tuo homma kovasti
keltainen kirjemerkki nimimerkkini alla niin paina sitä niin pääset lähettämään mulle yv:tä
 
kysyjä
mitenkäs kun minulle on tullut kutsu useampaan kampanjaan ja olen hyväksynyt ne.
Tuleeko sieltä vielä tieto pääsenkö mukaan vai en?
Siinä kun luki että minun vahvistus ei ole varmuus siitä että olen mukana...
Selitinpäs vaikeasti, toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin...
 

Yhteistyössä