kokemuksia Cerazette pillereistä

Mulle esikoisen jälkeen annettiin nuo ja ei todellakaan sopineet.Koko ajan oli reilua tiputtelu vuotoa ja sanottiin vain että kyllä se siitä loppuu ja syöt vain mutten sitä jaksanut 2kk pidempää.Lisäksi en tiedä johtuiko tuosta tiputtelusta että tulin raskaaksi kuitenkin mutta se meni kesken viikoilla 10 ja jotain.Muita mitä ollut on olleet mulle hyviä mutta nuo ei ollenkaan sopineet.
 
heipsan sahei! :wave: oot ollu mielessä mut en oo kerinny viestiä laittaa :headwall: mulla huonoja kokemuksia noista cerazeteista, lihoin :/ ja pari tuttua vuoti ku häränkurkusta :snotty: mulla ei muita oireita ollu ku se lihominen mut se riitti |O
 
auringonkukka-75
Mulla taas jäi kuukautiset pois ihan kokonaan. Ei mitään muuta oiretta. Olen kyllä sitä mieltä, että cerazettejen ehkäisyteho minun kohdallani ainakin perustui haluttomuuteen :kieh:
 
Ekan kiekon aikana oli menkat ja kahden viikon päästä niukkaa vuotoa. Sen jälkeen ei ole ollut menkkoja. Inhottavampana olen pitänyt migreeniä, joka on kiusannut kiekon vaihtuessa ja pariin otteeseen muutenkin yhteensä ehkä 8 päivän ajan, siihen olen tarvinnut panadolia avuksi. Kolmas kiekko alkoi tänään. Mulla on vielä toiset kolme kiekkoa kaapissa, jospa se mies kävisi lekurilla nyt vaan ajoissa niin pääsis näistä kokonaan...
 
Minä olen neljän lapsen äiti ja käytän kyseisiä pillereitä siihen asti kun mies menee vasektomiaan.Menkkoja ei ole,mutta olen äreä ja vatsassa kramppaa ja haluttomuutta on ollut pillereiden aloittamisesta saakka.Harkitsen vakavasti viikon käytön jälkeen vaihtavani toiseen merkkiseen.Kortsuja,kun ei voida käyttää,kun olen lateksiallergikko.
 
Minulla menkat loppuivat näillä pillereillä tyystin siihen asti kunnes aloin karppaamaan. Sen jälkeen alkoi menkatkin pukata läpi vähitellen.
Mitään muita sivuvaikutuksia en huomannut pillereiden käytön jälkeen.
 
Melkein 2 vuotta tuli syötyä Cerazettea, nyt onnellisesti niiden syönti lopetettu! Kuukautiskierto oli koko ajan sekaisin, välilä tuli kunnon menkat, sitten olivat pitkään poissa tai sitten kahden viikon välein saattoi vuotaa.
 

Yhteistyössä