Kokemuksia CONCONRD ULTIMAX turvaistuimesta kaivataan !!!

Se kenellä tällainen istuin on käytössä, niin olisin iki kiitollinen jos saisin siitä risuja ja ruusuja !!!
Meillä neito nyt ½v ja kovin alkaa gracon kaukalo käymään talvitamineissa pieneksi.

Tällaisen istuimen bongasin ja jotenkin "liian hyvältä ollakseen totta" väreineen kaikkineen vaikutti =)

Kiitokset jo etukäteen!!
 
Meillä on ollut mummilan autossa käytössä satunnaisesti concordin trimax -istun, joka on kyllä todella mukava! Ainoa, joka mua ärsyttää siinä on vähän heppulan oloinen kiinnitys. Se tulee siis kiinni vain auton turvavöillä, ei muita hihnoja/jalkoja tms. joten vyöt on vaikee saada kiristettyä niin tiukalle, että istuin on tukevasti paikoillaan. Trimaxin ei siis saa kuin naama menosuuntaan, toisin kuin ton ultimaxin. Kiinnitys näyttäis muuten samanlaiselta... Toivottavasti tästä oli jotain iloa!
 
:wave:
Meillä on ollut Concord Ultimax käytössä 7kk ja on ollut aivan ihana :heart: Kiinnityksen on mies kyllä saanut ihan mielettömän tiukaksi, istuin ei liiku kyllä milliäkään (siinä on kuulemma joku "räikkä" millä se turvavyö kiristetään paikoilleen... kysyin mieheltä ).

Minä olen itse tykännyt etenkin siitä loistavasta kallistuksesta naama eteenpäin laitettuna. Siinä on tyttömme saanut monet pitkät päiväunet otettua. Etenkin tykkään siitä sen vuoksi, että sitä on helppo hoidella etupenkiltä käsin, ts. tyttö on lähtiessämme liikkeelle ollut pystyasennossa ja sitten matkan edetessä, kun on alkanut nukuttaa, niin olen vain laittanut kättä taaksepäin ja kliksauttanut nukkuma-asentoon. Niin helppoa! =)

Yhdet kesäisen vatsataudin oksutkin olen päällisistä pessyt ja hyvin sen kestivät. Ovat edelleen kuin uudet. Mitähän nyt vielä muuta keksisin... me ollaan kyllä tykätty ihan hiiirmuisesti! Suosittelemme lämpöisesti!
 

Yhteistyössä