Kokemuksia Cupcaken haalareista?

Siis
meillä on Homie Westhin (Cecilie+Homie Westh = nykyinen Cupcake) "rallihaalari", siis samantyylinen kuin se viime vuoden Wild Arctic -haalari ja olemme olleet tosi tyytyväisiä. Meillä ollaan juuri siirrytty koosta 86 kokoon 92 ja ainakin tuo parin vuoden takainen malli on reilu eli menee vielä hyvin pojalle.
 
Tilasin siis tämän koossa 98cm 2v. pojalle
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=1427
Onkohan hirveen iso ens talvena...? :/ Eihän tuo vieläkään mikään halpa ole, mutta ei mulla noihin ole varaa kuin alesta ja näin veronpalautusten aikaan ;)

muoks. meidän poitsu siis täyttää syksyllä 2v. ja kasvaa melko keskikäyrällä
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Tilasin siis tämän koossa 98cm 2v. pojalle
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=1427
Onkohan hirveen iso ens talvena...? :/ Eihän tuo vieläkään mikään halpa ole, mutta ei mulla noihin ole varaa kuin alesta ja näin veronpalautusten aikaan ;)

muoks. meidän poitsu siis täyttää syksyllä 2v. ja kasvaa melko keskikäyrällä
Mäkin ostin sillon sen puvun alennuksesta, totta kai...:D Sisukas.net -nimisestä nettiputiikista, maksoin jotain 70e (norm. hinta saman verran kuin tuossa sinun tilaamassasi). Meidän poika täyttää ensi toukokuussa 2v ja on nyt reilut 86cm pitkä. Kyllä mä luulen, että olisin itsekin ostanut tuon 98cm:n. Mutta jos puku on liian iso ensi talvena pojallesi, huhuile täällä, niin ostan kyllä sen tuolla hinnalla, jonka itse siitä maksoit! :D Me jäätiin nimittäin ilman...
 
hei?
Et sinä, jonka lapsella se on voisi ystävällisesti kertoa?

Meillä lapsen tämän vuoden haalarissa (R.Ratian) on niin lörpät lahkeet, että vettä pääsee suusta sisään niin en ensi vuodeksi viitsisi ostaa yhtä huonolahkeista.

 
Siis
Tarkoititko minua? Meillä tosiaan tuo haalari vm.2007, eli en tiedä, onko tuo ap:n ostama täysin samanlainen, mutta siinä meidän haalarissa on ne suorat päällilahkeet, joita ei voi säätää tms. Näiden päällilahkeiden alla on erilliset pikkulahkeet, jossa kuminauhareunus sekä sitten vielä napilliset kumilenksut. Eli tuplalahkeet! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Tilasin siis tämän koossa 98cm 2v. pojalle
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=1427
Onkohan hirveen iso ens talvena...? :/ Eihän tuo vieläkään mikään halpa ole, mutta ei mulla noihin ole varaa kuin alesta ja näin veronpalautusten aikaan ;)

muoks. meidän poitsu siis täyttää syksyllä 2v. ja kasvaa melko keskikäyrällä
Mäkin ostin sillon sen puvun alennuksesta, totta kai...:D Sisukas.net -nimisestä nettiputiikista, maksoin jotain 70e (norm. hinta saman verran kuin tuossa sinun tilaamassasi). Meidän poika täyttää ensi toukokuussa 2v ja on nyt reilut 86cm pitkä. Kyllä mä luulen, että olisin itsekin ostanut tuon 98cm:n. Mutta jos puku on liian iso ensi talvena pojallesi, huhuile täällä, niin ostan kyllä sen tuolla hinnalla, jonka itse siitä maksoit! :D Me jäätiin nimittäin ilman...
Taidanpa huhuilla jo nyt. Puku saapui tänään. Ihanahan se on, mutta näyttää niin suurelta, että taidan joutua harmikseni palauttamaan sen :( Kyseleppäs tuolta ipanalle putiikista, jos vielä haluat ko. puvun pojallesi!
 

Yhteistyössä