Kokemuksia klnikoista

Onko kellään intoa jakaa kokemuksia?
Paljon ketjuissa kysellään kaikilta aina kokemuksia, voisko niitä ympätä yhdeksi ketjuksi? Jokainen varmaan tietää et kokemus on aina kokijan "silmässä" mutta jos keskusteltais vaikka yleisellä tasolla tai jotenkin kevyesti ellei halua avautua. Saako tää kannatusta?
 
Itsellä kokemusta Helsingin väestöliitosta, meillä 1. icsi hoito menossa ja tähän mennesss olen ollut tyytyväinen kaikkeen. Tällä hetkellä meillä jännitetään, tuorealkion siirto oli keskiviikkona ja parasta tulosta toivomme :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sussuanna
Tampereellahan on kaikki 2 yksityistä mistä valita... itse olen nyt Ovumiassa alottamassa hoitoa, ja se on ainakin edullisempi kun Fertivova. Alku oli nihkee (pakolliset psykologihaastattelut lahjasolujen takia) mut sittemmin sujunu ihan suht mukavasti.
Fertinovasta ei ole muuta kokemusta kun että yritin kysellä heiltäkin jotain tilanteeseeni ja hoitoihin liittyvää sähköpostilla mutta siihen ei koskaan vastattu mitään. Ovumiasta vastaukset on tulleet muutaman päivän viiveellä.
 
Tre Ava/Fertinova ja pelkkää positiivista sanottavaa.
Yksi pieni miinus oli se, että monesti oli uusi lääkäri vastassa, mutta ei häirinnyt meitä kovinkaan paljon, koska kaikki lääkärit olivat päteviä ja mukavia.
Hoitajat aivan superihania ja pitkä matkamme klinikalle otettiin kaikissa ajoissa ja jopa siirtopäivissä (lääkkeelliset PASsit) huomioon.

Muutama negahoito alkuun, mutta lopulta tuloksena kaksi raskautta ja kaksi ihanaa lasta :)
 
Moikka,
Meillä oli vajaa vuosi yritystä takana kun mentiin Helsingin Graviditakseen tutkimuksiin oman epäsäännöllisen kiertoni vuoksi.

Rauhallinen intiimin tuntuinen klinikka ja ystävällinen hlökunta. Erityisesti tykkään lääkäristämme Kari Ratsulasta, tosi kokenut ja ihmisläheinen lääkäri.

Meillä mentiin noin 5 Letrozole kierron jälkeen inseminaatioon ja tämä ensimmäinen inssi näyttää onnistuneen, muutama päivä sitten positiivinen testi :)
 
Mä annan ääneni Helsingin Dextralle. Lääkäri on mukava ja osaava, ja ennenkaikkea pointsit paikan ilta-aukiolosta tiistaisin ja torstaisin, näin virka-aikaan työssäkäyvänä se helpottaa asiointia. Myöskin ilmaisen parkkipaikan saa aina etsimättä, yllättävän tärkeä käytännön asia ;)
 
Näistä klinikoista mietin tässä eilistä Fertinovan mainosta. Musta on outoa viittata edellisen vuoden hyviin tuloksiin ja klinikan edelläkävijyyteen hoidoissa, kun klinikalta on 6 osajaa lähtenyt hiljattain, - ne noiden tulosten tekijät. Itse päädyimme siirtymään heti syksyllä oman lääkärin perässä toiseen klinikaan hyvin tuloksin.
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen

Yhteistyössä