kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

Hyvä kokemus.
Ei tiputteluvuotoa, ei kipuja, ei liian runsaita vuotoja, ei mitään.
Hyvin on toiminut, en oo tullu vielä ainakaan raskaaksi.
(mulle ei käy mikään muu ehkäisy kuin tää, tai sit kortsut.. joten aika lailla pakkokin olla tyytyväinen)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Hyvä kokemus.
Ei tiputteluvuotoa, ei kipuja, ei liian runsaita vuotoja, ei mitään.
Hyvin on toiminut, en oo tullu vielä ainakaan raskaaksi.
(mulle ei käy mikään muu ehkäisy kuin tää, tai sit kortsut.. joten aika lailla pakkokin olla tyytyväinen)
mulla sama. kumit tai tää, joten kai valittava tämä.. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Hyvä kokemus.
Ei tiputteluvuotoa, ei kipuja, ei liian runsaita vuotoja, ei mitään.
Hyvin on toiminut, en oo tullu vielä ainakaan raskaaksi.
(mulle ei käy mikään muu ehkäisy kuin tää, tai sit kortsut.. joten aika lailla pakkokin olla tyytyväinen)
mulla sama. kumit tai tää, joten kai valittava tämä.. :whistle:
kuparikierukka ainoo mahollisuus mullekin,six vaan kestettävä.
kondomikaan ei vaihtoehto kun pienimuotoinen lateksiallergia..
 
Kyllä toimi. Oli mulla pari vuotta ja poistettiin sitten kun haluttiin saada lisää lapsia.

En tullut siis raskaaksi kierukan kanssa. Ei ollut tiputtelu vuotoa, mutta kuukautiset olivat aiempaa runsaammat ja ehkä hieman kivuliaammat kuin aiemmin.

Kierukoissa kokemukset on vissiin aika yksilökohtaisia, mutta en kyllä oo kuparikierukasta kuullu mitään muuta huonoo ku sen että on ollu runsaampi vuoto. Muutamilla kavereilla on siis kans ollu tai on nyt kuparikierukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Hyvä kokemus.
Ei tiputteluvuotoa, ei kipuja, ei liian runsaita vuotoja, ei mitään.
Hyvin on toiminut, en oo tullu vielä ainakaan raskaaksi.
(mulle ei käy mikään muu ehkäisy kuin tää, tai sit kortsut.. joten aika lailla pakkokin olla tyytyväinen)
mulla sama. kumit tai tää, joten kai valittava tämä.. :whistle:
Juu, on tää musta parempi vaihtoehto kuin kortsut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tulia:
Kyllä toimi. Oli mulla pari vuotta ja poistettiin sitten kun haluttiin saada lisää lapsia.

En tullut siis raskaaksi kierukan kanssa. Ei ollut tiputtelu vuotoa, mutta kuukautiset olivat aiempaa runsaammat ja ehkä hieman kivuliaammat kuin aiemmin.

Kierukoissa kokemukset on vissiin aika yksilökohtaisia, mutta en kyllä oo kuparikierukasta kuullu mitään muuta huonoo ku sen että on ollu runsaampi vuoto. Muutamilla kavereilla on siis kans ollu tai on nyt kuparikierukka.
kiitos.
meille nämä 3 kai riittävät ainakin hetkeksi ellei lopullisesti joten jos on 2 pahasta valittava toinen niin kierukka on mentävä kai laittamaan.. :whistle:
 
Yks helvetin vekotin |O :kieh: :kieh:
Muuta hyvää sanottavaa ei ole kuin se että en tullut raskaaksi!! Tosin seksiä ei juurikaan ollut kun vuodin 30 päivää kuukaudessa kuin seula |O
Suihkuun menin seisomaan niin lattia oli heti ihan veressä, sitä valui samalla tavalla kuin oisin pissinyt, siis ihan lorottamalla.

Ikinä enää en edes vilkase semmoseen päin :kieh: :kieh:

Ja tämä on sieltä kaikista pahimmasta ja harvinaisesta päästä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Yks helvetin vekotin |O :kieh: :kieh:
Muuta hyvää sanottavaa ei ole kuin se että en tullut raskaaksi!! Tosin seksiä ei juurikaan ollut kun vuodin 30 päivää kuukaudessa kuin seula |O
Suihkuun menin seisomaan niin lattia oli heti ihan veressä, sitä valui samalla tavalla kuin oisin pissinyt, siis ihan lorottamalla.

Ikinä enää en edes vilkase semmoseen päin :kieh: :kieh:

Ja tämä on sieltä kaikista pahimmasta ja harvinaisesta päästä!!!!
apua.
tätä mä pelkään kyllä.
ei se kai auta kun kokeilla vaan ja todeta itse toimiiko vai ei. saisi kyllä toimia..

 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Yks helvetin vekotin |O :kieh: :kieh:
Muuta hyvää sanottavaa ei ole kuin se että en tullut raskaaksi!! Tosin seksiä ei juurikaan ollut kun vuodin 30 päivää kuukaudessa kuin seula |O
Suihkuun menin seisomaan niin lattia oli heti ihan veressä, sitä valui samalla tavalla kuin oisin pissinyt, siis ihan lorottamalla.

Ikinä enää en edes vilkase semmoseen päin :kieh: :kieh:

Ja tämä on sieltä kaikista pahimmasta ja harvinaisesta päästä!!!!
Se veren tulo oli oikeesti aivan kamalaa, ja ne menkat kesti suunnilleen 3viikkoa ja 1 viikko väliä |O |O |O
 
Hankala ehkäisytapaus
Mulle (en oo synnyttäny) asennettiin kuparikierukka n. 1,5 vuotta sitten. Asentaminen sattui ihan jumalattomasti, ilmeisesti sen takia kun en oo synnyttäny? Hormonaalista ehkäisyä en voi käyttää (ärhäkkä migreeni) ja keltarauhashormonia en huoli (sitkeä akne). Kuparikierukka on ollu helppo, en oo tullu raskaaks, välitiputtelua ei oo ollu eikä alavatsan kouristuksiakaan muutaman ekan kuukauden jälkeen.

Ongelmana TODELLA runsaat menkat: vuodan kuin hanasta 4-5 päivää, mitkään superhypertamponitkaan ei riitä kuin max 2 tunniks... Lisäks sitä ennen ja sen jälkeen heikompaa tiputtelua 2-3 pvää, eli menkat kestää useimmiten lähemmäs 2 vkoa. :( Sen lisäks yhdynnässä joskus kipua, tuntuu että miehen mela osuu helposti "pohjaan asti", mikä tietty sattuu niin helevetisti. Mies on ihan normaalikokoinen ;), eli en usko että se on vehkeen koosta kiinni, vaan ehkä kierukka aiheuttaa tällaista...???
 
Laylah
Paras ehkäisy, mikä mulla ollu. Nyt siis toinen kuparikierukka. Täysin vaivaton ja mikä parasta niin ei vaikuta hormonitoimintaan, niin ja ei tartte muistaa mitään ottaa tai vaihtaa tietyllä kellonlyömällä. Ja mulla laitettiin tuo eka niin etten ollut synnyttänyt. Mulla oli kyllä yksityisellä tosi taitava laittaja, eikä sattunut juurikaan se laittaminen, mutta seuraavana yönä supisteli niin että otin kahdesti Buranaa.Jostain kumman syystä ei tuntunut missään nyt, kun laitettiin 2kk synnytyksen jälkeen tämä nykyinen:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Yks helvetin vekotin |O :kieh: :kieh:
Muuta hyvää sanottavaa ei ole kuin se että en tullut raskaaksi!! Tosin seksiä ei juurikaan ollut kun vuodin 30 päivää kuukaudessa kuin seula |O
Suihkuun menin seisomaan niin lattia oli heti ihan veressä, sitä valui samalla tavalla kuin oisin pissinyt, siis ihan lorottamalla.

Ikinä enää en edes vilkase semmoseen päin :kieh: :kieh:

Ja tämä on sieltä kaikista pahimmasta ja harvinaisesta päästä!!!!
Se veren tulo oli oikeesti aivan kamalaa, ja ne menkat kesti suunnilleen 3viikkoa ja 1 viikko väliä |O |O |O
Sinä onnellinen!! Viikko vapaata!
Minul ei ollu ees yhtä päivää.


Gyne silloin sanoi että joskus voi näinkin käydä, ei ole mitenkään kauheen yleistä kuitenkaan.

Laittaminen ei sattunut. En ole alakautta synnyttänyt yhtään lasta.

Nyt minul on hormoonikierukka ja ihana kapine :D
 
Oikein hyvät kokemukset :wave:
Kolme kuparikierukkaa ollut ja kaikki mennyt todella hyvin. Ei edes alussa mitään tiputteluja, menkat pysyi normaaleina. Toisin kuin ton hormonikierukan kanssa, kun vuosin kuin seula putkeen 4kk kunnes otatin pois kun ei enää pää kestänyt sitä vuotamista (hb:kin tippui 90 saakka vuodon seurauksena..) Suosittelen lämpimästi kuparikierukkaa :)
 
ää
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasdfa:
Kipua, klönttistä verta, hyytymiä, runsasta vuotoa, jomotusta, kolotusta ja valkovuotoa. Ei sitten sopinut yhtään. EN SUOSITTELE kenellekään.
sama täällä.. ei hyvä!

+++ laittaminen ei sattunut (kaksi alatie synnytystä) ja en tullut raskaaksi.
 

Yhteistyössä