kokemuksia: kuukautisia ei kuulu vaikka ovulaatio ollut!?

jsl
Ja raskaustestit siis negaa näyttää :(
Clomit siis käytössä jo neljä kiertoa olleet ja säännölliseksi tämä kuukautiskierto niillä mennyt + ovulaatio joka kierrossa tullut.
Kauanko voi odotella, että ottaa yhteyttä hoitavaan tahoon?
Ja mikä voisi olla syynä kun ei kuukautisia ovulaatiosta huolimatta tule?
 
jsl
Niin siis eilen ultrattiin ja ei ole koko ovulaatiota tapahtunut. Gyne ei oikein osannut sanoa mitään miksi ovistesti siitä huolimatta positiivisen tuloksen antanut. (Käytän Clearbluen digitaalisia testejä jottei tartte arpoa viivan paikkaa). Nyt vaihettiin sitten lääkitystä ja toivotaan parempaa menestystä.
 
Niin siis eilen ultrattiin ja ei ole koko ovulaatiota tapahtunut. Gyne ei oikein osannut sanoa mitään miksi ovistesti siitä huolimatta positiivisen tuloksen antanut. (Käytän Clearbluen digitaalisia testejä jottei tartte arpoa viivan paikkaa). Nyt vaihettiin sitten lääkitystä ja toivotaan parempaa menestystä.
Onko sulla pco? Silloin hormonit saattavat heilahdella ja antaa positiivisia tuloksia ovistesteihin vaikka ovista ei tapahtuisikaan. Samoin ne voivat antaa negan ovulaatiosta huolimatta. Itse luotan lämpöjen vaihteluun.
 
jsl
On joo PCO.
Mulla ei ovistestiin oo aiemmin tullut väärää plussaa vaan ne harvat plussat ovat todellakin olleet oikeita. Ite koen liian työlääksi tuon lämpöjen mittailun. Sehän pitäisi tehdä joka päivä samaan aikaan ja ennen sängystä ylösnousua ja mitä kaikkea siinä oli että saa luotettavat tulokset. Kolmivuorotyö ja pikkutaapero niin ei onnistu, multa ainakaan.
 
Ei mullakaan säännöllistä mittailu ole, mutta palelu yleensä paljastaa dipin ja nousun. Mulla on päivälämpötila vain pari kymmenystä aamua korkeammalla, joten vuorokauden ajalla ei ole niin merkitystä. Yksilöllistähän se, kuinka lämpö vaihtelee muutosten myötä. Itselläkin tulee välillä yöheräilyjä ja olen yöeläjä (eli unet jää välillä niukoiksi), mutta olen silti voinut mittariin luottaa.

Oletko seurannut muita oireiluja? Ovislimoja, mahdollisesti kipuiluja. Olisiko siis jotain mistä varmistaa ovulaation tapahtuneen, kun testiinkään eivoi luottaa. (Jos testi on plussaa näyttänyt ja ultran mukaan et ole ovuloinut, niin silloinhan virheellinen plussa on tullut ainakin kerran) Toivottavasti uusi lääkitys auttaa.
 
jsl
Oletko seurannut muita oireiluja? Ovislimoja, mahdollisesti kipuiluja. Olisiko siis jotain mistä varmistaa ovulaation tapahtuneen, kun testiinkään eivoi luottaa. (Jos testi on plussaa näyttänyt ja ultran mukaan et ole ovuloinut, niin silloinhan virheellinen plussa on tullut ainakin kerran) Toivottavasti uusi lääkitys auttaa.
Kyllä olen joo. Ja nyt viime kierrossakin kaikki "oireet" täyttyi ja merkit viittasi ovulaatioon. Ainut poikkeavuus oli se että clomien aiheuttamat kuumat aallot jatkuivat ovulaatioplussasta huolimatta. Yleensä ne on lakanneet kuin seinään kun ovis tullut.
 
Clomeista mulla ei (vielä) ole kokemusta. Mielestäni kuulostaa siltä, että ovulaatiolla on ollut yritystä, mutta se on jostain syystä jäänyt tapahtumatta. Tiedät varmaan, että särkylääkkeitä (ja muitakin) kannattaa välttää ennen ovulaatiota ja sen aikana, koska ne saattavat viivästää ovista tai estää sen kokonaan. Mielenkiintoinen tämä tapauksesi. En oikein osaa olla pohtimatta mistä tuo ovuloimattomuus voisi johtua, :D kun oireitakin on selvästi ollut. (ihan niin kuin omassa tilanteessani ei olisi tarpeeksi päänvaivaa :whistle:)
 

Yhteistyössä