Kokemuksia lämpöpusseista

Oon aatellu hommata lämpöpussin 5kk ikäselle poitsulle, joka painaa reilut 9 kiloa ja on 68cm pitkä.
Oon katellu sitä Eisbärchen lämpöpussia. Kumpi koko niistä kannattaisi nyt hommata? Se pienempi ilmeisesti mahtuu paremmin turvakaukaloon, mutta kauankohan toi meijän poitsu siihen pussiin mahtuu? Ja mahtuuko se isompi koko turvakaukaloon mitenkään?
Kertokaa te joilla on kokemusta lämpöpusseista! :)
 
- -
Turvakaukalossa meillä ei koskaan tuota jääkarhupussia käytetty mutta vaunuissa/rattaissa kyllä.Ostettiin siis viime talveksi silloin n. 5kk tytölle.Nykyään (1,5v.) mahtuu vieläkin hyvin pussin sisään - meillä siis tuo isompi malli.
Hyvä ostos on ollut, varsinkin pienempänä oli kätevää kun ei tarvinut niin vauvaa pukea jos vaikka kaupassa kävi nopeasti.
 
mulla ei ole eisbärchen pusseista kokeumusta. meillä on Lodger merkkinen Bunker mallin fleece pussi, jossa on koville pakkasille erillinen karvavuori erikseen kiinnitettävä, ja tämä pussi oli viime talvena ihan loistava. rattaissa nimenomaan ja tänä talvena ollaan käytetty pulkassa tuota erillistä karvasisävuorta, ei tartte eikseen mitään lampaantaljaa ostaa.

en ole tarvinnut turvakaukalossa lämpöpussia ollenkaan siis vauvana, toppapuku/fleesepuku riitti autossa.
 

Yhteistyössä