Kokemuksia LG pesukoneesta?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
Oon ainakin ollu tyytyväinen. Mallia en nyt muista, mutta 7kg vetää. Punnitsee pyykin ennen pesun alkua ja sen mukaan määrittyy pesuaika, mutta siinä on myös pikaohjelma. Villapesu/käsinpesuohjelma on tosi hyvä - uskaltaa käyttää huoletta.
Ja hiljanen se on.
 
Meillä on ja on ollut hyvä, tosin välillä pitää epäilyttävää ratinaa, mutta se on varmaankin koneen sisällön kuin itse koneen syytä. :)

8 kg kone meillä ja hihnavedottomuuuden takia hiljainen kuin mikäkin.

Tässä vielä kuva meidän koneesta (tai ei just siitä, mutta mallista):

 
emm
Meillä on pari kuukautta sitten ostettu LG:n sivusta täytettävä 7kg pesukone. Helppo käyttää, hyvä ohjelmavalikko, hiljainen, kätevä lapsilukko. Soittaa tosin aina ihan ihme pimputuksia kun pesu loppuu, mutta se ei paljoa häiritse. Kestävyydestä en oikein osaa mitään sanoa, kun on meillä ollut niin vähän aikaa vasta, mutta tällähetkellä tuntuu oikein hyvältä koneelta.
 
Meillä on kans mutta ihan perusmoottorilla. Tykkään. Monipuolinen ohjelmisto ja vetää paljon pyykkiä.
Yks miinus on mut en tiedä mistä johtuu on että haisee "joltain". Vähän kuin sähköltä ja koneella ikää vasta pari kk:ta eli missään nimessä ei ole kyse zeoliitista.
En ole vielä jaksanut alkaa setvimään asiaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja emm:
Meillä on pari kuukautta sitten ostettu LG:n sivusta täytettävä 7kg pesukone. Helppo käyttää, hyvä ohjelmavalikko, hiljainen, kätevä lapsilukko. Soittaa tosin aina ihan ihme pimputuksia kun pesu loppuu, mutta se ei paljoa häiritse. Kestävyydestä en oikein osaa mitään sanoa, kun on meillä ollut niin vähän aikaa vasta, mutta tällähetkellä tuntuu oikein hyvältä koneelta.

Meillä kans samanlainen. Oon ollu tosi tyytyväinen! Ollut meillä noin 2 vuotta jo. Alennuksesta ostin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Meillä on kans mutta ihan perusmoottorilla. Tykkään. Monipuolinen ohjelmisto ja vetää paljon pyykkiä.
Yks miinus on mut en tiedä mistä johtuu on että haisee "joltain". Vähän kuin sähköltä ja koneella ikää vasta pari kk:ta eli missään nimessä ei ole kyse zeoliitista.
En ole vielä jaksanut alkaa setvimään asiaa..
Mun oma haisee kans, just tolta miltä kuvasit. Muuten hyvä kone, mutta jos pyykkiä on liian vähän sisällä kone saattaa jäädä jumittamaan linkousvaiheessa joksikin aikaa. Rasittavaa.
 
kb
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Meillä on kans mutta ihan perusmoottorilla. Tykkään. Monipuolinen ohjelmisto ja vetää paljon pyykkiä.
Yks miinus on mut en tiedä mistä johtuu on että haisee "joltain". Vähän kuin sähköltä ja koneella ikää vasta pari kk:ta eli missään nimessä ei ole kyse zeoliitista.
En ole vielä jaksanut alkaa setvimään asiaa..
Mun oma haisee kans, just tolta miltä kuvasit. Muuten hyvä kone, mutta jos pyykkiä on liian vähän sisällä kone saattaa jäädä jumittamaan linkousvaiheessa joksikin aikaa. Rasittavaa.
Ja todella rasittavaa. Tuon takia haluan koko koneesta eroon. Mitään yksittäistä ei voi pestä murrrr.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Vielä kyselisin lisää kokemuksia.Kiitos jo etukäteen!
Meillä 7kg sivustatäytettävä 3,5v vanha,jota korjattu jo kahdesti! Rymisee,hyppii(vatupassin kans laitettu suoraan),paukkuu jne. Ihan surkea tapaus! Odotan,että leviää lopullisesti ja ostan uuden.
 
Hyvä, meiltä löytyy 7 kg kone, reilu puoli vuotta vanha. Ei valittamista, tosin en kehtais valittaakaan kun (ilmaseks) lahjaks saatu. Mutta vaikka ei ois lahjakaan ja itse ostettu niin hyvä ostos olis ehdottomasti. :)

Itse pesen aina vain täysiä koneellisia ja hyvin pesee ja linkoaa, vajaista koneellisista en tiedä.
 
Saraldo
Meillä sivustatäytettävä, 7kg suoravetokone ja ollaan hyvinkin tyytyväisiä. Meillä on pesuhuoneen lattia sen verran kallellaan, että vaikka miten säätää jalkoja, niin linkouksessa kone aina vähän siirtyy ja on taas hiukan vinossa. Mutta tässä suoravetomoottorikoneessa se ei niinkään haittaa, koska se rumpu ei hakkaa siellä koneessa hullun lailla.

Linkoustulos ei tosiaan ole aina paras mahdollinen, jos koneessa on joku yksittäinen vaatekappale, mutta ei ole käytännössä haitannut.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Meillä on 7kg edestä täytettävä LG.. ollut erittäin ahkerassa käytössä jo 5,5 vuotta.. kertaakaan ei ole korjattu ja edelleen toimii hyvin..
Näin meilläkin... ja samaa ikäluokkaa.
 
Jellonainen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Muuten hyvä kone, mutta jos pyykkiä on liian vähän sisällä kone saattaa jäädä jumittamaan linkousvaiheessa joksikin aikaa. Rasittavaa.
Näin meilläkin, joskus kieltäytyy kokonaan linkoamasta koska ei saa pyykkiä tasapainotettua. Käytännössä esim. tyynyjen peseminen on hankalaa, koska kahta tyynyä ei kone tunnu kykenevän linkoamaan ollenkaan. Yleensä pesen kerrallaan sitten yhden tyynyn ja monta pyyhettä niin (ehkä ) onnistuu.

Niin ja lapsilukko ei ole kätevä - se ei estä lasta SAMMUTTAMASTA konetta. En tiedä onko tämä bugi korjattu uudemmissa malleissa (meidän koneemme on 4v vanha).
 
Vielä jos kuulis kokemuksia kestävyydestä niiltä, joilla on tuo halvempi hihnavetoinen moottori? Itse olen sitä ostamassa myös ja olisi kiva kuulla, onko kestänyt. Pitää samaan "syssyyn" vaihtaa myös astianpesukone, niin siksi tyydyttävä halvempaan malliin.
Ei nyt löydy enää linkkiä siihen nimenomaiseen koneeseen, joka on jo tilauksessa Expertiltä.. ovat poistaneet sen sivuilta :eek:
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Muuten hyvä kone, mutta jos pyykkiä on liian vähän sisällä kone saattaa jäädä jumittamaan linkousvaiheessa joksikin aikaa. Rasittavaa.
Näin meilläkin, joskus kieltäytyy kokonaan linkoamasta koska ei saa pyykkiä tasapainotettua. Käytännössä esim. tyynyjen peseminen on hankalaa, koska kahta tyynyä ei kone tunnu kykenevän linkoamaan ollenkaan. Yleensä pesen kerrallaan sitten yhden tyynyn ja monta pyyhettä niin (ehkä ) onnistuu.

Niin ja lapsilukko ei ole kätevä - se ei estä lasta SAMMUTTAMASTA konetta. En tiedä onko tämä bugi korjattu uudemmissa malleissa (meidän koneemme on 4v vanha).
On korjattu uusimmissa koneissa :) . Ihan sama mitä painelee, niin mitään ei tapahdu jos lapsilukko on päällä.
 
meil
Meil LG suoraveto, eikä taatusti pysyis topannokassa niinkun mainoksessa. On suorassa. Linkous vie hermot, tasapainottaa ja tasapainottaa. Kylppärin mattoa ei osaa pestä ollenkaan. Pirun pitkät ohjelmat, niinkuin kaikissa uusissa koneissa. Ainoa jota voi kehua on just se lapslukko. 15v vanha AEG oli 100 parempi kun tämä, ainoo että sano sopimuksensa irti ja hajos.
 

Yhteistyössä