Kokemuksia Liven ice blonde tai absolute platinum vaalennusaineista?

Elikkäs, kampaajalla kävin vaalennuttamassa hiukseni jotka olivat mustat joissa oli vaaleita raitoja. Tehtiin kaksi värinpoistoa ja laittoi vielä vaalennusaineen, jäi oranssihtavaks/ vaaleenruskeaks. Meinasin värjätä nyt itse hiukset, jotta tuo oranssisuus häviäis. Jättääkö nuo otsikossa mainitsemat värit entisistä oranssimmaks/keltasemmaks??? Kokemuksia kaipaisin?? :)
 
maissihiiri
Kauanko tosta kampaamossa käynnistä on aikaa? Kannattaa pitää vähintään pari viikkoa nyt taukoa ja antaa hiusten levätä... Muuten tuloksena voi olla todella pahasti kärähtäneet hiukset. Ja noista väreistä, en tiiä mitä sävyjä noi on mutta yleisesti sellaisesta tuhkanvaaleasta ei pitäis tulla oranssit.

 
hppu
älä ihmeessä värjää ihan heti! menee ihan pilalle hiukset jos liian äkkiä värjäät.
ja musta tuntuu, että ne ihan oikeat Schwarzkopf Blonde - aineet toimisi paremmin, ne kun on ihan todellakin vaalentavia.
 
hppu
joo, niitä ne taitaa olla.
niillä ainakin mun mieheltä blondattiin mustat hiukset vaaleaksi, ilman, että olisi kovin oranssiksi jääneet. ensin värinpoisto ja sit vaalennus..tosin, et piti tehdä kaksi vaalennusta, että tuli sellanen ihanan pehmeä vaalea..
 
bnm
Mulla ainakin nuo sun mainitsemasi värit on toiminut hyvin ja värjännyt todella vaaleiksi. Mulla on kyllä ennestäänkin vaaleat hiukset. Voi olla että joskus on ihan hiukan kellertänyt viikon tai kaksi.
 

Yhteistyössä