kokemuksia MLL kirppareista?

  • Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Huomasin että tässä lähikoululla olisi ensi sunnuntaina MLL kirppari ja mietin, pitäisikö varata pöytäpaikka. Hinta ei ainakaan ole paha: 10 euroa.
Onko teillä kokemusta, meneekö noissa tavara hyvin kaupaksi ja miten hintapolitiikka suhtautuu esimerkiksi lastenvaatekirppareihin, siis itsepalvelusellaisiin? Pitääkö hintatason olla alempi että menee kaupaksi? Mikä siellä mahtaa liikkua parhaiten, urheiluvälineet, ulkovaatteet?

Olen aina inhonnut ajatusta myydä itse kirppareilla, mutta voisin kerran uteliaisuuttani kokeilla, kun tavaraa on taas kaikki nurkat täynnä.
 
Itse olin edellisviikonloppuna MLL:n kirppiksellä ostajan roolissa, mutta hyvin siellä näytti tavara vaihtavan omistajaa. Menin paikalle noin puoli tuntia avaamisen jälkeen, ja siellähän oli jo paljon ostajia paikalla, osa tuli jo poiskin. Melkein kaikilla ostajilla oli muovikassit täynnä tavaraa, itsekin ostin tosi paljon tyttöjenvaatteita. Mutta hinnatkin oli tuolla tosi alhaiset, esim vauvan bodysta maksimi minkä näin, oli 1,5e, ja se oli tosi hyväkuntoisista vaatteista.
Itse ainakin menisin myymään, mikäli olisi kertynyt tarpeeksi myytävää:)
 
Huom harmaana
Itse olin edellisviikonloppuna MLL:n kirppiksellä ostajan roolissa, mutta hyvin siellä näytti tavara vaihtavan omistajaa. Menin paikalle noin puoli tuntia avaamisen jälkeen, ja siellähän oli jo paljon ostajia paikalla, osa tuli jo poiskin. Melkein kaikilla ostajilla oli muovikassit täynnä tavaraa, itsekin ostin tosi paljon tyttöjenvaatteita. Mutta hinnatkin oli tuolla tosi alhaiset, esim vauvan bodysta maksimi minkä näin, oli 1,5e, ja se oli tosi hyväkuntoisista vaatteista.
Itse ainakin menisin myymään, mikäli olisi kertynyt tarpeeksi myytävää:)
No tuo 1,5 euroa on bodystä jo aika iso summa.
On sitä kertynyt useita muovikassillisia sitä tavaraa, tosi hyväkuntoisia ja uudenveroisia kaikki, luistimia ja muuta, paljon leluja, palapelejä jne. Kiitos rohkaisusta, ehkä uskaltaudun sitten yrittämään!
 

Yhteistyössä