kokemuksia netissä olevista laihdutus sivuista (esim. keventäjät ym.)

kiloklubissa oon ollut ja sekin oli ihan kiva, mutta kun vertaa hintaa kalori laskuriin niin kalorilaskuri voittaa yksi nolla. Tälläsiä eroja noissa on ainakin:

keventäjät
-n.10e/kk
-hyvät asiantuntijat (mutta ei mitään uutta, jos on perehtynyt laihdutus yms. terveys asioihin muutenkin)
-ruokapäiväkirja ei kannusta erityisesti terveellisiin ruokatottumuksiin.
- en tiedä muuta tästä palvelusta.

kiloklubi
-n.10e/kk
-hyvät asiantuntijat (mutta ei mitään uutta, jos on perehtynyt laihdutus yms. terveys asioihin muutenkin)
- Ruokapäiväkirja kannustaa erityiesti terveellisiin ruokailutottumuksiin, heillä on ns. pallo systeemi, eli rasvalle, hillareille yms. on omat pallot ja pallot pitäis saada/ tai pitää vihreällä.. näyttää siis jos oot syönyt suhteessa liikaa hiilareita tai rasvaa tai jos proteiineja ei oo tullut tarpeeksi.
- Sisältää valmiita ateria ehdotuksia kaloritietoineen, joka päivä on erilainen ruokaehdotus, eli kokopäivän ruuat on suunniteltu puolesta, ja ostoslistan voi tulostaa erikseen. Itse en tota koskaan käyttänyt ensinnäkin siksi että olen melkein kasvissyöjä eikä ohjelman antamat ehdotukset yleensä sopinut minulle.
- vilkkaat keskustelut.
- hidas errattuna kalorilaskuriin (oleellista, sillä ainakaan minä en jaksa ootella kun ohjelma lataa ikuisuuden jokaista ruokaainetta mikä ruokapäiväkirjaan pitäis merkata...käyttökelpoinen kuitenkin)

Kalorilaskuri
-n.3e/kk
- nopea, pitää hyvin muistissa suosituimmat ruoka-aineesi.
- Piirtää ihania grafiikoita painonlaskusta, syömäsi ruuan määrästä ja sitten vieläkin jostakin mitä itse haluat seurata, esim. itse seuraan atsanympäryksen pienenemistä mutta esim. askelia, liikunnanmäärää tms. voi myös.
- Keskustelut eivät ole ehkä niin vilkkaita kuin ed. mutta on siellä laihdutusryhmiä kuitenkin.. voit pitää myös omaa pienimuotoista blogia.
- ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa kun tosiaan se 2vk on minimi, ja jäsen maksua voi maksaa kätevästi tekstarilla.
- Kannustaa terveelliseen ruokailuun, koska ilmoittaa onko kasviksia/kuituja tullut tarpeeksi ja myös näyttää tavoite ravintoympyrää, eli kuinka paljon pitäis olla hiil,prot ja rasvaa ja sitten toista ympyräämissä on mitä oot syönyt.
=Suosittelen lämpimäästi! (Paitsi jos olet ihan pihalla terveellisistä elämäntavoista, silloin noista ed. saa varmasti enemmän ohjeita ja neuvoja uuteen elämään)

Ja meijän N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä?? pinoon saa myös liittyä, jos tarviit tukea ja tavoite on jotakin tollasta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Kalorilaskuri on paras. oonkokeillu myös keventäjiä, mutta suosittelen kokeilemaan www.kalorilaskuri.fi saa kokeiltua pienellä summalla kaks viikkoa ja kevytversio toimii ilmaseks.
Kalorilaskurin pariin miekin palasin. Keventäjissä olin aiemmin, mut tuntuu et toi Kalorilaskuri on enempi miun juttu. Ja halvempikin sitä paitsi.
 
Mä liityin viikko sitten Keventäjiin. Tähän asti oon tykänny. Ainoastaan päiväkirjan kanssa meinaa välillä mennä hermot. Aika suppea tuotevalikoima ja annoksien koot ehkä vaikeita arvioida näppituntumalla. Itse oon terveyskeskuksen keittiöllä töissä et ammatin kautta osaa suht hyvin arvioida painoja ja määriä.

Ekan viikon aikana lähti lähes 4kg ja vyötäröltä 4cm, ottaen huomioon että olen reilusti ylipainoinen niin lähti nuo nesteet ensin pois :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Footee:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Kalorilaskuri on paras. oonkokeillu myös keventäjiä, mutta suosittelen kokeilemaan www.kalorilaskuri.fi saa kokeiltua pienellä summalla kaks viikkoa ja kevytversio toimii ilmaseks.
Mitenkäs tuon kevytversion sais?
:$
Niin siis kevytversio toimii siellä sivuilla niin et syötät syömäs ruuat ja näät miten oot syöny, mutta se ei tallenna sun tietoja sinne, kuten maksullisessa versiossa...
 
Liityin keventäjiin kk sitten, ja niillä ohjeilla saanut -6,3kg. Tärkein ehkä se päiväkirja, josta oikeesti näkee mitä on syönyt ja miten liikkunut. Nyt siihen liityttyäni olen alkanut syödä enemmän kuin ennen... :whistle:
 
Orlistat - https://euroclinix.net Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä