Kokemuksia Oran Jovi Nature kuomurattaista

Ostin Oran Jovi Nature-merkkiset kuomurattaat,johon pehmeän kantokopan.Olen kuullut juttuja oran malleista,toiset ovat puolesta ja toiset vastaan.Onko teillä kokemuksia mallista,niin hyvät kuin huonotkin?
Kiitos!
 
myy
Minulle vastattiin myymälästä että Jovi tehdään Kiinassa. Suomessa ommellaan jotain kangasosia isompiin vaunuihin. Olen vähän huonoa kuullut noista Ora/Jovi vaunuista. Ehkä ennen tehtiin paremmin.
 
Meillä on Jovi Airit. Muuten tosi hyvät, mutta selkänojan säätö on ihan jostain p:stä kotoisin. Säätönuppi vaihdettiin takuuaikana vissiin kolme kertaa, enkä usko, että se jatkossakaan tulee toimimaan. Tän vuoden mallissa onkin jo erilainen systeemi, eikä enää tätä portaatonta säätöä niin kuin on näissä meidän 2005 yhdistelmissä. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen Joveihin. Naturet taitaa olla vähän erilaiset. Itsekin niitä jossain vaiheessa harkitsin. Jos niissä on kunnollinen selkänojan säätö, niin varmaan ovat ihan toimivat. Renkaat näyttävät samalta kuin meidän vaunuissa ja niillä pääsee hyvin kelissä kuin kelissä.
 

Yhteistyössä