kokemuksia oriflame-tuotteista

Meikeistä en pitänyt, eivät olleet mielestäni kovin laadukkaista. Mutta oriflamen hunajarasva(Milk&honey hand & body cream) on ihan ykkösvoide. Olen ostanut sitä jo monta vuotta ja antanut lahjaksikin. Kaikki ovat tykänneet. Sitä kannattaa ostaa kanssa kun on tarjouksessa.
 
kukkerikuu
Siitä ruusu-vartalovoiteesta pidän ja meikkivoide oli ok. Olen ostellut kun naapurissa on myyjä mut moni tuote ollut pettymys. Pääsääntöisesti Lumenea tai sit tilaan Yves Rocherilta.
 
mammeli04
Minusta kanssa hinta laatusuhde on kohdallaan ja oln myös tykännyt tuotteista mutta ripsaria en ole sitä kautta löytännyt mikä olis sellanen mikä kestää päivän ilman että tarvii koko aika olla lisäämässä.

Tender care ihme voide löytyy meidän lääkekaapista ja on pelastannut monesta tilanteesta meidät :)

Jos jotain kiinnostaa saada kuvasto tai tilaa tuotteita niin yv.tä voi laitella tulemaan :D Olen siis pk-seudulta.
 
oriflamen herkän ihon tuotteet (swedish care tai jotain) on ihan ykkösiä, niille ei pärjää apteekin sarjat muista kaupan jutuista puhumattakaan :) olen saanut myös miehen käyttämään miesten naamarasvaa josta se tykännytkin kovasti, ei jää kuulemma samanlaista kalvoa kuin perusvoiteesta. shampoo ja hoitoaine (kookos) olleet hyviä myös.
 
vierastus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 08:59 mammeli04 kirjoitti:
Minusta kanssa hinta laatusuhde on kohdallaan ja oln myös tykännyt tuotteista mutta ripsaria en ole sitä kautta löytännyt mikä olis sellanen mikä kestää päivän ilman että tarvii koko aika olla lisäämässä.

Tender care ihme voide löytyy meidän lääkekaapista ja on pelastannut monesta tilanteesta meidät :)

Jos jotain kiinnostaa saada kuvasto tai tilaa tuotteita niin yv.tä voi laitella tulemaan :D Olen siis pk-seudulta.

Niitä tuotteitahan voi jokainen tilata itse netistä :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 15:44 vierastus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 08:59 mammeli04 kirjoitti:
Minusta kanssa hinta laatusuhde on kohdallaan ja oln myös tykännyt tuotteista mutta ripsaria en ole sitä kautta löytännyt mikä olis sellanen mikä kestää päivän ilman että tarvii koko aika olla lisäämässä.

Tender care ihme voide löytyy meidän lääkekaapista ja on pelastannut monesta tilanteesta meidät :)

Jos jotain kiinnostaa saada kuvasto tai tilaa tuotteita niin yv.tä voi laitella tulemaan :D Olen siis pk-seudulta.

Niitä tuotteitahan voi jokainen tilata itse netistä :saint:

Niin voi mutta jos haluaa säästää kuluissa niin kyllä ainakin suosittelen että tilaa jonkun myyjän kauttakn sillon toimituskulu on 0,50e tai jotkut ei edes ota sitäkään :D
 
Tykkään Of tuotteista! Olen yhdyshenkilönä ja mielestäni heillä on kivasti tarjontaa. Hinta-laatu suhde on kohdallaan. Of:ltä olen itse löytänyt mascaran, jota käytän. Jalkavoiteet, Silk kasivoide, Tender Care, Swedish Care ihonhoitoon, hunajavoide(sopii lapsenkin iholle, ei vaippaihottumaan!) ja nyt on kokeiltu Baby sarjan talkkia, pesunestettä ja saippuaa! Tosi hyviä ja koukussa olen! =) Tarjouksia suosittelen "kyttäämään" onhan ne tuotteet kalliita joka paikas, jos normaalihintasena ostaa. Jos haluat tutustua, käy www.oriflame.fi Ja mulle voi kans laittaa viestiä, olen täältä Kanta-hämeestä. =)
 

Yhteistyössä