Kokemuksia OYS:in osasto 60 I?

Kellään muulla kokemuksia OYSin neurologian osastosta? Itselleni on jäänyt paikasta tosi hirveä kuva. (3 kertaa ollaan oltu siellä kontrollissa)
Joka kerta sieltä joutuu itkun kanssa lähtemään.. Puhe- ja fysioterapeuteista varsinkin on jäänyt tosi paha maku suuhun... :\|
 
Heips!
Mulla on pojan kautta kokemusta, pojalla Tourette. Hoitajat musta ovat ollet ok ja osa lääkäreistä, mutta kyllä on huonojakin kokemuksia. Parin henkilön kanssa ei meillä oikein kemiat kohtaa.. :kieh: poika pitäs suunnilleen panna piiloon ihmisiltä :kieh:
Onneksi mulle on kasvanut paksu nahka ja hyvä itsetunto näiden pojan asioiden suhteen :)
 
joo,ollaan käyty muutaman kerran mut huono muistikuva ku aikaa on jo 5v. ku käytiin siellä..omahoitaja p.... nimeltänsä ei mun mielestä ole omalla alalla..tosi totinen ja ilosuus puuttuu ja puhuessaan piipittää ku mikäkin.
 
ja mulla taas ei oo ku "mukavia" muistoja kyseisestä osastosta. sikäli mikäli noita reissuja koskaan pystyi mukavaksi sanomaan, mut siis et henkilökunta oli tosi mukavaa ja kaikki olivat tosi kannustavia ja osallistuivat kyllä täysin lapsen kuntoutukseen ja olivat valmiit ohjaamaan ja opastamaan kaikessa.
 
aika useaan otteeseen viime kesänä siellä rampattiin,mutta tosi mukava kuva jäi paikasta,lääkärit ehkä hieman "karkeita",mutta hoitajat ja etenkin kipsausyksikön henkilökunta tosi mukavia!
 
mulla muuten ihan hyvä kokemus sieltä mutta yhestä fysioterapeutista tosi karvas maku suussa.on ainaki tullu selväksi et fysioterapeutit ei tiedä mistään mitään eivätkä voi antaa suunnilleen mitään ohjeita ilman lääkärin läsnäoloa.ottaa vaan päähän ku monikaan asia ei kyllä kaipaa lääkärin mielipidettä.
 

Yhteistyössä