Kokemuksia paiseista? :/

  • Viestiketjun aloittaja Juuso 20v
  • Ensimmäinen viesti
paista se
lisään vielä että mulla lukee siis lääkärintodistuksessa että sinus pilonidalis ja fisteli on sama asia. tämä kaksosjuttu siis. näillä on taipumusta uusia. nyt olen iloinen että leikkautin, ajankohtana pelotti ja vitutti kiitetävästi.:kun kyselin asiaa mulle sanottiin että on luomen poistoa vastaava päivystysoperaatio, nips vaan ja on poissa. no, nukutukseen rauhoittavilla mentiin, toipuminen "4 päivää sairaslomaa" kesti mulla 2kk jona aikana oli käytävä tervarissa joka aamu klo 9 vaihdattamassa siteet (vkl päivystyksessä tai kotona itse) ja nyt tuntuu arpi ainoastaan ja koko ajan pelkään koska uusii. aviomies sai trauman nähtyään" mun sisään"....joutui vkl joskus vaihtamaan siteitä.katopa googlen kuvahausta.henk koht tulee nämä toisensa perään ja intiimialueelle= ei tee hyvää seksielämälle. mut jos mies on selvinnyt kolmesta synnytyksestä ja tästä niin liitto kestää nämäkin!
 
vierailija
Moi,

Onko Plussalaisilla kokemusta mätäpaiseista? Itselleni pukkaa kunnioittavan kokoista paisetta takapuoleen, ja istua ei pysty. Soitin äsken terveysasemalle ja valittelivat ettei aikoja ole enää tänään antaa - käskivät aamulla tulla vastaanotolle jossa se hoidetaan kuntoon.

Tässä sohvalla maatessa ja tuskaillessa kuulisin mielelläni mahdollisia vastaavia tarinoita. Luulisin että nämä olisivat suht yleisiä, varsinkin nuorilla miehillä ja raskaana olevilla naisilla?

Nolo ja v-mäinen vaiva...
Itseltäni leikattiin tuo paise tänään. Olen lukenut niin paljon kauhua aiheesta, että pelkäsin niin paljon, että leikkaussalissa pääsi itku. Juuri tämän takia tulin nyt tänne kertomaan, että se leikkaus on todella pieni juttu! Ei mitään verrattuna kipuun minkä itse paise aiheuttaa. Koko toimenpiteen kamalin hetki oli kanyylin laitto. Pelkään siis todella paljon lääkäreitä ja operaatioita.
Leikkaus tehtiin nukutuksessa, haava jätettiin auki (sitä ei edes huomaa, koska pyllyvako puristaa sen kiinni). Koko päivänä en ole vielä kertaakaan tuntenut kipua. Pelkäsin ihan turhaan. Ainut asia mikä huolettaa on se että tämä ei uusiutuisi. Lääkärin mukaan haavan pitäisi parantua 5-14 päivässä. Joten unohtakaa ne kauhukertomukset ja menkää leikatkaa se paise nopsaa pois. Se oikeasti vain pahenee ja onkalot menevät vain syvemmälle, mitä enemmän odotatte! Ja sitten kun onkalot ylettyvät suoleen tai häntäluuhun asti, niin toki homma on ihan eri. Itse hakeuduin heti lääkäriin kun tämä sinus ilmestyi ja parin tulehduksen jälkeen vinguin itseni leikkaukseen. Ehkä pikaisen toimintani takia, ei nyt ole mitään ongelmia. Tsemppiä kaikille ja kipinkapin leikkaamaan ne sinukset pois pyllystä!
 
vierailija
Varma itsehoito_Osta Betadine paikallisantiseptiliuosta,100 ml,noin 8 eur.Side harsoa,leikattavaa laastaria.Puhkaise paise terävällä petadinella kastetulla piikillä,purista raaasti paisetta joka puolelta yhtäaikaa,yritä kaivautua paiseen alle,pyyhi mätä ja veri sideharsolla,ruiskuta liuosta reiästä paiseen sisään,laita reilunkokoiseen laastariin keskelle taiteltu sideharso,kastele sideharsotuppo reilusti liuoksella ja laita se paiseen päälle,vaihda siteet aluksi noin 4-8 tunnin välein,kunnes viimeisetkin bakteerit on nitistetty.
 

Yhteistyössä