Kokemuksia Pelle Hermannin puistosta

  • Viestiketjun aloittaja lomaa suunnitteleva
  • Ensimmäinen viesti
lomaa suunnitteleva
Onko joku ollut Pelle Hermannin puistossa Porissa? Eroaako jotenkin esim. Kupittaan seikkailupuistosta. Meillä olis 3 ja 4 -vuotiaat lapset. Kiitos, jos kerrotte mielipiteitä!
 
Kupittaasta ei kokemuksia, mutta Pelle Hermanni on mun mielestä tosi kiva paikka :) Paljon leikkipuistohärveleitä kaikenikäisille lapsille. Meillä vilkas 3-vuotias, joka asuisi kyseisessä paikassa, jos se suotaisiin :D Lisäksi löytyy kahvila, piknikaluetta, aaseja ja jotain lintuja. Niin ja ranta siinä on tietty kanssa.

Kyllä mä suosittelen :heart:
 
hermanni
Suosittelen myös! Aaseja vaan ei kannata kauheasti nyt lapsille lupailla nähtäväksi, koska joutuivat pois kotimajoitukseen... Joku oli yöaikaan käynyt niitä kiusaamassa. Ei ainakaan ennen jazzien loppua palaa takaisin kirjuriin.
 
vieras
Kupittaan puistosta ei täälläkään kokemuksia mutta Pelle Hermannin puistossa on oltu kaksi kesää ja nyt 5v kysyy joka päivä että millonmennään uudelleen. Muistaa kaksi edellistä reissua.

Täälläkuvia:

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-MaryAnn-&album_id=2299982

Kesä 2006 kansiossa lisää
 
Suosittelen!
En myöskään osaa verrataa Kupittaaseen, mutta Pelle Hermannin puistossa (vai onks se nykyään Viksu Variksen puisto nimeltään?) ollaan mummolareissuilla käyty usein 3- ja 2-vuotiaiden kanssa, ja lapset ovat viihtyneet tosi hyvin. Siellä saa monta tuntia kulumaan, viimeksi esikoinen kävi myös rannalla & uimassa. Aasitkin bongattiin, mutta niistä ei paljon hupia ollut, olivat jotenkin nuutuneita. Kirvatsissahan on myös lintuja ja vuohia.

Mutta siis mikään varsinainen seikkailu- tai huvipuisto se ei ole, vaan lähinnä jättikokoinen leikkipuisto.
 
Suosittelen!
En myöskään osaa verrataa Kupittaaseen, mutta Pelle Hermannin puistossa (vai onks se nykyään Viksu Variksen puisto nimeltään?) ollaan mummolareissuilla käyty usein 3- ja 2-vuotiaiden kanssa, ja lapset ovat viihtyneet tosi hyvin. Siellä saa monta tuntia kulumaan, viimeksi esikoinen kävi myös rannalla & uimassa. Aasitkin bongattiin, mutta niistä ei paljon hupia ollut, olivat jotenkin nuutuneita. Kirvatsissahan on myös lintuja ja vuohia.

Mutta siis mikään varsinainen seikkailu- tai huvipuisto se ei ole, vaan lähinnä jättikokoinen leikkipuisto.
 
Mun tyttö on ainakin ihan innoissaan aina kun käydään pelle hermannin puistossa. Kesäravintolassa oon käynyt joskus kun itse olen ollut lapsi ja muistaakseni sieltä sai ihan kotiruokaa ja hyvää oli hinnoista en tiedä.
 
Meillä 3 v tyttö ja kohta 5 v poika ja kahtena vuotena ollaan kesällä käyty kirjurinluodolla, tosin Viksu Varikseen emme ole törmänneet siellä vielä kertaakaan. Molemmat tykkää kovasti, kiva kun on joitain ilmaisiakin paikkoja. Emme ole ostaneet paikanpäältä jäätelöä kummempaa kun ruuat laitetaan matkailuautossa, parkkipaikka on kivasti siinä heti puiston vieressä. Suosittelen lämpimästi.
 
Kiva paikka ja aikaa kuluu helposti kauan. Siellä kyllä viihtyy pienetkin, isommista puhumattakaan.

Mä oon vaan turhan huono puistoilemaan, mä en oikeen tykkää olla siellä ihmisten keskellä keinumas. Lapset kyl jaksaa muistuttaa joka kerta kun ohimennään.. :xmas:
 
rt
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista! Onko teillä vielä tietoa siitä kesäravintolasta, millaista ruokaa siellä on ja millaiset hinnat suunnilleen?
tänään oltiin. oli kuulemma tosi hyvää ruokaa 8eurolla (joku syönyt) mutta kahvit oli kovin kalliit...
ihana paikka todella oli tuo puisto!
 
äiti porista
Mahtava paikka! ravintolasta en minäkään osaa sanoa mitään, mut porin keskustaan on matkaa alle 1km, jonne pääsee kirjurista (pelle hermannista) kaupunkijunalla. Hintaa en valitettavasti tiedä, mut ihana elämys lapsille ja miksei aikuisillekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
hyi helv. en tienny edes että tommosta oo. yäk..kuka sinne haluis mennä? :eek: :x
HÄH? Me ainakin!!!!!!!
mä en ainakaan mee mihinkään missä saattais olla edes puolikas pelle. |O enkä vie lapsetkaan sinne. :/
No ei siellä mitään pellejä ole vaik nimi on tuommoinen :hug:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
hyi helv. en tienny edes että tommosta oo. yäk..kuka sinne haluis mennä? :eek: :x
HÄH? Me ainakin!!!!!!!
mä en ainakaan mee mihinkään missä saattais olla edes puolikas pelle. |O enkä vie lapsetkaan sinne. :/
No ei siellä mitään pellejä ole vaik nimi on tuommoinen :hug:
ahaa...no sitten...miks huijata sitten. ei tolla tyylillä ainakaan asiakkaita houkutellaan. :eek:
 
jghnhhj
Alkuperäinen kirjoittaja mariaaa:
Kupittaasta ei kokemuksia, mutta Pelle Hermanni on mun mielestä tosi kiva paikka :) Paljon leikkipuistohärveleitä kaikenikäisille lapsille. Meillä vilkas 3-vuotias, joka asuisi kyseisessä paikassa, jos se suotaisiin :D Lisäksi löytyy kahvila, piknikaluetta, aaseja ja jotain lintuja. Niin ja ranta siinä on tietty kanssa.

Kyllä mä suosittelen :heart:
 

Yhteistyössä