kokemuksia remun haalarista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mitä mieltä remu-vaatteista olette??
meillä ei ole kokemusta noista ollenkaan, nyt oltaisiin yhdelle tenavalle löydetty ihan kivanoloinen haalari mutta kannattaako, vai ostanko suoraan hieman kalliimpaa mutta varmasti toimivaa??!
itselle remu on edustanut ns. junttivaatetta (oma mielikuva, sorry!)
 
Kuopuksella on ollut Remu tän talven "kakkospukuna" ja on ollut hyvä, tällä viikollakin muksu oli ihan kuiva kuranläträyksen jälkeen.
Kovimmilla pakkasilla käytettiin Molon pukua mutta pikkupakkasilla ja plussakeleillä tuo Remu on ollut hyvä. Ja tykkäsin jopa kuosistakin (ostin viime kevään alesta 35 eurolla).
 
hahhah
junttivaate :LOL: mun mielestä ciraf,lotta&lassi ja lassie on junttivaatteita :D

No, remulla on hyvä hintalaatusuhde. Meillä on useampi ollu ja ne on ollu ihan asiansa ajavia. Tosin jos on oikein kova rymykalle niin kannattaa ostaa superremu, jossa alaosa on corduraa. Kestää paremmin käyttöä. Oli remu junttivaate tai ei nii joka tapauksessa se on yks parhaita hintaansa nähden.
 
junttivaate :LOL: mun mielestä ciraf,lotta&lassi ja lassie on junttivaatteita :D
No, remulla on hyvä hintalaatusuhde. Meillä on useampi ollu ja ne on ollu ihan asiansa ajavia. Tosin jos on oikein kova rymykalle niin kannattaa ostaa superremu, jossa alaosa on corduraa. Kestää paremmin käyttöä. Oli remu junttivaate tai ei nii joka tapauksessa se on yks parhaita hintaansa nähden.
Mun mielestä mikään merkki ei ole junttivaate. Tai ehkä oranssi Hankkijan lippis, tosin sellainenkin ois jo aika cool nykyään :p
 
Voi vitsi, sit me ollaan ihan superjuntteja kun meillä on pojalla näille keleille Lassien suprafill ja mä oon vielä ihan super tyytyväinen siihen kun se kurapukumainen alaosa on niin kätevä, ja meilla oli äsken vielä Lassien suprafill toppahanskatkin kädessä : / :D. Vitsi mitä köyhiä maalaistolloja me ollaankaan, ihan hävettää.
 
Voi vitsi, sit me ollaan ihan superjuntteja kun meillä on pojalla näille keleille Lassien suprafill ja mä oon vielä ihan super tyytyväinen siihen kun se kurapukumainen alaosa on niin kätevä, ja meilla oli äsken vielä Lassien suprafill toppahanskatkin kädessä : / :D. Vitsi mitä köyhiä maalaistolloja me ollaankaan, ihan hävettää.
Meillä on kans 4-vuotiaalla tuo Lassien "muovipuku", on äärettömän hyvä ja kätevä. Mut kaipa mäkin oon sit kaamea juntti (ja nimenomaan vain mun lasten vaatteiden merkkien takia :D)
 
"vieras"
Voi vitsi, junttivaate. Ei kiesus...

Meil on ollut tän talven Remu, ja on ollut hyvä. Edellisenä talvena oli Tähti-Jonathan, ihan jees sekin ja samoissa hinnoissa.

Uteliaisuudesta: onko se Tähti-Jonathan kans junttivaate?
 
"Kumikameli"
Meillä on ollut pojalla yksi Remu travallen vkhaalari, tykkäsin tosi paljon, ostin kaappiin seuraavaa kokoa olevan samantyylisen vk-haalarin odottamaan :)
Remun toppahaalarista ei kokemusta.
 
Meillä ainakin on sitä,mikä on käytännöllinen. Näille keleille on elloksen land&laken kurapuku. Ihan loistava! :)On meillä sitten cupcakea kauppatakiksi ja kappahlliakin,eli mikään ei ole junttia jos se vaan on toimiva ja näyttää kivalta:) Reimaa ene enää osta periaatteestakaan,koska huonoja kokemuksia ja olen vaan niin kyllästynyt koko merkkiin!
 

Yhteistyössä