Kokemuksia seuraavista testeistä: First signal-herkkä kasetti, preck check ja david-liuskatestit?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Kahta ekaa oon koittanu, ihan ok testejä molemmat. First signal saattoi olla yks niistä, joista tulee viivanpaikka (mutta en muista varmaksi). Mut siis ihan väritön semmonen, jos oli.

Preg checkillä tein tässä raskaudessa joskus rv 5-6 ja kyllä räjähti väri. =) Kerrankin testiviiva reippaasti tummempi kuin kontrolliviiva, eipä tarttennu epäröidä enää. :D
 
pregcheckillä
Pregcheckillä sain tosi tosi haamuviivan noin pv ennen ku menkkojen piti alkaa. Testasin niin aikaisin koska olisin ollut menossa juhliin samana iltana.. No, menin sitten juhliin mut jätin tervetuliaismaljat ottamatta :) First signalia kans testasin kun halusin nähdä vahvistuuko viiva, ja vahvistuhan se :)
 
Öh
Alkuperäinen kirjoittaja pregcheckillä;22572479:
Pregcheckillä sain tosi tosi haamuviivan noin pv ennen ku menkkojen piti alkaa. Testasin niin aikaisin koska olisin ollut menossa juhliin samana iltana.. No, menin sitten juhliin mut jätin tervetuliaismaljat ottamatta :) First signalia kans testasin kun halusin nähdä vahvistuuko viiva, ja vahvistuhan se :)
totta kai tuossa fs:ssa on vahvempi viiva ku sehän on herkempi ku pregchck...?
Vai siis mitä tarkotit?
 
Olen testaillut kahdella ensimmäisellä, ja First Signalista huonoja kokemuksia; näyttänyt väärää haamua muutamaan otteeseen. Pregcheck-merkkiin oon taas ollut tosi tyytyväinen. Ei antanut koskaan mulle vääriä tuloksia ja plussankin sillä sitten tein. Eikä hintakaan oo paha!
 
:)
mä uskaltaisin testata... Tänään 10pvä oviksesta...Muuta oireita (jotka vois olla oireita) ei ole ku huimaus (olen syöny ja juonu) ja munasarjojen jomottelu jota on jatkunu jo kaks päivää...

Voih... :D
 

Yhteistyössä