Kokemuksia siitä uudesta epilaattorista!

"vieras"
Ikävä kertoa tämä, mutta se epilointi sattuu aina, siihen ei auta vaikka kuinka hienot laitteet ostaisi. :(
Ne kaikki perustuu siihen samaan, kone nyppäisee karvan irti kokonaan ja se sattuu aina.

Ostaisin hieman edullisemman laitteen, ensimmäisillä kerroilla keskittyisin siihen kivun minimointiin, iho onneksi tottuu siihen kipuun ja jos jatkuvasti epiloi, niin lakkaa sattumasta.
Mutta sitä tarvitsee tehdä säännöllisesti, eikä parin kuukauden välein.

Jotkut jopa epiloivat kainalonsakin ja hulluimmat jopa bikinirajatkin. (auts, jo ajatus sattuu mua)

Ja kivun lievityksessä toimii hyvin jääpussi, ei tunnu niin pahasti kun jalka on jäässä. :D
 
[QUOTE="vieras";28536241]Ikävä kertoa tämä, mutta se epilointi sattuu aina, siihen ei auta vaikka kuinka hienot laitteet ostaisi. :(
Ne kaikki perustuu siihen samaan, kone nyppäisee karvan irti kokonaan ja se sattuu aina.

Ostaisin hieman edullisemman laitteen, ensimmäisillä kerroilla keskittyisin siihen kivun minimointiin, iho onneksi tottuu siihen kipuun ja jos jatkuvasti epiloi, niin lakkaa sattumasta.
Mutta sitä tarvitsee tehdä säännöllisesti, eikä parin kuukauden välein.

Jotkut jopa epiloivat kainalonsakin ja hulluimmat jopa bikinirajatkin. (auts, jo ajatus sattuu mua)

Ja kivun lievityksessä toimii hyvin jääpussi, ei tunnu niin pahasti kun jalka on jäässä. :D[/QUOTE]

Juu, näin mä vähän aavistelenkin :/ Tuo mainitsemani härpäke vain lupailee suhteellista kivuttomuutta ja siinä on se kuorimapääkin! No, saas nyt nähdä.

Kiitos joo vinkeistä! :) pääasiallinen juttu on nää koivet silosiksi, bikiniraja ja kainalo kuulostaa liian extremeltä :D
 
"tmk"
Kyllä sillä on eroa ostaako jonkun perushalvan vai kalliimman... Mulla on tuosta vielä uudempi malli, se missä on kuorintaharjakin mukana - sitähän ne mainostaa nyt telkkarissa, että rahat takaisin jos ei ole tyytyväinen ;) Minä ainakin olen - tuo on huomattavasti hellävaraisempi kuin entinen epilaattorini! Mutta totta on se,e ttä eka kerta kirpaisee aina enemmän, kun karvat on tiheässä. Siitä eteenpäin, kun karvat tulee harvemmassa ja muistaa säännöllisesti ajella, niin ei tunnu missään. Ja minä ajelen myös kainaloni tuolla uudella laitteella!
 
[QUOTE="tmk";28536290]Kyllä sillä on eroa ostaako jonkun perushalvan vai kalliimman... Mulla on tuosta vielä uudempi malli, se missä on kuorintaharjakin mukana - sitähän ne mainostaa nyt telkkarissa, että rahat takaisin jos ei ole tyytyväinen ;) Minä ainakin olen - tuo on huomattavasti hellävaraisempi kuin entinen epilaattorini! Mutta totta on se,e ttä eka kerta kirpaisee aina enemmän, kun karvat on tiheässä. Siitä eteenpäin, kun karvat tulee harvemmassa ja muistaa säännöllisesti ajella, niin ei tunnu missään. Ja minä ajelen myös kainaloni tuolla uudella laitteella![/QUOTE]

Okka, kiitos kommentista! :) Siis tuota telkkarissa mainostettua epilaattoria minäkin tarkoitin :D hmm, hyvä että on hellävarainen, pitää miettiä! Kyllä minä varmaan tuon hankin jos on kerta hintansa väärti, kerran kun ostaa niin sitten ostaa laatua :)
 

Yhteistyössä