Kokemuksia Sirdaludista?

"vieras"
[QUOTE="dina";22781301]Diapam on ihan samanlainen relaksantti kuin Sirdalud. Mulle on niska/selkäjumiin määrätty kumpaakin (ei yhtä aikaa tietenkään).[/QUOTE]

Heh heh. No ei tasan tarkkaan ole.

Sirdaludhan on siis vain relaksantti joten ei vaikuta kipuun muulla tavoin. Siis ainoastaan jos lihakset ovat kivun aiheuttajana niin apua löytyy. Yleensä Sirdalud hoitoon yhdistetään myös kipulääke - useimmiten ibuprofeiini (burana....) - koska kipulääke vie myös ns tulehduksellista lihaskipua pois...

Ota nukkumaan mennessä, säännöllisesti.
 
"vieras"
minä sain noidannuoleen, erehdyin ottamaan ennen kummitytön synttäreille menoa ja nukahdin kylässä sohvalle... hirveesti väsytti siis. Työkaveri sai niin kauheita painajaisia ettei tosikaan
 
Mulla oli 4 mg yhdistettynä tulehduskipulääkkeeseen eikä kyllä vaikuttanut yhtään mitenkään tai tullut ylipäätään mitään tuntemuksia. Vasta piikeillä helpotti. Ja siis alaselän kipuun noita määrättiin. Mun kaveri sanoi että hänellä meni ihan vintti pimeäksi tolla Sirdaludilla. Ilmeisesti ihmisten sietokyky on jotenkin erilainen, vai mistähän toi johtuu noi erot vaikutuksessa?
 
"uskomatonta"
Meillä mies syötti niitä mulle salaa.
Kuukausien ajan ihmettelin aina vaan, miksi mulla taju lähtee päivisin ja muutenkin olin koko ajan tokkurassa ja yöllä herätessä yritin huutaa mutta ääntä ei vaan tullut.
Sitten mies alkoi syytellä minua hulluksi ja sekavaksi jne. Mutta taistelin olotilaa vastaan ja
Sitten kun tajusin mistä oli kyse eli olin pohtinut olotilaani kauan ja käynyt useissa lääkärin tutkimuksissa mutta vikaa vaan ei löytynyt ja sitten tajusin, että mies todellakin syötti mulle kahvin seassa niitä pillereitä.
Olot hävisivät viikossa kun heitin kaikki jäljellä olevat sirdaludit veden seassa roskiin ja en ole ollut tokkurassa sen jälkeen kertaakaan eikä ole tajukaan lähtenyt kankaalle.
 
"vieras"
[QUOTE="uskomatonta";22782333]Meillä mies syötti niitä mulle salaa.
Kuukausien ajan ihmettelin aina vaan, miksi mulla taju lähtee päivisin ja muutenkin olin koko ajan tokkurassa ja yöllä herätessä yritin huutaa mutta ääntä ei vaan tullut.
Sitten mies alkoi syytellä minua hulluksi ja sekavaksi jne. Mutta taistelin olotilaa vastaan ja
Sitten kun tajusin mistä oli kyse eli olin pohtinut olotilaani kauan ja käynyt useissa lääkärin tutkimuksissa mutta vikaa vaan ei löytynyt ja sitten tajusin, että mies todellakin syötti mulle kahvin seassa niitä pillereitä.
Olot hävisivät viikossa kun heitin kaikki jäljellä olevat sirdaludit veden seassa roskiin ja en ole ollut tokkurassa sen jälkeen kertaakaan eikä ole tajukaan lähtenyt kankaalle.[/QUOTE]
Mikäköhän oli syy?
 
Juu-u nyt on sitten Sirdulia kokeiltu nukahdin ehkä aika nopsaan - toisaalta ehkä Panacodin kodeiini vähän kumosi tuota Sirludin vaikutusta en tietysti ihan sata varma voi olla. Täytyy tässä miettiä vielä millaisella aikataulutuksella tuota Panacodia ottaa.
 
"vieras"
Väsyttää ja kuivaa suuta. Olin kerran nukahtaa bussiin, kun olin menossa yhteen tapaamiseen. Kaksi kertaa päivässä söin, tosin 2 mg kerralla, iltaisin joskus 4 mg. Selkä tuli kyllä vähitellen kuntoon ja sain sen suoraksikin.
 

Yhteistyössä