Kokemuksia synnytyksestä joissa supistukset alkaneet laimeina....

  • Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
eli haluaisin kuulla kokemuksia synnytyksen kulusta, jossa supistukset ovat alkaneet laimeina ja kestäneet tosi pitkään ennen kuin saivat voimaa ja johtivat todella synnytykseen..

Mulla siis tänään rv 41+4 ja mietin voisiko olla toivoa:

Supistuksia tullut EILISESTÄ klo 17.00 lähtien n. 10 min välein (läpi yönkin) ja jatkuu edelleen. Vasta nyt on saanut mukaansa edes vähän kipua (supistuksen aikana menkkamaista kipua) ja vatsahan meni ripuliksi tänään aamulla.

Onko tässä nyt toivoa että nämä jatkuu ja kovenee?

Toinen lapsi kyseessä.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
miten teidän talonrakennusprojekti sujuu? :)
Paremmin kuin hyvin. Muutetaan vuokralle viereiselle tontille loppuvuodeksi niin saadaan oma nopeasti valmiiksi :)
Viereisen tontin pariskunta erosi talon valmistuessa joten tässä tapauksessa toisen epäonni on toisen onni, eli siis he vuokraavat asunnon meille loppuvuodeksi :)

Nyt saa sitten perhekin osallistua isin kanssa raksalla enemmän :)
 
M
Minulla oli kaksi vuorokautta pieniä kivuttomia supistuksia jotka yhtäkkiä koiran lenkityksen jälkeen muuttuivat kivuliaiksi. Lähdimme pikkuhiljaa sairaalaan ja poika syntyi heti kun pääsin makaamaan. Siis 2 vuorokautta kivuttomia,tunti kivuliaita + ripuli ja pum toistoimiin.

Onnea matkaan jos tulee lähtö kohta =)
 
Mulla on nyt 40+3. Viimeiset 9 pv on tehnyt tuota samaa kuin sulla :kieh: En jaksa kellottaa. Sitten kun kunnolla kipeitä, lähden laitokselle. Kävin jo yhden turhan reissun. Viime yönkin supisteli ainakin 3 h ajan niin, etten voinut nukkua. Turhaa sitä kelloa on vahdata mutta tokihan tuo synnytys lähestyy. Suthan kohta jo käynnistetään jos ei muuta.
 

Yhteistyössä