Kokemuksia tuplayhdistelmistä

Kyselisin kokemuksia eri yhdiselmistä eri ikäisille sisaruksille. Sekä positiivisia, että negatiivisia asioista kaipaisin

En ole edes raskautunut uudelleen, mutta yritys on kovasti päällä, ollut ihan alusta asti =) Esikoinen nyt 4 kk eli jos pian tärppäisi niin sisaruksille tulisi ikäeroa reilusta vuodesta eteenpäin.

Haussa olisi yhdistelmät joihin melko suurikokeinen sikoinen mahtuisi mahdollisimman pitkään ja jotka olisivat tukevat ja hyväpyöräiset. Sorateitä osin kuljetaan ja täällä ei teitäkään aina aurata niin aktiivisesti...

Esikoiselle tarvisi tietysti olla koppa tai kantokassi. Plussaa olisi väliseinä ja heittoaisa.

Brion vankkuria olen vähän miettinyt, mutta kuinka isoksi siihen mahtuu esikoinen?
Ja toinen asia mikä mietityttää on se, että selkänojan saa vain kolmeen asentoon portaittain. Itse ajattelen, että tämä olisi huono juttu, mutta siitä ei vielä ole itsellä kokemusta kun esikoinen on vasta niin pieni.
 
Sitten piti vielä kysellä, että millaiseen autoon oletten nämä yhdistelmät saaneet sopimaan. Liikutaan (ainakin nyt esikoisen kanssa, tulevaisuus sitten jääkin arvoitukseksi) aika paljon autolla. Mitenkä helposti nämä sitten mahtuvat mukaan vai tarvittaisiinko lisäksi matkarattaat?
 
meiltä meni juur myyntiin happy baby spider swing tuplat joihin oon ollut tosi tyytyväinen!
ainut miinus juurikin se ettei kovin hyvin mahu autoon, mulla ei oo ajokorttia niin ei oo sille tarvetta...mut muuten todella hyvät, mahtuu 3v reilusti istumaan, istuimet saa miten päin vaan.
Isot renkaat ja kantokassi, noihin mun mielestä on koppiakin myynnissä.
kannattaa tutustua!
 
Meillä hommattiin just tulevaa vauvaa ja esikoista ajatellen Emmaljungan Twin Cangaroot. Meillä ikäeroa tulee noin 2v. Noi on aika hintavat mutta löysin uudet lastentarvikkeesta -40% alennuksella. Ajattelin hommata noihin pehmeän kantokassin. Noihin sais kyllä erillisen kovan kopan jossa vauva ois kasvot työntäjään päin ja sisarsarjan isommalle eli erillinen turvakaari ja kuomu, mutta aattelin kokeilla tuolla pehmeällä kopalla. Tuossa on kuitenkin pieni väliseinä että lapset ei oo ihan vierekkäin. Työntösuuntaa ei kyllä saa vaihdettua, mutta tosi kevyet ovat ja isot pyörät. Etupyörät voi lukita tai sitten ne voi olla kääntyvinä. Vielä ei oo päästy testaamaan. (paitsi hieman esikoista ja mummolan tipsukoiraa niissä työntelin ;) ) Ovat kyllä aika tilaa vievät eikä tuon autoon nostelun kannalta mitenkään näppärät mutta hyvin menee avensiksen perään ja meillä ei varmaan tarvetta autolla liikkumiseen ole hirveästi että tarttis vaunuja kuletella.
 
Kiitos kaikille vinkeistä =)

Kysyisin vielä noista joissa on kaksi isohkoa kääntyvää pyörää edessä, että miten kulkevat soralla ja lumessa/sohjossa? Meillä kun noi tiet eivät ole kovin häävissä kunnossa....
Ja ovatko tukevat. Näyttävät vain niin kiikkeriltä.
Ehdoton plussa tietysti on se, että niihin saa moneen vaunukopan.

Yhden vaihtoehdot olis brion tuplat, mutta onko kokemusta, että jääkö pian pieniksi? Meillä esikoinen on isokokoinen ja vankkureihin pitäisi mahtua vielä kolme v.

Ohi topikin, mutta nyt on testiin saatu plussa :heart:
 
Onnea plussasta! :heart: :flower:

Itellä ei käyttökokemusta vielä oo noista meijän emmaljungan twin cangaroosta mutta niissä noi pyörät on samaa materiaalia kuin esim. Ceroxeissa ja kaveri ainakin kehui että hyvin niillä pääsee lumessa ja loskassa. Noihan saa lukittua etteivät pyöri vapaana, joten luulisin että menevät siinä missä muutkin rattaat. Eihän ne toki parikymmentä senttisessä lumikerroksessa mitkään rattaat kevyesti eteenpäin mee :D
 
Minulla kokemuksia brion tuplarataista. Työntelin niitä kerran yhden viikonlopun, kun siskon lapset oli hoidossa. Minun mielestä aivan mainiot tuplarattaat. Menivät maastossa kuin masstossa. Kevyet työntää ja kapeat (molemmilla lapsilla silti paljon tilaa). Olen myös työntänyt babywelt montreal (vai mikä nyt onkaan) ja niissä 365 astetta pyörivät renkaat. Ja totesin, että ne vaunut ei ole missään nimessä maastoon renkaiden takia. Vaunut kokoajan töppäsi ja meinas mennä kumoon. Koko ajan työntäessä piti olla tarkkana. Toivottavasti tästä oli sinulle apua.
 
Meillä nukkui vielä 97cm pituinen niissä päiväunia jos sattui nukahtamaan. Tykkäsi brioissa siitä että ne sai lapset työntäjään päin; ihan pienestä esikoisesta ei takuuseen aina mene että huitooko sisarusta, tai uskooko jos kielletään.. Tämän syyn takia ei otettu pelkästään kasvot menosuuntaan olevia.
 

Yhteistyössä