Kokemuksia tuplista

Tulossa pikkukakkonen 1 v 4 kk ikäerolla ja tuplat tarvittais. Selviääkö niillä junamallisilla vai kannattaako ostaa ihan isot rattaat? Kaverilla olisi Oran tuplat kaupan mutta kun olen kuullut niistä vähän huonoa ja eikös se yrityskin mennyt konkurssiin?? Mielellään jotkut pienet ja kevyet haluaisin, työntösuunta ei tarvi olla käännettävä.
 
suosittelen vierekkäin istuttavia.....jos ei ole väliä saako istuin suunnan käännettyä niin suosittelen brio twinettejä.....meillä sellaiset ja olen tykännyt ihan älyttömästi....menee suht pieneen tilaan jos autoilee paljon yms.....ja on kevyet työntää.
niitä löytyy käytettynäki aika paljon suht edulliseen hintaan jos ei välttämättä uusia halua....
 
tuplarattaat
Meillä on ollut vähän aikaa käytössä I`coo Platon 6 air merkkiset peräkkäin istuttavat tuplat. Olen tykännyt kovasti. Meillä krtiteerinä oli, että myös isommalle (vauvan syntyessä 1,5 vuotias) täytyy olla tilaa. Meillä poitsu on nimittäin melkoinen järkäle ikäiseksieen (n.15 kg, 88 cm)

Noissa I´coon vaunuissa ehdotonta plussaa on kapeus ja kääntyvät etupyörät. Vaunuista saa myös todella näppärästi yksikkö menopelit, joilla olen vauvan kanssa ollut kahdestaan liikenteessä. Miinuksena on kova hinta (ainakin Suomesta ostettuna (www.lastenturva.fi). Me tilasimme vaunut Saksasta (www.kidsroom.de) ja vaunut olivat siellä paljon halvemmat. Miinuksena on myös tavarakorin käyttäminen, joka on hankalaa, kun molemmat istuimet ovat paikoillaan. Vaunut ovat hyvät työntää, vaikka meillä istuu isompi lapsi etummaisena.

 
papuski harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 13:17 tuplarattaat kirjoitti:
Meillä on ollut vähän aikaa käytössä I`coo Platon 6 air merkkiset peräkkäin istuttavat tuplat. Olen tykännyt kovasti. Meillä krtiteerinä oli, että myös isommalle (vauvan syntyessä 1,5 vuotias) täytyy olla tilaa. Meillä poitsu on nimittäin melkoinen järkäle ikäiseksieen (n.15 kg, 88 cm)

Noissa I´coon vaunuissa ehdotonta plussaa on kapeus ja kääntyvät etupyörät. Vaunuista saa myös todella näppärästi yksikkö menopelit, joilla olen vauvan kanssa ollut kahdestaan liikenteessä. Miinuksena on kova hinta (ainakin Suomesta ostettuna (www.lastenturva.fi). Me tilasimme vaunut Saksasta (www.kidsroom.de) ja vaunut olivat siellä paljon halvemmat. Miinuksena on myös tavarakorin käyttäminen, joka on hankalaa, kun molemmat istuimet ovat paikoillaan. Vaunut ovat hyvät työntää, vaikka meillä istuu isompi lapsi etummaisena.

HEI! Minäkin löysin tuolta saksalaisilta sivuilta mielenkiintoiset rattaat. Miten sieltä tilataan ja paljonko on postikulut? Miten pitkä toimitusaika? Kiitos jo vaivaudut vastaamaan.!!!!!
 

Yhteistyössä