Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

  • Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
TÄYSIN KUSETUSTA AINAKIN MEILLE MYYJILLE JOILLA ON ARVOKKAITA ESINEITÄ MYYTÄVÄKSI TAI KALLIITA MERKKIVAATTEITA MYYTÄVÄKSI. KANNATTAISI ENSIN LUKEA KYSEISEN KUSETUS NETTIKIRPPIKSEN OHJEET KUKA HULLU ANTAA KALLIISTA TAVAROISTAAN JONKUN ULKOPUOLISEN TAHON PUDOTTAA MÄÄRÄTYN AJAN KULUESSA 20% POIS MYYNTIHINNASTA JA JOS TUOTE EI MENE VIELÄ SENKÄÄN JÄLKEEN KAUPAKSI NIIN VOIT LUNASTAA KYSEISESTÄ PALVELUSTA OMAN KALLIIN MYYNTIKOHTEESI. JA JOS ET LUNASTA NIIN TÄMÄN NETTIKIRPPIKSEN PITÄJÄT KYLLÄ PITÄVÄT HUOLEN ETTÄ KALLIS MYYNTIESINEESI SAA NK HYVÄN KODIN.JA RAHAT TÄMÄN NETTIKIRPPIKSEN PITÄJILLE.IHME MAA TÄMÄ SUOMI ETTÄ TÄÄLLÄ SAA PERUSTAA TIETTY TAHO JOKA OMISTAAA KAIKKI SUOMEN NETTI KIRPPUTORIT NÄITÄ ROSVOUS KIRPPUTOREJAAN.ITSE EN AINAKAAN RUPEA TÄLLAISEN KUSETUS KIRPPUTORIN UHRIKSI.JOS JOKU OIKEASTI TUONNE MYYTÄVÄKSI JOTAIN LAITTAA NIIN KYLLÄ NOILLA HINNOILLA TAVARA ON JOKO SUORAAN ROSKIKSESTA KERÄTTYÄ TAI MUUTEN LAITONTA.SUOMEEN PITÄISI SAADA REHELLISIÄ NETTIKIRPPUTOREJA KUTEN TRADERA JA EBAY JA JOS IHMINEN ON NIIN AVUTON ETTÄ PITÄÄ ULKOPUOLISEN TAHON VARASTOIDA JA NUUSKIA MYYTÄVÄT MYYNTIKOHTEET EIKÄ ITSE OSAA POSTIN KAUTTA LÄHETTÄÄ MYYTÄVIÄ TUOTTEITAAN LÄHETYSNUMERON KANSSA MIKÄ MUUTEN ON HALVEMPAAKIN KUIN TÄSSÄ KUSETUS KIRPPIKSESSÄ TAI ON VAINOHARHAINEN EIKÄ USKO MYYJIEN KUVAUKSIIN JA MYY NTIKOHTEIDEN KUVIIN.NIIN SILLOIN KANNATTAA OSTAA SUORAAN KAUPASTA. TÄMÄ KIRPPUTORI ON SIIS NIIDEN SUOMALAISTEN EDUNVALVOJA JOTKA EIVÄT OSAA MUUTEN TEHDÄ KAUPPAA.HUH HUH .
 
vierailija
TÄYSIN KUSETUSTA AINAKIN MEILLE MYYJILLE JOILLA ON ARVOKKAITA ESINEITÄ MYYTÄVÄKSI TAI KALLIITA MERKKIVAATTEITA MYYTÄVÄKSI. KANNATTAISI ENSIN LUKEA KYSEISEN KUSETUS NETTIKIRPPIKSEN OHJEET KUKA HULLU ANTAA KALLIISTA TAVAROISTAAN JONKUN ULKOPUOLISEN TAHON PUDOTTAA MÄÄRÄTYN AJAN KULUESSA 20% POIS MYYNTIHINNASTA JA JOS TUOTE EI MENE VIELÄ SENKÄÄN JÄLKEEN KAUPAKSI NIIN VOIT LUNASTAA KYSEISESTÄ PALVELUSTA OMAN KALLIIN MYYNTIKOHTEESI. JA JOS ET LUNASTA NIIN TÄMÄN NETTIKIRPPIKSEN PITÄJÄT KYLLÄ PITÄVÄT HUOLEN ETTÄ KALLIS MYYNTIESINEESI SAA NK HYVÄN KODIN.JA RAHAT TÄMÄN NETTIKIRPPIKSEN PITÄJILLE.IHME MAA TÄMÄ SUOMI ETTÄ TÄÄLLÄ SAA PERUSTAA TIETTY TAHO JOKA OMISTAAA KAIKKI SUOMEN NETTI KIRPPUTORIT NÄITÄ ROSVOUS KIRPPUTOREJAAN.ITSE EN AINAKAAN RUPEA TÄLLAISEN KUSETUS KIRPPUTORIN UHRIKSI.JOS JOKU OIKEASTI TUONNE MYYTÄVÄKSI JOTAIN LAITTAA NIIN KYLLÄ NOILLA HINNOILLA TAVARA ON JOKO SUORAAN ROSKIKSESTA KERÄTTYÄ TAI MUUTEN LAITONTA.SUOMEEN PITÄISI SAADA REHELLISIÄ NETTIKIRPPUTOREJA KUTEN TRADERA JA EBAY JA JOS IHMINEN ON NIIN AVUTON ETTÄ PITÄÄ ULKOPUOLISEN TAHON VARASTOIDA JA NUUSKIA MYYTÄVÄT MYYNTIKOHTEET EIKÄ ITSE OSAA POSTIN KAUTTA LÄHETTÄÄ MYYTÄVIÄ TUOTTEITAAN LÄHETYSNUMERON KANSSA MIKÄ MUUTEN ON HALVEMPAAKIN KUIN TÄSSÄ KUSETUS KIRPPIKSESSÄ TAI ON VAINOHARHAINEN EIKÄ USKO MYYJIEN KUVAUKSIIN JA MYY NTIKOHTEIDEN KUVIIN.NIIN SILLOIN KANNATTAA OSTAA SUORAAN KAUPASTA. TÄMÄ KIRPPUTORI ON SIIS NIIDEN SUOMALAISTEN EDUNVALVOJA JOTKA EIVÄT OSAA MUUTEN TEHDÄ KAUPPAA.HUH HUH .
Suomessa on Traderan ja eBayn kaltainen nettikirpputori ja sitä kutsutaan nimellä Huuto.net.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
vierailija
Kuulostaa lähes koko tämä ketju ko. firman kirjoittamalta mainokselta. Hyvin vähän mitään kritiikkiä kovin uutta ja vielä aika tuntematonta firmaa kohtaan ja epäillyttävän paljon "pelkkää positiivista sanottavaa!"... Itse en tuonne missään tapauksessa ainakaan lähettäisi mitään hyväkuntoista merkkitavaraa, korkeintaan oikeasti sellaista tavaraa, josta ei juuri tuloja muutenkaan odottaisi... Jos tuolta koittaa hakeakin jotain merkkituotetta niin kovin on hiljaista... Eipä ole valikoima/systeemi kyllä omaan makuun. Pysyttelen edelleen fb-kirpuilla, huutonetissä ja torissa. Fb:ssä ja huutonetissä muistaa vaan myyjänä odotella maksut ennen kuin mitään postittaa ja tori.fin kautta myyn isommat tavarat niin, että saa tulla noutamaan ja samoin ostan torin kautta vain noudettuna.
 
vierailija
Itse en ole vielä kokeillut kyseistä puljua, vähän mietityttää miten pysyy pidempään pystyssä, kun ottavat vain tuon euron/tuote. Ettei sitten jää rahat ja tuotteet jonain päivänä sinne..
 
vierailija
Paljonko yleensä kirpputoripöytä/hylly maksaa €/kk ?

Mietin tässä että veisinkö tavaraa kirppikselle vai kokeilisinko vähänkäytettyä.
Riippuu kovasti paikkakunnasta, toki myyjien hintatasokin riippuu sit siitä miten kallis vuokra on. Espoossa 40e/vko on tyypillinen ja myynnistä vielä joku pieni prosentti provikkaa. Pikkukaupungissa varmaan 25 eurollakin voi pöydän saada viikoksi.

Kirppispöytää potää käydä lähes päivittäin siivoamassa ja lisäämässä tavaraa. Jos pöydän vaan tunkee täyteen vaatetta ei kukaan sieltä mitään löydä ja parin päivän jälkeen vaatteet seilaa lattioilla. Sinänsä siis tuosta vähänkäyteystä voi olla lopulta pienempi vaiva, toki tuottokin jää ehkä pienemmäks.
 
vierailija
Riippuu kovasti paikkakunnasta, toki myyjien hintatasokin riippuu sit siitä miten kallis vuokra on. Espoossa 40e/vko on tyypillinen ja myynnistä vielä joku pieni prosentti provikkaa. Pikkukaupungissa varmaan 25 eurollakin voi pöydän saada viikoksi.

Kirppispöytää potää käydä lähes päivittäin siivoamassa ja lisäämässä tavaraa. Jos pöydän vaan tunkee täyteen vaatetta ei kukaan sieltä mitään löydä ja parin päivän jälkeen vaatteet seilaa lattioilla. Sinänsä siis tuosta vähänkäyteystä voi olla lopulta pienempi vaiva, toki tuottokin jää ehkä pienemmäks.
 
vierailija
Jos oikein ymmärsin, vähänkäytetyssä myyminen on muuten ilmaista, mutta tuotteiden lähettäminen maksaa 6.90€. Sitten jos haluaa ne tuotteet takas, jotka ei mene kaupaksi, maksaa toiset 6.90€. Eli kulut yhteensä 13.80€.
Toisaalta jos myyntituloja ei tule niin paljon kuin tavallisella kirppiksellä, niin lopputulos on sama, koska myyntikulut on paljon pienemmät.
 
No minä ainakin laitan sinne myyntiin vain itselleni tarpeetonta ja väärän kokoista vaatetta. Samoin lapsille pieniksi jäänyttä vaatetta. Mulle on aivan sama, saanko myytyä siellä kaikkea vai en. Jos loput menevät suomen punaiselle ristille, sehän on vain hyvä asia.
 
vierailija
On kyllä kivan näköistä tavaraa tuolla Emmyssä! Ja ihan kohtuuhintaankin. Itse tykkään erityisesti siitä, että ainakin kuulemani mukaan tuotteiden kuntoluokitus on rehellinen ja myyntiin kelpuutettu tavarat laadukkaita. Myös siitä, että jos tuote ei sovikaan, sen voi palauttaa. Ja tuo myyntikin vaikuttaa tosi kätevältä, sillä itse ainakin haluan vain hankkiutua turhista tavaroista eroon, enkä edes yritä tienata niillä voittoa. Tottakai ottavat osan tuotosta myös itselleen, sillä hehän näkevät kaiken sen vaivankin: ottavat kuvat ja perustavat tuotteen sivuille. Itse ei vissiin tarvitse kuin postittaa tavarat sinne. Onhan myös tavallisella live-kirpparillakin näitä "avaimet käteen-palveluita" ja nekin ottavat 50% voitoista. Tuollaista kirpputoria toivoisin myös muille kodin turhille tavaroille, koska myyjälle se vain on niin helppo. Ja sehän on ihan kiva juttu, että noilla laitetaan hyväntekeväisyyteen turhat tavarat! Menevät jollekin tarpeeseen, jos niitä ei kukaan osta :)
 
vierailija
Ihan höpö business.
Toimii jenkeissä jossa riittää et pystyy kusettamaan 0,1% ja ison väkimäärän takia toimii.

Jos myy kamojansa ihan vain sen takia et voi mediaseksikkäästi sanoa myyvänsä ja kierrättävänsä ja sillä saako tavaroista mitään rahaa on sivuseikka, niin sinne vain.

Joka hetki syntyy uusia huijattavia !

Tällä kirppisjätkällä on näitä veivauksia muitakin.
Esim. kauppa jossa ostaja saa päättää hinnan !!!
Oujee nyt on halpaa...laitat hinnaksi 0,00e ja saat halvalla.
Paitsi että toimituskulut on sitä luokkaa että tyhmempikin tajuaa että tuotteen hinta on rakennettu toimituskujen sisään.
Esim. littana Nivea purkki 0,00e ja t.kulut 5,90e.
Tulee tietty kirjeessä kotiin eli todellinen lähetyskulu +1e.
Aika kallis tämä ilmainen purkki.
 
vierailija
Minusta Emmyssä on hyviä äitiysvaatteita ja naistenvaatteita; ehkä hinta välillä vähän kallis mutta merkkihän maksaa ja edullisempaa kuitenkin kun fb-kirppiksillä.
Noita äitiysvaatteita olen tuolta ostanut ja pop:ia.
 
vierailija
Itse kauhistelin samaa, koska SPR vihoviimeinen taho, jonne haluaisin lahjoituksen tehdä! :(

Siellä saa nyt valita kolmesta hyväntekeväisyysvaihtoehdosta, mille haluaa. Yksi oli kai kirkon ulkomaanapu, toinen joku lastentuki ry tai vähävaraiset lapset tai vastaavaa, ja kolmas spr.

hyvin on toiminut ja mennyt tavaraa kaupaksi, kun laitoin. Luotettavaa ja hyvää palvelua. kaikesta saa tiedon nopeasti.
 
vierailija
http://emmy.fi/myyjalinkki/2305


No mä päätin kokeilla sitä Emmyä kun löysin muutaman sinne soveltuvan vaatteen. Huonosti vaan menee sielläkin kaupaksi. Vähänkäytetyllä on mennyt paremmin tähän mennessä, kun hinnat saa laittaa itse, ja muitakin vaatemerkkejä. Emmy on aika tarkka merkeistä.
Emmyllä ei ole yhtä hyvää palvelua, kuin Vähänkäytetyllä. Eivät ilmoittele, mitkä vaatteet meni muualle ja jos yhätkkiä jokin vaate on hävinnyt myynnistä. Minne? Tietoa ei tule juuri mistään, ei päivityksiä. Vain omista kampanjoistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75

Yhteistyössä