Kokemuksia? Voiko olla ovisilma, mutta ei ovista??

Tässä haaveillaan ensimmäisestä, mutta pillereiden lopettamisen jälkeen ei oikeen meinaa saada selvyyttä omaan kiertoonsa... Ekat menkat tuli kp 45, jolloin ovislima n.10 pv ennen menkkoja. Sit niiden jälkeen tuli ovislima kp 18, mutta menkkoja ei näkyny ei kuulunu! Nyt sitte kp 62 alkoi menkat. Eli onko ehkä niin, ettei mulla ollukaan ovis tuolloin kp 18. Kun joka paikas sanotaan, ettei kierto sen jälkeen pitäis pitkittyä, vaan kierto pitkittyy ennen ovista.. Raskaustestejäkin kyllä toiveikkaana tein, mutta negaa olivat. Pitäisköhän tässä nyt ottaa ovistestit avuksi? Kertokaa te kokeneet voiko pelkkään ovislimaan luottaa??
 
Heips, 'paras' tapa oviksen havaitsemiseen on yhdistää, limojen tarkkailu, ovistestit ja lämpöjen mittaus joka aamu samaan aikaan. Ovistesteillä huomaa koska ovis on tulossa, lämmöt kertovat että ovis on tapahtunut ja hedelmällinen lima vielä vahvistaa ovista ja pitää simpat hyvin hengissä :) Itse plussasin kun noi kaikki kolme oli selvästi 'parhaimmillaan' ja pupuilut osui oikeille kohdille. Sitä edellisessä kierrossa havaitsin 2krt limat, joten en olisi pelkästään limojen varala tiennyt ovista.
Toivottavasti näistä kokemuksista oli jotain 'apua'
 
Jos sulla on ovulaatio, niin menkat alkaa siitä n. 2 viikon päästä, eli sulla ei varmaan ole ollut ovulaatio kp 18, kun menkat on alkaneet vasta noin myöhään. Mulla on kanssa pillerien jälkeen kierrot megapitkiä, mutta siloin, kun olen ovulaation bongannut (tikkujen avulla), niin siitä pari viikkoa ja menkat on alkaneet. Eli se alkuvaihe tosiaan pitkittyy jostain syystä, ei loppu.
 
Minä en ainakaan enää tiedä, mihin luottaa, kun limat ovat aina olleet tosi selvät, mutta ovistestit näyttävät vaan aina negaa!

Itse olen ajatellut, että ehkä se limaneritys ei sittenkään ole riippuvainen oviksesta vaan vain mahdollistaa sen. Eli vaikka limat tulevat joka kuu, minulla ei ovulaatiota siltikään tapahdu.

Tämä siis vain minä ja minun luulotteluni! Sinuna tuhlaisin niihin ovistikkuihin ja tikuttelisin niinä parhaina limapäivinä ihan varmuuden vuoksi - onnea metsästykseen! =)
 
Ehkä mun täytyy kokeilla tikutella, niin saan varmuuden oviksesta :) Olin vaan niin siinä luulossa, että ovis oli ihan selkee, kun noita limoja ei pillereiden aikana koskaan ollu ja kun ekas kierros sitte tuli niistä 10 päivän päästä menkat... Mutta olis kai se liian yksinkertaista, jos omaa kroppaa olis niin helppo tulkita ;) Kiitos teille kaikille!!! Kun nyt jaksais olla kärsivällinen tässä yrittämisessä... :)
 

Yhteistyössä