Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

Siis kyseessä on clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti?

Pakkauksessa on muistaakseni seitsemän testiliuskaa, mutta en tiedä saako niitä mistään ostettua lisää.

Mulla näytti ovista kahden päivän ajan, mutta saa nähdä kuinka käy lopputuloksen..
 
mä oon kuullu et pitää aina ostaa uus testi ni siks en innostunu tost digitaalisest ko niin kallis ois jos ei liuskoi vois ostaa mistään tai et se ois tollein vähä niinko kestakäyttönen eli seittemän testiä ja sit roskikseen.. en sit tiedä oonko kuullu iha höpö höpö juttuja :p
 
bongasin oviksen tuolla testillä (digitaalinen ovulaatiotesti) ja siinä oli 7 liuskaa.Lisää ei saa muuta kuin ostamalla koko laite pakkaus uudestaan.Näytti hyvin selväst oviksen ja tärppäsi heti :heart: nyt rv 8+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebbe:
Mulla on myös se digitaalinen ovulaatiotesti, tämä hedelmällisyysmonitori on tarkempi (ja kyllä kallis, joten siksi kysyn josko kellään on kokemuksia siitä).
:whistle: :whistle: mulla on toi laite käytössä parhaillaan kun kuumeilen viidettä :whistle: :whistle: siinä monitori-pakkauksessa ei ole testipuikkoja mukana vaan ne täytyy erikseen ostaa. olikohan nyt 20kipaleen paketeissa :)
onks se ollu mulla nyt kolmatta kiertoa.

**MUOKS**kyse ei ole siis siitä 7 testin ovulaatiotestistä***
 
olin alussa äimänkäkenä ett miten se toimii kun mulla oli ulkomaalaiset ohjeet vaan mukana. luulin ett senku kusasee tikkuun niin se on siinä mutta eipä ookkaan:

käyttö pitäisi aloittaa täydestä kierrosta eli sitten kun sun menkat alkaa.asetat masiinaan kp 1 silloin. esim. jos menkat alkaa klo 11 aamulla ja menet asettamaan kp1 silloin niin voit tehdä sen testin ainoastaan +-kolme tuntia tosta eli aikaisintaan klo 8 aamulla ja viimeistään klo 14 iltapäivällä välisellä ajalla. et muulloin. testejä se rupee kysymään jo kp6 ja sit siitä niin kauan ett se hokaa sen oviksen. mulla on kahdesta kierrosta löytynyt ne mutta yhdestä ei....
 
Löydä useampia hedellmällisiä päiviä.
Clearblue Feriliteettinäyttö auttaa sinua löytämään päivät kuukausikierrossa jolloin sinulla on suurin mahdollisuus tulla raskaaksi.

. lisää mahdollisuuksiasi tulla raskaaksi 89%:lla
. rekisteröi sekä LH:n että estrogeenin virstassasi
. helppo ja varma käyttää
. löytää usean hedelmällisen päivän
. sopii naisille, joidenka kuukautiskierto on 21-42 päivää
. vastaus näkyy digitaalisesti joten sitä ei tarvitse tulkita

Useimmilla naisilla on 1-5 päivän välinen korkea hedelmöittymiskausi ja kahden päivän maksimaalinen feriliteetti. Tämä keino on täysin luonnollinen ja helppo käyttää: Pidät vain testiliuskaa virtsassasi ja asetat testiliuskan näyttöön joka rekisteröi ja näyttää sinun henkilökohtaisen hedelmöittymisstatuksen. (jokaisen näytön mukana seuraa yksityiskohtainen käyttöohje)

Clearblue Feriliteettinäyttö nostaa mahdollisuuden tulla raskaaksi 89 %:lla.
Saat vastauksen joka 99%:n varmuudella rekisteröi LH-nousun. Tutkimukset ovat osoittaneet että naisilla jotka käyttävät Clearblue Feriliteettinäyttöä on mahdollisuus tulla raskaaksi 89% kahden ensimmäisen kuukausijakson aikana*.

Kehitystä kotona
Ero ovulaatiotestiin on että Clearblue Feriliteettinäyttö rekisteröi sekä LH:n että estrogeenin aamuvirtsassasi. Tämä tarkoittaa sitä, että testi voi identifioida useamman hedelmällisen päivän. Clearblue Feriliteettinäyttö sopii naisille joiden kuukausikierto on 21-42 päivää.

Ei ole epätavallista että raskaaksi tuleminen kestää hieman
Suurinpiirtein yksi kymmenestä parista kohtaa ongelmia matkalla. Syitä voi olla monia, mutta joskus on kyse siitä että naisen hedelmöittymispäivät jäävät osumatta. Nyt on tarjolla kehittyneitä apuvälineitä jotta onnistuu paremmin. Ja täten myös kasvattavat mahdollisuuksia tulla raskaaksi!

Muutama harva päivä
Kerran kuussa, tavallisesti noin 12-16 päivää ennen seuraavia kuukautisia, munasolu kehittyy ja ovulaatio tapahtuu.
Itse ovulaatio, eli kun munarakkula puhkeaa ja kulkee munajohdinta pitkin, tapahtuu LH:n (luteinisoiva hormoni) nousu. Munasolu elää vain noin 24 tuntia itse ovulaation jälkeen, ja miehen siitinsolut voivat vain elää muutaman päivän. Jos tahdot tulla raskaaksi on sinulla oltava yhdyntää ovulaation aikana olevina päivinä. Minä näistä päivistä, riippuu naisesta naiseen, sekä kierrosta kiertoon.

Näyttää kuinka juuri sinä toimit
Clearblue feriliteettinäyttö näyttää kiertopäiväsi, feriliteettistatuksesi seuraavan 24 tunnin aikana ja testipäivänä. Yhteensä voit kerätä tietoa korkeintaan kuuden kierron jaksosta, joka auttaa sinua ymmärtämään kuinka kehosi toimii. Vastaus näkyy digitaalisesti, eikä sitä näin ollen tarvitse tulkita.

 
oliks toi laite jotain 170egee ja noi testipuikko paketit n.35egee /20kpl

*muoks* elikkäs toi aloitussetti:toi laite + 20kpl tikkuja on jotain 200egen luokkaa. kerranhan se kirpasee,sen jälkeen ei tarvi ostaa kun uusia tikkuja.
 
no onneksi tuli hommattua. mullakin ois menny niitä digitaalisia yhdessä kierrossa varmaan parikin pakettia kun oli/on niin epäsäännöllinen kierto. no nyt kyllä näyttää tasaantuneen ja lyhentyneen joka kerta ja toivottavasti pysyyki siinä. mut saattaahan tääki kierto olla taas jotain lähemmäs 40päivää....saa nähä millon oviksen bongaan :whistle:
 
Ohoh, onpa koneella hintaa. täällä Italiassa myydään sellaista Persona-nimistä konetta, jota myydään apteekeissa hintaan 97? (mukana 24 testiliuskaa,eli ekan kuukauden tarpeet), sitä käytetään sekä ehkäisyyn, että sitten tietenkin toisinpäin oviksen metsästykseen, samalla menetelmällä kuin tuo clearbluekone. Personaa myytiin ainakin vanhan markan aikoihin myös Suomessa. Miksi ette pyydä apteekkianne tilaamaan niitä, kun ainakin Italiassa maksavat tosiaan "vain" 97??
 
EMMÄ TIIJÄ PYSTYYKÖ APTEEKKI TILAAMAAN. ULKOMAILLA OLI PALJON ERILAISIA CLEARBLUEN NOITA TESTEJÄ JOISSA LUKIKIN SITTEN ETTÄ EI SAATAVANA SUOMESSA???MIKSIKÖHÄN NOIN,MIKSI NIITÄ EI OLE SUOMESSA SITTEN JOS MUUALLA??SITÄ OON IHMETELLY. POSTIKULUTKIN NOISSA AINA SIKAKALLIIT,OISKO TOHONKIN TULLU JOTAIN KYMPPI TAI PÄÄLLE :eek:
 

Yhteistyössä