Kokkolalaisten uusi tapaamiinen??

Elikkä aattelin uuden ketjun avata ku toi toinen on jo niin pitkä ja sehän liitty tän päiväseen! ;)
Nyt uutta tapaamista kehitteleen. Eli nyyttäri meiningillä lähettäs liikkeelle ja sit kuka haluu pitää nyt seuraavan ja millon? Päivämääriä kehiin? Mietitään sitte mitä kukaki tuo ku päivä lyödään lukkoon. Haittaako vaikka menee maaliskuun alkuun ku tää kuukaus on niin lyhyt??
=)
IDEOITA,AJATUKSIA,YM.YM.
 
hennis
passaisko Kokkolan mammoille tapaaminen seuraavaksi täällä Kalajoella? joko meillä tai Hannella? otakaahan kantaa =) Sopis hyvin se maaliskuun alussa ainaki mulle mutta mietitään tää on vaan mun ehotus. =) :) Niin tai sitte Saparolla ekaks ne rääppiäiset ja sitte täällä Kalajoella.... =) treffattas meillä tai Hannella. =)

 
Siirsin ehdotukseni tuosta vanhasta ketjusta myös tähän:

Meidän neitillä on yks vee synttärit 27pvä päivä että jos kiinnostaa niin meille voitais kokoontua silloin maanantaina rääppijäisiin. Silloin mulla olis jotain tarjottavaa jos ei vieraat syö kaikkea ja huusholli pitää siivota synttäreiks niin silloin vois olla suht koht siistiä että kehtaan teidät kylään pyytää Ja meillä on remontti pahasti vielä kesken joten silleen sinisten silmälasien takaa katsokaa.

Mutta mulle käy myös tavata siellä Kalajoella =) Mikä muille paras vaihtoehto?
 
Ainahan ne rääpiäiset käy :p Leivokki sitte runsaasti mun pitää syödä kahen eestä!! ;) :whistle:
No mut tullaan vaan teille sillon ja jos sattuu että joku on reissussa niin sovitaan täs samas syssys heti se seuraava tapaaminenki.
 
SnowFairy
Hienoa, heti uutta tapaamista kehiin! =) Mulle käy kyllä Saparon ehdottama päivä, ainakin näillä näkymin. Juu, ja ilman muuta meillekin saa sitten tulla joskus. Tykkään leipoa mutta tartten aina jonkun syyn, ja tässä olis.. :p
 
Minä ilmoitan että 24-26.2 emme ole paikalla vaan lähdemme Joensuussa käymään.Samoin 21pv on päivä joka ei oikein sopisi.Mutta muut päivät helmikuun lopusta ja maaliskuun alusta näillä näkymin on sopivia.
 
Huomenta! Mitäs tänne kuuluu? Tuossa kurkkasin ulos ja ei siellä niin kamalalta näyttänytkään mitä sää ennuste antoi ymmärtää. Että jos nokkansa uskaltais sinne pistää.

Sovitaanks sitten että tuutte meille 28pvä =)
 
Kukkuuu onpas tällä palstalla ollut tänään hiljaista :attn: vai olenks mä vain liian äänekäs :snotty: No sainpas neitokaisen tuossa nukkumaan ja isäntä kans meni niin nyt on taas aikaa olla täälläkin. Huusholli on kyllä hyrskyn myrskyn kun olin itse tuossa neljä tuntia iltasella pois niin meidän "lapset" oli vähän täällä leikkinyt =) No ajattelin että huomenna olis suursiivous päivä, jos vain ilmat sallii mattojen viemisen ulos :p että selitys valmiina jos ei jaksakkaan :whistle:

Huhuuu ei edelleenkään ketään

:wave: :attn: :attn: :whistle: :whistle: :LOL: :LOL:

 
hennis
Täällä ollaan Huomenta vaan!Kädet kipiänä siitä jumpasta. =) Tietää tehneensä jotaki ainaki. =) Joo mutta nyt neitille puurua laittamaan palataan juttuun taas. =) :wave:
 
SnowFairy
Huomenta!
Hohhoijaa, täällä ollaan kipeänä :\| ja ihan pönttö olo. 3 kk neuvola tänään edessä. Äitiä jännittää pistäminen, toivottavasti ei tarvittais suppoja....
Nyt on mentävä ellei halua yöpaidassa lähteä neuvolaan :p
Mukavaa päivää teille! =)
 
Huomenta tai melkein päivää! Meillä kans oli isännän kans aamulla vähän kurkut karheena, saa nähdä iskeeko flunssa kunnolla päälle :snotty:

Just syötiin potut tuossa ja neiti lähtee kohta päikkäreille. Tämä äiti ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa siivoomaan :D Pitää laittaa tietokone kiinni ettei vahingossa eksy tänne. Eli palataan asiaan iltasella.
 
Helllöy vaan kaikille! :p
Kyllä kyllä uutta tapaamista kehiin. Mutta täs on nyt sellanen juttu että mulla voi olla tosi vaikeeta päästä minnekkään kokkolan ulko puolelle. Auto kun on sellane et välil toimii ja välil ei... \|O
Ja mulle kävis oikeestaan vasta huhtikuun puolella kun ollaan 27.2-5.3. leirillä, 11.-13.3. koulutuksessa ja siitä sitten seuraavat kaks viikkoo äitin luona Salossa käymässä.... Että mä pääsen tosiaan sitten vasta huhtikuussa... :( :(
Mutta kaippa sitä voitais sillonkin treffata vaikka te nyt sitten treiffaisisittekin jo loppukuusta tai maaliskuussa?

Nii ja sitten voisitte tulla meillä käymään kun mä olisin vissiinkin tosiaan järkkäämässä tällasia lastenvaatekutsuja. Ne menee tosiaan sinne huhtikuun puolelle, et jos teitäkin kiinnostais?
 
Hyvvee päivää tännekkin päin! Onks kaikki ollut eilen auringonpaisteessa =) kun ei yhtään viestiä eiliseltä. Mekin innostuttiin eilen isännän ja neidin kanssa niin että käytiin kahden tunnin lenkki ja nyt on jalat vähän vetelät. Tänäänkin hyvä ilma mutta taitaa jäädä tuohon pihalla olemiseen vain. Mutta hyvää sunnuntain jatkoja ja palaillaan taas.

Iicca: jos tapaamisia sovitaan Kokkolan ulkopuolelle ja mä olen tulossa niin kyydillä pääsee. Mulla ISO farmariauto niin varmaan mahdutaan. Jos sulla vaan on neidille turvaistuin =)
 
hennis
Päivää päivää olin eilen ripsalla ton Hannen kans niin vähä menny elpymiseen tämä aamu ja päiväki. Mutta kyllä tämä tästä pikkasen väsy olo vaan. =) Juu mutta palaamme asiaan taas! =) :wave: Hyvää ystävänpäivää tännekki mammoille!! :flower: :heart: =)

 
No niin nyt ollaan isännän kans täällä pienessä flunssan poikasessa ja tuntuu että pahenee vain :snotty: Saa nähdä milloin neitiin iskee.

Olipas mulla asiaakin kun tänne pistäydyin eli
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ
uusille ystävilleni näin etukäteen :heart: :heart: :heart:
(toivottavasti ollaan ystäviä :kieh: )
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 22:34 Saparo79 kirjoitti:
No niin nyt ollaan isännän kans täällä pienessä flunssan poikasessa ja tuntuu että pahenee vain :snotty: Saa nähdä milloin neitiin iskee.

Olipas mulla asiaakin kun tänne pistäydyin eli
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ
uusille ystävilleni näin etukäteen :heart: :heart: :heart:
(toivottavasti ollaan ystäviä :kieh: )
Kiitos kiitos samoin sinne =) :heart: :flower: Ollaan toki ystäviä uudet ystävät tervetulleita!! =) =) :heart:
 
Heissulivei tännekin ja HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ uusille ystäville! !

Oon ollu lähestulkoon nettipimennossa taas kun isäntä oli viikon kotona, aika menee niin nopsaan aina kun on kotona ettei juuri kerkee koneella istumaan. Mutta nyt taas kun on viikon poissa niin kerkee muutaman sanasen tänne raapustamaan.

Pikkasen myöhään vielä kiittelen kovasti sitä tapaamista, se onnistui hyvin ja oikein mukavia mammoja olitte kaikki.

Nyt äkkiseltään en muista miten se uusi tapaaminen oli sovittu mutta tulen kyllä paikalle jos vaan pääsen. Nyt sitten te kaikki jotka pääsette ja innostutte tulemaan niin pidän EveLace alusvaate-esittyn nyt tulevana sunnuntaina 20.2. klo 15. Jos innokkaita on tulemaan niin laittakaa yv:tä niin annan ajo-ohjeet (asutaan siis tässä Kalajoen kupeessa). Ja tosiaan jos innokkaita on tulemaan voittehan sopia kimppakyytiä että saa autot täyteen. Mitään ostopakkoa ei tietenkään oo että jos EveLace on outo niin eikun mukaan vaan katsomaan mitä sisältää. Ja ilman muuta meille voi tulla myös niin että ottaa lapset mukaan jos ei muuten pääse.

Meillä neiti taisi herätä päikkäreiltään että täytynee mennä kattomaan herääkö sieltä hyväntuulinen pikku neiti..

Mutta siis vielä kerran Hyvää Ystävänpäivää!!
 
Pakkaspäivää tännekkin. Mukava ilma tuolla ulkona vaikka vähän kylmä mutta ajateltiin neitin kanssa mennä päikkäreitten jälkeen lyhyelle happihyppelylle ulos kuitenkin. Vaatetta päälle niin eiköhän siellä vähän aikaa tarkene =)

Mitäs muille kuuluu? Oliks se Hanne joka oli järjestämässä jotain alusvaateesittelyä? Mun kuitenkin pitää jättää väliin kun mun pappalla silloin pirskeet niin täytyy lähtee sinne munttaan kakkua =) Mutta käykää muut ostamassa miehillenne silmäniloa =)
 
Kukkuu taas, onpas tämä meidän ketju hiljainen kun tippuu vain alaspäin :/ Eiks muut mammat käy täällä vai eiks oo asiaa. Mä taidan olla liian aktiivinen kun katsoin noita viestieni lukumäärää.

Sain neitin kerrankin ajoissa yöunille ja isäntäkin lähti koisimaan. Onks täällä ketään muuta paikalla juttuseuraks. Mesekin on päällä mutta hiljaista on sielläkin :p
 
hennis harmaana
Täällä ollaan. Huh kohta alkaa se koe oon koulussa. :/ Jospa se hyvin menis. Pitäkää peukkuja! Mutta eipä tässä palataan juttuun taas kirjotan paremmalla ajalla lisää. =) :wave:
 

Yhteistyössä