koko yö hirveitä painajaisia.. :(

ei tullu hirveemmin nukuttua... |O heräilin monta kertaa ja kun jatkoin nukkumista, niin jatkui unikin.. :headwall: :headwall: :headwall: nyt on pää kipeä, olo kauhea ja poika on super pirteä..
 
siis se oli ihan sairas... ihan omituinen ja ahdistava...

en viiti koko stooria kertoa kun silloin näkisitte liikaa kipeään mieleeni.. :( heräsin hiestä märkänä unesta.. sen lisäks poika on heränny 3 kertaa, että yhteensä oon pomppinu hereillä 6 kertaa... :( ja nukkumaan menin 2200 :( on hirveä tunne kun ei halua mennä nukkumaan kun tietää painajaisen jatkuvan.. |O
 
onneksi nyt unessa ei ollu poikaa.. ne on hirveimpiä unia mitä oon nähny..
että viimeyö oli astetta kevyempi...

pojasta oon nähny niin toden tuntuista unta että oon vaan itkeny tunteja heräämisen jälkeen..

yksi on sellanen että näen unta jossa teen jotain pojalle, herään unesta ja koska uni oli niin ahdistava ja toden tuntuinen niin juoksen katsomaan onko pojalla kaikki hyvin.. havaitsen tehneeni pojalle jotain kamalaa, huudan ja siihen huutoon herään oikeasti... koska uni on niin toden tuntuinen tässä vaiheessa juoksen jo hysteerisenä pojan huoneeseen katsomaan etten ole oikeasti tehnyt mitään... poika nukkuu suloisesti niinkuin aina ja kaikki on hyvin... mutta mä itken.. eli unessa näen unta... ja hyvin toden tuntuista.. että luulen olevani oikeasti hereillä kun uni unesta herään.. |O |O onneksi en ole nähnyt tuota kuin muutaman kerran, muuten en uskaltais enää poikaa täällä pitää.. :/ :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
onneksi nyt unessa ei ollu poikaa.. ne on hirveimpiä unia mitä oon nähny..
että viimeyö oli astetta kevyempi...

pojasta oon nähny niin toden tuntuista unta että oon vaan itkeny tunteja heräämisen jälkeen..

yksi on sellanen että näen unta jossa teen jotain pojalle, herään unesta ja koska uni oli niin ahdistava ja toden tuntuinen niin juoksen katsomaan onko pojalla kaikki hyvin.. havaitsen tehneeni pojalle jotain kamalaa, huudan ja siihen huutoon herään oikeasti... koska uni on niin toden tuntuinen tässä vaiheessa juoksen jo hysteerisenä pojan huoneeseen katsomaan etten ole oikeasti tehnyt mitään... poika nukkuu suloisesti niinkuin aina ja kaikki on hyvin... mutta mä itken.. eli unessa näen unta... ja hyvin toden tuntuista.. että luulen olevani oikeasti hereillä kun uni unesta herään.. |O |O onneksi en ole nähnyt tuota kuin muutaman kerran, muuten en uskaltais enää poikaa täällä pitää.. :/ :/
hui.. kuullostaa kauhealta :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
onneksi nyt unessa ei ollu poikaa.. ne on hirveimpiä unia mitä oon nähny..
että viimeyö oli astetta kevyempi...

pojasta oon nähny niin toden tuntuista unta että oon vaan itkeny tunteja heräämisen jälkeen..

yksi on sellanen että näen unta jossa teen jotain pojalle, herään unesta ja koska uni oli niin ahdistava ja toden tuntuinen niin juoksen katsomaan onko pojalla kaikki hyvin.. havaitsen tehneeni pojalle jotain kamalaa, huudan ja siihen huutoon herään oikeasti... koska uni on niin toden tuntuinen tässä vaiheessa juoksen jo hysteerisenä pojan huoneeseen katsomaan etten ole oikeasti tehnyt mitään... poika nukkuu suloisesti niinkuin aina ja kaikki on hyvin... mutta mä itken.. eli unessa näen unta... ja hyvin toden tuntuista.. että luulen olevani oikeasti hereillä kun uni unesta herään.. |O |O onneksi en ole nähnyt tuota kuin muutaman kerran, muuten en uskaltais enää poikaa täällä pitää.. :/ :/
hui.. kuullostaa kauhealta :hug:
joo se on.. :( mut viimeyönä en ihan noin kamalaa nähny.. se vaan oli kauhea..
 

Yhteistyössä