Kokoomuksen flirttailu muukalaisvastaisuuden kassa otti uuden askeleen.

  • Viestiketjun aloittaja "Alex"
  • Ensimmäinen viesti
"oooooo"
Miten on kokoomus, otetaanko lisää rahaa pois tavallisen kansan terveydenhuollosta, mielenterveystyöstä, lapsiperheiltä ja nuorisotyöstä... mistäs otettais vähän lisää vielä pois? jos alkaa vähän lisääkin sitten tupsahtelee omista porukoista näitäkin pimahtamisia.... ennenhän nämä tapaukset oli vain persujen ym vähäisten ongelmia, joista ei tarvinnut välittää. Vain huono-osaisten ongelmia....
 
Jep, varapuheenjohtaja esitti näitä fasistisia kannanottoja joista kokoomusnuoret eivät sanoutuneet irti. Samalla linjalla jatkavat, edelleen.
Kokoomusnuoret kyllä, valitettavasti. Mielenkiinnolla odotan, kun löydät emopuolueesta vastaavia kannanottoja, sillä otsikossa ja aloitusviestissä puhut nimenomaan Kokoomuksesta, että Kokoomusnuorista. Kyseessä on kaksi täysin eri porukkaa, ja on tunnettu fakta, että Kokoomusnuorten touhut aiheuttavat emopuolueelleen lähes pelkästään päänvaivaa ja haittaa.
 
Ap.
Kokoomusnuoret kyllä, valitettavasti. Mielenkiinnolla odotan, kun löydät emopuolueesta vastaavia kannanottoja, sillä otsikossa ja aloitusviestissä puhut nimenomaan Kokoomuksesta, että Kokoomusnuorista. Kyseessä on kaksi täysin eri porukkaa, ja on tunnettu fakta, että Kokoomusnuorten touhut aiheuttavat emopuolueelleen lähes pelkästään päänvaivaa ja haittaa.
Juuri näin. Kun emokokoomus alkaa flittairemaan rasisimin ja fasismin kanssa, niin nuoriso laittaa ranttaliksi. Kun oikein villitään muukalaisvihaa niin tämä on lopputulos. Ei kannattaisi lähteä kalastamaan persujen vesillä, melko huono lopputulos.

Vieläkään ei ole yksikään kokoomuslainen poliitikko irtisanoutunut tästäkään rikoksesta. kauhisteltu on mutta onko kukaan oikeasti pahoillaan siitä, että on kokoomuslainen vaikuttaja on murhannut maahanmuuttotaustaisen?
 
Mistä te ihmiset revitte sen, että tämä uhrin maahanmuuttotaustaisuus liittyisi mitenkään tähän itse murhaan? Lyön pääni vetoa, ettei sillä asialla ole ollut mitään tekemistä tämän murhan kanssa, vaan kyseessä on ollut jotain aivan muuta ja henkilö nyt vain sattuu olemaan muualta takaisin. Itse ainakin mielelläni odotan tarkempaa infoamista motiivista yms. edeltäneistä tapahtumista, ennenkuin teen olettamuksia mihinkään tiettyyn suuntaan.
 
Ap.
Mistä te ihmiset revitte sen, että tämä uhrin maahanmuuttotaustaisuus liittyisi mitenkään tähän itse murhaan? Lyön pääni vetoa, ettei sillä asialla ole ollut mitään tekemistä tämän murhan kanssa, vaan kyseessä on ollut jotain aivan muuta ja henkilö nyt vain sattuu olemaan muualta takaisin. Itse ainakin mielelläni odotan tarkempaa infoamista motiivista yms. edeltäneistä tapahtumista, ennenkuin teen olettamuksia mihinkään tiettyyn suuntaan.
Mutta sinäkään et kiistä sitä, etteikö kokoomuslaisuudella ole asian kanssa tekemistä. Mutta kun tietää, millaisia raisisteja emopuolueessa on, ja varsinkin millaisia fasisteja kokoomusnuorissa on, niin ei tarvitse kovinkaan kummoista päättelykykyä siihen, että tajuaa mikä tähän maahanmuuttajan murhaan liittyy. Eli lisää vain Kaumaa, Rydmania, Schumania ja muita. Kyllä aina joku tarttuu ja toteuttaa sen lopullisen ratkaisun.
 
ainakin ennen
Mistä te ihmiset revitte sen, että tämä uhrin maahanmuuttotaustaisuus liittyisi mitenkään tähän itse murhaan? Lyön pääni vetoa, ettei sillä asialla ole ollut mitään tekemistä tämän murhan kanssa, vaan kyseessä on ollut jotain aivan muuta ja henkilö nyt vain sattuu olemaan muualta takaisin. Itse ainakin mielelläni odotan tarkempaa infoamista motiivista yms. edeltäneistä tapahtumista, ennenkuin teen olettamuksia mihinkään tiettyyn suuntaan.
Ainakin tähän asti maahanmuuttajia kohdannut rikollisuus on johtunut mamujen maahanmuuttotaista, ainakin jos on uskomista kukkahattuja, mutta hyvä jos tässä on nyt tapahtunut muutos, vai onko tässä kyse kokoomuksesta johtuva yksittäistapaus jota ei saa yleistää?
 
Mutta sinäkään et kiistä sitä, etteikö kokoomuslaisuudella ole asian kanssa tekemistä. Mutta kun tietää, millaisia raisisteja emopuolueessa on, ja varsinkin millaisia fasisteja kokoomusnuorissa on, niin ei tarvitse kovinkaan kummoista päättelykykyä siihen, että tajuaa mikä tähän maahanmuuttajan murhaan liittyy. Eli lisää vain Kaumaa, Rydmania, Schumania ja muita. Kyllä aina joku tarttuu ja toteuttaa sen lopullisen ratkaisun.
Voi jeesus. Et sitten osannut lukea, mitä sanoin? Mikäli, kuten oletan, naisen maahanmuuttajuudella ei ole ollut murhan kannalta merkitystä, ei ole mitään merkitystä myöskään sillä, vaikka joku ex-kokoomusjunnu olisikin maahanmuuttovastainen. En minäkään oleta, että politiikka on ollut avainkysymys ja motiivi, jos luen lehdestä, että puolueen X kunnallinen vaikuttaja on löytynyt tapettuna.
 
Ap.
Voi jeesus. Et sitten osannut lukea, mitä sanoin? Mikäli, kuten oletan, naisen maahanmuuttajuudella ei ole ollut murhan kannalta merkitystä, ei ole mitään merkitystä myöskään sillä, vaikka joku ex-kokoomusjunnu olisikin maahanmuuttovastainen. En minäkään oleta, että politiikka on ollut avainkysymys ja motiivi, jos luen lehdestä, että puolueen X kunnallinen vaikuttaja on löytynyt tapettuna.
Kappas, onko puolue jo erottanut murhamiehen? No, se ei muuta sitä, että hän oli kokoomuslainen vaikuttaja murhatessaan. Mutta etkö näe tässä sitä yhteyttä, että kun kokoomuslaiset alkavat kirjoituksillaa ja puheillaan kasvattamaan muukalaisvihaa, niin joku siihen lopulta tarttuu. Ihan samoin kävi perussuomalaisten kanssa, nyt vain pääministeripuolue on lähtenyt kalastelemaan samoille rasismin vesille. Tämä on ollut odotettavissa jo jonkun aikaa.
 
Sinä yrität joko väkisin provoilla tai kieltäydyt muuten vaan lukemasta/ymmärtämästä minun viestejäni, joten kanssasi keskusteleminen tuntuu olevan aika turhaa. Sen verran vielä pyydän, että riipaisisit vielä jostain jonkun konkreettisen esimerkin noista paljon mainitsemistasi emopuolueen muukalaiskriittisistä kannanotoista.

For the record, persut voi mun puolesta palata takaisin niihin perämetsiin mistä tulivatkin. Lisäksi olen hyvinkin maahanmuuttomyönteinen.
 

Yhteistyössä