koks??


Kaksi lastani olen synnyttänyt Koksissa, ja tämän kolmannen synnytän siellä myös. Kokemuksia siis on sekä hyviä että huonoja.

Yksi sellainen kätilö siellä on, jota en synnytykseeni huoli. Hän on kahden ystäväni synnytykset tumpeloinut niin, että oli Luojan lykky, ettei mitään paha sattunut. Kaikki muut kätilöt siellä ovat kivoja ja ammattitaitoisia.

Kivunlievityksestä annan plussaa. Siellä ei tarvi kivuissa pyöriä, vaan he todella ottavat kivunlievityksen vakavasti.

Lääkäreiden suhteen on toivomisen varaa. Ainakin nyt siellä on suurin osa erikoistumisvaiheessaan olevia ulkomaalaisia. Muutenhan se ei minua häiritsisi, mutta kieliongelmien takia joskus tuntuu, että asiat ei mene perille.
 
Oma kokemukseni on ihan positiivinen! :) Kävin tossa helmikuussa synnyttämässä poka-vauvan! kätilöt ja lääkäri kuka hoiti minua olivat tosi mukavia..... tosin kun minut keisarinleikattiin niin leikkaussalissa soi kännykät!!!!!!! Se ei tuntunut kovin mukavalta :\| Ja toinen huono asia siellä on , kun poika joutui vauvojen tehoosastolle niin se on siellä alakerrassa ja sinne kasilta aika pitkä matka.... kun oli se sektio haava hieman kipeä..... itkua purren sinne piti monta kertaa laahustaa..... :( Mut uuden kerran toivottavasti pian menen sinne synnyttämään... vauvakuume meinaan riivaa...
Hauskaa kesää teille :heart:
 
Itse synnyttännyt kaksi kertaa koksissa. Todella mukava henkilökunta ja ammattitaito. Ensimmäisellä kerralla oli hieman ahdistavaa osastolla ensimmäiset päivät pari "ilkeää kätilöä" sattui itselle ne oli todella töykeitä ja välinpitämättömiä tai heillä oli huono päivä. Toisella kerralla kohtelu oli aivan erillaista oli jopa kotoinen tunnelma kun kätilöille jäi aikaa rupatella päivisin ei tullut aika niin pitkäksi. =)
 

Yhteistyössä