Kolaroin sitten tanaan uudella tyoautolla...

Maanantaina sain sen kayttoon ja tanaan oltiin ajelulla. Noustiin yhta makea ja en tajunnut etta siella maen pohjalla oli liikennevalot ja niissa joku pysahtyneena. Rysaytin sitten peraan :ashamed: . 100% mun syy tietty.
Sen toisen auton pera meni hieman lyttyyn eika se saanut takakonttia enaa kiinni. Meidan auton keula meni hieman rikki ja pari lommoa mut ei mitaan vakavaa. Morkkis on NIIN kova kun miettii et maanantaina sain auton ja nyt jo kolaroin. Pieni hapea menna toihin kertoon et sen olen jo kolaroinut..

Kertokaa nyt muutkin kolareitanne jotta mulla hieman helpottais et muutkin tekee tallaisia typeryyksia... :'( :'(
 
...
Mä en voi omasta kertoo, mut meidän auton perään ajo taannoin nainen, ku mies oli kääntymässä kauppaan. Nainen säikähti, mut tilanne oli oikeestaan ihan harmiton. Kun vaan sai naisen tajuamaan, ettei se ollu maailman loppu eikä me olla lainkaan vihasia. Vahinkoja sattuu.

Ja tänään ku oltiin tulossa kaupasta, ni joku nuori poika oli ajanu vanhemman miehen auton perään. Varmaanki sma tilanne ku sulla: oli liikennevaloissa.

Älähän sä pode syyllisyyttä. Ei se oo yhtään vakavaa, niin kauan ku pelkällä pellin ruttaamisella selvitään:). Ja firmassa on kaiken kattavat vakuutukset, ett no problemo:)
 
Kiitos teille. niin minakin olen koettanut ajatella. Mietin myos, etta olikohan tama mulle jonkulainen muistutus et rauhoituppas hieman sen ajamisen kans. Olen ollut innoissani uudesta autosta ja hieman "paastellyt" silla menemaan. Jopa kaahaillut. On niin kiva kun se kulkee verrattuna vanhaan. Nyt taidan tietaa milta niista teinipojista tuntuu kun eka kerran saavat oman auton :snotty:

Todellakin naita sattuu. katselin juuri tuolla liikenteessa ja joka toisessa autossa on lommoja. Lahden illalla viela autolla liikkeelle. Takaisin satulaan vaan :)
 

Yhteistyössä