Koliikkikeinu (tms.) yli 9 kg vauvalle

Osaako kukaan sanoa onko olemassa koliikkikeinua, jossa painoraja yli 9 kg? Meillä 3 kk (pienimies :D) joka kärsii vatsavaivoista ja koliikkikeinu on ollut meille korvaamaton apu. Mutta kuten tässäkin, painoraja on max. 9 kg ja poikamme on tämän rajan ylittänyt :).
Tavan sitterissä ei oikein viihdy, olen kyllä miettinyt noita täriseviä, olisiko niistä mitään apua? Entä sitten tuo Amazona Koala riippukeinu, onko siitä minkälaisia kokemuksia tämän ikäiselle?
Poikamme kun ei enää ole pienimmästä päästä, aamusta iltaan kanniskelu on alkanut käydä kovasti äitin selälle (kantorepussakaan ei oikein viihdy).. joten koliikkikeinun kaltainen apu tulisi tarpeeseen :), toivottavasti sellainen löytyisi myös tuollaisille isoille pojille.
 
SJ
Hei! Koala riippukeinussa painoraja on 15kg, eli sellainen varmasti olisi hyvä pojallesi :) Minulla olisi myynnissä lähes käyttämätön keinu ja siihen uusi petari (on mun mielestä hyvä olla, tekee keinusta "tukevamman"), yhteensä 50 euroa. Alkuperäiset pakkaukset on, joten postikuluja vastaan voin setin myös lähettää! Ostin itse keinun raskausaikana ikään kuin "varmuuden vuoksi", mutta meidän poika sattuikin olemaan hyvä uninen ja vatsavaivaton, joten ihan parit päikkärit vain keinussa otti..
 
SJ
Ystäväni (jolla oli hyvin vatsavaivainen vauva) suositteli keinua minulle, että on ollut korvaamaton kapistus. Hänellä keinu oli vauvallaan käytössä tosi pitkään, ihan vastasyntynyttähän ei käsittääkseni keinuun saisi laittaakaan vaan nimenomaan on vähän jo isommille vauvoille tarkoitettu.
 

Yhteistyössä