Kolmannesta haaveileville kysymys?

Minkä ikänen oot itse, entä lapset? Millasessa elämäntilanteessa olet? En tiiä mietinkö liikaakin hankkiakko kolmosta...lähivuodet sen näyttää. Mutta olisi kiva kuullu ainakin nuo teidän ja lastenne iät!
 
Itse olen 26, lapset 5 ja 6 vuotiaat
Molemmat käydään miehen kanssa töissä, asutaan omakotitalossa.

Pitkään harkittiin, että juuko vaiko eikö ja sitten kun päätettiin, että joo niin eipä sitä ole sitten kuulunutkaan
 
Itse olen 36v ja lapset 3v ja 1.5v.
Asutaan omakotitalossa ja töissä myös molemmat.
Itse haluaisin tämän kolmosen nyt mahdollisimman pian jotta lapsilla pienet ikäerot ja kun kaikki vauva tarvikkeet yms. nyt valmiina ei niitä viitsisi rueta säilömään eikä myömäänkään. Hieman on ollut eriäviä ajatuksia miehen kanssa asiasta,mutta nyt kuitenkin ajatus kolmannessa rakkaassa :heart:
Lähinnä on mietitty kuinka mahdutaan asumaan,kulkemaan ja riittääkö rahat? varmaan monella samat aatokset,mutta olen sen verta optimistinen että asiolla on tapana järjestyä kun ne edessä milloin on.
 
Minä täytän kohta 26v ja meillä on 6-vuotiaat kaksoset, keskikokoinen koirakin löytyy. Pari vuotta leikitelty ajatuksella kolmosesta, ensin jätettiin ehkäisyvälineet pois 9/08 mutta ei viety hommaa loppuun saakka. Vasta yk10 eli viime kierrossa päätettiin ettei yhtään jarrutella. Edelleenkin mietin, haluanko aloittaa kaiken alusta jne. Mä oon valmistunut, teen pätkätöitä. Mies opiskelee ja käy töissä 2-4pv/vko. Asumme kerrostalossa (aso) 4h+k+s. Kyllä tänne vielä vauva mahtuisi mutta ahdasta tulisi olemaan. Autona on ollut ihan tavallinen 4-ovinen henkilöauto (VW Golf) eikä kauheesti farmari innostas, ja tosi harvoin me koko perheenä autossa ollaan että kyl tol pärjäis jatkossakin.

Mutta niiku onlydream sanoikin, asiat kyllä aina järjestyvät ja tilanteisiin sopeutuu. Mutta kyllä tää kolmonen jotenkin on semmonen etappi, et enemmän miettii. Pitkään meinasin että 2 lasta on hyvä, mutta mun tapauksessa takana on vaan yksi raskaus niin haluaisin raskausajan kokea vielä toisen kerran.. Mulla on kurjia juttuja muistoissa tuplaraskaudesta niin jotenkin toivon että saisin kokea normaalin "hyvän" raskauden vielä..
 
Olen viikon päästä 36v :eek: :headwall: . Lapset 3v ja reilu 1,5v. Kolmannesta haaveilen ja toivottavasti se haave vielä toteutuu. yritystä ei olla vielä aloitettu mutta ehkä tämän vuoden puolella vielä aloitellaan. Ikä painaa jo! :ashamed: . Olen hoitovapaalla lasten kanssa ja mies töissä. asutaan omakotitalossa maalla.
 
Oon 30 v, lapset 5 ja 7. Meillä on punanen omakotitalo ja koira... 7 hengen auto löytyis että sen puoleen lapsia vois tulla enemmänki... Vielä ei olla yritystä alotettu, mut näillä näkymin lokakuussa.... Pelkään etten enää tulee niin helpolla raskaaksi kun näistä kahdesta :/
 
Minä 28 kotiäiti, mies 32 ja työssä(joskin lomautettuna nyt). Perheessä 4 lasta, 1 mun kokonaan oma, 2 miehen aikaisemmasta suhteesta(kokonaan meillä) ja 1 yhteinen ja päädyin "ryhmään" kolmatta haaveilevat, koska olisi mun kolmas raskaus vasta(vaikka viides villahousu koko perheeseen). Ihanan sekavaa :)

Ja 5h+keittiö(joskin 1 makkareista kuin vaatehuone konsanaan kooltaan) ja meinataan mahtua. Autona kohtapuolin kilpiin saatava transit 1+8 paikkainen joten tilaa on ja kaikille vyöt! Mulla lisäksi pieni oma nissukka jonne mahtuu kyllä tällä hetkellä mun lisäkseni kaikki lapset, mutta jos...jos meille on tulossa.... niin sitten tarttee miettiä ;)
 

Yhteistyössä