Kolmas lapsi vahinko

  • Viestiketjun aloittaja "lapsiluku"
  • Ensimmäinen viesti
"lapsiluku"
Tuleeko monille mieleen, että jos perheessä on kolme lasta, on se kolmas vahinko? Tai sitten on yritetty saada puuttuvaa sukupuolta oleva vielä aikaiseksi. Neljäshän on jo sulaa hulluutta, ja varmasti vahinko, jossa pillerit ja kumit pettäneet. Miksi joku haluaisi montaa lasta, kun voi päästä vähemmälläkin??? :O
 
Ööö...ei tuu.

Ystävän viides oli tarkkaan suunniteltu (syntymäkuukautta ja sukupuolta myöten :D), samoin toisen ystävän neljäs....itse asiassa ekat tai tokat lapset on mun tuttavapiirissä olleet useammin ns. ylläreitä :)
 
"vieras"
No ei todella pidä paikkansa. Jos on jo kaksi lasta entuudestaan, niin luulisi vanhempien jo tietävän jotain lisääntymisestä ja ehkäisystäkin.Kyllä meillä ainakin kolmatta ihan tekemällä tehdään ja sukupuoli on ihan yhdentekevä juttu meille. Kolmaskin poika olisi erittäin tervetullut. Minä olen aina halunnut 3 lasta, olipa sukupuoli mitä tahansa.Olen kyllä huomannut, että vallankin vanhempi väki tykkää laukoa noita "totuuksia" ääneen.
 
Joo ei tuu... Mun vanhemmilla on neljä lasta ja tiedän varmaks että en ole ollut vahinko, olen neljäs. Mutta pari mun sisarusta saattaa ollakin kun äiti on ollut alle 19 kun ne on syntynyt. Mun luokalla oli ala-asteella 5 lestadiolaista lasta ja kaikkien perheissä oli vähintään kymmenen lasta, uskoisin ettei oo ollu vahinkoja mitkään niistä.
 
No ei tule vaikka kolmas olikin meillä "vahinko" ja vielä kahden tytön jälkeen. :O Tuossahan täyttyisi molemmat kriteerit jo. Vaikka onkin ns. "vahinko", on aina ollut toivottu ja rakastettu lapsi. Ihan niin kuin isot siskonsakin.
 

Yhteistyössä