KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Miuski00 Toivotaan kuitenkin että olisivat muita oireita!! :hug:

Täälläkään ei kummenpaa kuin hieman jännitystä jo ilmassa. Mennään kp 25/28-30 ja dpo 9. Maanantai aamuna ajattelin jospa tuhlaisi testin... :D
Töihin pitäisi iltapäivällä jaksaa kammeta. Kiinnostaa tosi paljon... :headwall:
-netta-
 
Janoschin tarinatuokio samoissa mullakin menee, tuntuu et ois tärpänny.. nyt siis ois suunnilleen ois suunnilleen dpo 5, tuntunu nyt useemman päivää kutinaa ja kihelmöintiä säärissä.. (ihan samanlaista ku kuopusta ootin) kahvi alkanu tökkii, siis outoa yleensä tän äitin "mopo" käynnistyy aamulla noin pannullisesta kahvia.. :LOL: jotenkin hönö olo.. :D niin ja sit tää on ihan selkeetä; miestä alkanu närästää hirveesti, ihan niin ku sillon ku kuopusta ootin.. :LOL: elikkäs kp 19/28, ja luuloraskaana.. :LOL: ens viikon perjantaina vasta testailen, se ois kp 26/28; luulis näkyvän sillon.. :/ jos ei, ootan tätiä; ja tilaan mammaksilta laatikon ovis/raskaus testejä.. :LOL: toivotaan parasta.. :D

Miuski00 ,netta23 toivottavasti tulis plussia.. :hug:
 
mymosa
PERJANTAI 30.7.2010



Taikawiitta.............................kp 34/28................................yk ?
Milas......................................kp 29/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 29/??..................................yk 1

sporty....................................kp 27/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 25/28-30................................yk 1
smurffiina84...........................ko 23/30...................................yk 1

Rixutin....................................kp 20/??...................................yk 1
äizikkä....................................kp 19/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 19/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 19/27-30...........................yk 2

Miuski00................................kp 15/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 15/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 15/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 14/40-60...............................yk 3

Mymosa..................................kp 10/??.....................................yk 6
Orwokki.................................kp 9/40-50...............................yk 14
leena77.................................kp 7/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 7/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 7/ 26-28.............................yk 5
Mama-84...............................kp 6/29-30.............................yk 2
ZiiliZeija.................................kp 6/??................................yk 1

HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0
Nepula....................................kp??/28-32...................................yk 0
Dyyni......................................kp ??/28.................................yk 1



Taustalla:

Niina22
Calumet




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2
Minttis81
MoilasenH
Lime26 yk 4



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.

Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.








 
mymosa
Jäi sitten aamulla tuo ovis tikuttelematta, mutta jospa sitä kohta.. tuskin se vielä ovis aika on.

Lisäsin tuonne listan perään tuollaisen sarjakuvan, sanokaa vaan jos tyhmä niin otetaan pois :LOL:
 
täälläkin toiveet leijailee... tänään aamulla ainakin nega... kp 29/? ja yk1 ja kahdesta aikaisemmasta oon plussat saanut vasta kun menkat yli viikon myöhässä... että niin kauan leijun kunnes täti sapuu! :D
 
Milas
äiti88 minä en vielä halua testailla kun rassaa jos tulee haamu. Haluan saada kerralla plussan :D Tai sit ennen testiä ehtii menkat alkaa, mutta jospa ei. Onko sulla mitään oireita suuntaan tai toiseen? Mulla ei mitään muuta kuin voimakas menkkajomotus. Varsinkin oikeella puolen vatsaa. Mutta kun ei tiiä onko se enteilytä menkoista vai raskaudesta. Hitsit kun en yhtään muista miten oli aijemmissa raskauksissa....
 
Ihana sarjis :p

Ovistesteistä... Ihan mielenkiinnosta kyselen, että aloin tikuttamaan noin kp 9 (en muista nyt tarkkaa päivää ) ja silloin oli aika tumma se ovis-viiva. Ei yhtä tumma kun testiviiva, mutta ihan selvä kuitenkin. Tein myös digi-ovistestin ja se oli nega myös. Noh, nyt olen sitten päivittäin tikuttanut ovista ja ne viivat vaan haalistuu päivä päivältä.
Eli olisko mulla voinut olla se ovis jo menkkojen aikaan (kestää noin viikon vuoto)? Vai näyttääkö se just menkoista johtuen tummempaa viivaa alkukierrosta? Eli meniköhän mun ovis jo, vai onkohan se vasta tulossa hamassa tulevaisuudessa? :D
 
mymosa
Huldasharks sinuna tikuttelisin vielä muutaman päivän, josko ovis olisikin myöhemmin. Mulla meinaa yhessä vaiheessa näytti, että viivat haalenee ja olin jo lopettaa tikuttelun, mutta joku ajatus sai jatkamaan.. sieltähän se ovis löytyi sitten jo seuraavana päivänä.

Hyvä että sarjis "kelpaa", aina kun ei voi tietää ihmisten huumorintajusta =)

Mä toivon, että ovis löytyis joko nyt tai ens viikonloppuna, että pystyttäisiin se hyödyntämään. Mies on muualla viikot töissä.
 
haaste mulla on oma kuva tuolla profiilissa. Ollu jo jonkin aikaa.

Täällä ei uutta, väsyttää, ensmänen täysi työviikko takana. Mukava paikka, täytyy vaan toivoo et työt jatkuu elokuun jälkeenkin. Pätkätyö siis ja sopimus tehty elokuun loppuun asti kestämään.
 
Milas
Kyllä mie sittenkin taidan testata tänään tai huomenna. Kun menkkoja ei kuulu ja alavatsassa on sellainen painon tunne. Muutenkin "kumma" olo. Mulla vaan ei apteekkia ole ihan lähistöllä joten pitää ihan asioikseen lähtee sivilisaation pariin testiä ostamaan :D Iltapäivällä sitten.
 
Milas oho, jännitetään täällä ihan kauheesti.. :) pidetään peukkuja. :D itellä kans eilen alko jännästi selkää aristaa, ja alamasu ihan pallona (ihan ku raskaus aikoina ennen) eli siis kp ois 20/28 ja dpo 6 (suunnilleen).. :D
 
LAUANTAI 31.7.2010



Taikawiitta.............................kp 35/28................................yk ?
Milas......................................kp 30/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 30/??..................................yk 1

sporty....................................kp 28/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 26/28-30................................yk 1
smurffiina84...........................ko 24/30...................................yk 1

Rixutin....................................kp 21/??...................................yk 1
äizikkä....................................kp 20/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 20/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 20/27-30...........................yk 2

Miuski00................................kp 16/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 16/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 16/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 15/40-60...............................yk 3
Mymosa..................................kp 11/??....................................yk 6

Orwokki.................................kp 10/40-50.............................yk 14
leena77.................................kp 8/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 8/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 8/ 26-28.............................yk 5
Mama-84...............................kp 7/29-30.............................yk 2
ZiiliZeija.................................kp 7/??................................yk 1

HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0
Nepula....................................kp??/28-32.................................yk 0
Dyyni......................................kp ??/28.................................yk 1



Taustalla:

Niina22
Calumet




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2
Minttis81
MoilasenH
Lime26 yk 4



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.

Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.










 
Se ois melkein jo elokuu.... Ihanan viileätä täällä tänään! Sisätilan lämpötila saatu laskemaan. OLI 32 astetta ja ON 24,5 astetta eli IHANAA!!

Päivä ollut aika pepusta.... sen pelasti yllätysvierailulle tullut ystävä joka auttoi itse asiassa mut kauppaan lasten kanssa joten suunta on paljon parempi. Ostin kotiparturisetinkin ja meinaan pojan päälle sitä esitellä pian ;) En ole ikuna kokeillut joten lopputulos voi olla jopa sitten nuti jos pieleen menee, mutta ei sitä opi jos ei yritä edes :D

Ja omaa oloa.... päätä särkenyt aamusta alkaen ja mikään ei auta joten olkoon. Huomenna olis parin hyllyn haku niin saan tän yhden huoneen kuntoon ja sitten meidät kutsuttiinkin kaverin luokse syömään. Otin tietysti kutsun ilolla vastaan joka tietää kyllä hänelle hommia. Onneksi meidän poppoosta puuttuu 2 niin sinne on menossa vain 4 ... ja heitä on valmiiksi siellä jo 7 joten ehkä meidän siellä olo ei tunnu...

Ja joku mulle tuolla toivotteli onnen tynkää oireisiin ja pakko sanoa, että ei voi olla kuin pms:ää sun muuta, kun en ole kuukauteen miestäni nähnyt :( Tänään pitäis tulla kyllä kotio, mutta ei toi ajoitus oikein ole nappi.... ovisoireet meni jo.
 
Olen kerrankin saanut aikaan:

1 säkki kierrätykseen, 1 pursuava kassillinen naapurin lapsille, 1 kassillinen kierrätykseen säkillisen kaveriksi, kun eivät mahtuneet ja vielä säkillinen rojua joilla ei kierrätysarvoa tms pihan perälle. Liinavaatekaappi siivottu, oma vaatekaappi siivottu, Innan vaatekaappi siivottu... vessaan ilmettä seinätarroilla :)

Mitäs mä sitten vielä ehtisin, kun olen imuroinut ja lattiatkin pessyt.... ja toinen koneellinen pyykkiä menossa, rummussa kuivaamassa yksi koneellinen ja sängyllä laskostettavaa. Mähän olen melkein energinen :D
 
Aivan mahtava tuo sarjis mymosa!! :LOL:

Onkohan se Milas nyt illasta vielä testaillut, vai onkohan jäänyt aamuun..?? Täällä jännitetään kyllä kovasti ja ollaan sormet pystyssä!! =)

Oma olokin hieman jännittää. Tuntuu että kaikki "raskausoireet" ovat tipotiessään. Ovat pikku hiljaa kadonneet... Koko ajan olen ollut jotenkin niin varma raskautumisesta, nyt en enää kuitenkaan ole. Olen lähemmäs varma, etten ole raskaana. Huomenna olisi kp 27 ja dpo 11. Ihan pirusti himottaili aamulla testata.. :D Tosin tuskimpa se nyt vielä dpo 11 näyttää mitään... Mutta malttamaton kun on... :headwall:
Miuski. Jos tuollaisia energian purkaus päiviä on liiaksikin, niin meillekin saa tulla touhuamaan!!! :LOL:

illan jatkoja!!
-netta-
 
netta23: Laitetaas korvan taakse, koska mulla edelleen ihan vimmattu meno täällä. En tajua mikä muhun on mennyt :LOL:

Tosiaan sain kaiken ton päälle vielä täytettyä toisen säkin "roinalla" ja siivosin välissä vielä muitakin paikkoja ja kaappeja ja nyt pyörii vielä keittopesukoneellinen tuolla rauhassa. Jos sitä jo rauhottuis ja siirtyis vaikka lukemaan :D
 
Milas
En vieläkään saanut testattua. En päässyt eilen testiä ostamaan mutta tänään se on jo pakko saada. huomenaamulla saisin rauhassa testata. Mun äiti on nyt ollut täällä yötä ja en haluu se aikana testailla ettei tieto karkaa :D Oireita "tunnustelen" koko vähän väliä. Eilen illalla paine vatsassa oli kova ja tissit on nyt oikeesti arat. kahvi kyllä maistuu vielä vähän liiankin hyvin.
Mie kans eilen olin reipas ja latasin monta laatikollista tavaraa kirppikselle. Äidin ja sisarten kans yhteinen paikka. Mies huolehti vieressä että älä nyt ainakaan kaikkia vauvantavaroita laita menemään :D
 

Yhteistyössä